هزینه جراحی لثه برای روکش

زمانی که دندان ها نیاز به روکش یا کامپوزیت داشته باشند، باید قبل از هر چیز مورد بررسی و بازبینی دندانپزشک قرار گیرند. در برخی از مواقع ممکن است که نیاز به جراحی لثه و آماده‌سازی آن قبل از اجرای کامپوزیت باشد. از همین‌ رو دندانپزشک باید بین روشهای جراحی لثه یکی را انتخاب کند. جراحی لثه در دور دندانها انجام میشود. به طوری که مشکلات موجود در ریشه دندان برطرف شده و پزشک به راحتی می تواند روکش های سالم را بر روی آن اجرا کند. در این فرایند ممکن است دندانپزشک بخش کمی از نسج دندان را بردارد. البته این امر بدون درد بوده و بیشتر برای پاکسازی و تمیز سازی لثه انجام می گیرد. با پاکسازی لثه، دندان ها برای اجرای روکش آماده می شوند. لازم به ذکر است که جراحی لثه قبل از اجرای روکش دندان، هزینه هایی را در بر دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. شما می توانید بهترین جراحی زیبایی لثه تهران را در کلینیک دندان پزشکی مانادنت زیر نظر متخصص جراحی لثه انجام دهید. 

هزینه جراحی لثه قبل از اجرای روکش

خوشبختانه هزینه جراحی لثه قبل از اجرای روکش چندان زیاد نیست. این مبلغ در برابر هزینه اصلی هرگز به چشم نیامده و از نظر اقتصادی فشاری به بیمار وارد نمی کند. ممکن است از خود بپرسید که چرا قبل از اجرای روکش دندان نیاز به جراحی لثه است. در واقع روکش دندان برای پوشاندن نقص هایی نظیر پوسیدگی تاج ها، خرابی و کرم خوردگی دندان ها به کار میرود. حال ممکن است این پوسیدگی ها همراه با آسیب هایی در لثه دندان باشند که برای ترمیم آن می‌توانید به متخصص لثه پاسداران مراجعه نمایید. آسیب هایی نظیر عفونت های شدید که ممکن است فرایند اجرای روکش دندان را مختل کند. هزینه جراحی لثه بستگی به میزان عفونت و آسیب دیدگی آن دارد.

هزینه جراحی لثه قبل از اجرای روکش

عوامل موثر بر قیمت جراحی لثه

عوامل موثر مختلفی در تعیین قیمت جراحی لثه نقش دارند که مهمترین آنها مهارت پزشک و محل قرار گیری کلینیک می باشد. قیمت هر کلینیک بسته به میزان خدماتی که ارائه می دهد، متفاوت است. برخی از کلینیک ها قبل از انجام جراحی از بیماران تعهد می‌گیرند که نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام کنند. بیماران می توانند برخی از خدمات ارائه شده توسط کلینیک را نپذیرند و با این کار قیمت جراحی لثه را کاهش دهند. عامل مهم بعدی که تاثیر مستقیم بر قیمت ها می گذارد میزان عفونت لثه و نوع دندان های بیمار می باشد. باز هم تاکید می شود که هزینه جراحی لثه قبل از اجرای روکش هرگز به چشم نیامده و بهتر است نگران آن نباشید.
روکشهای دندانی انواع مختلفی دارند که پرکاربرد ترین آنها عبارتند از روکش فلزی دندان، رزین و روکش سرامیکی. فلزات مورد استفاده برای ساخت روکش فلزی عبارتند از نیکل، طلا، کروم و پالادیوم که مقاومت این روکش نسبت به جویدن غذاهای سفت را افزایش می دهند. روکش های تمام رزین نیز نسبت به سایر روکش ها ارزان تر بوده و از مقاومت کمتری برخوردارند. اما روکش های سرامیکی هم از نظر مقاومت و هم از نظر زیبایی نسبت به روکش قبلی، بهتر هستند. انتخاب روکش ها با تشخیص پزشک بسته به نوع دندان و لثه ها انجام خواهند شد.

اگر به دنبال بهترین فوق تخصص لثه درتهران با امکانات بالا هستید با کلینیک ماندانت در تماس باشید.

شاید این مطالب برای شما مفید باشند :

بعد از جراحی لثه چی بخوریم

هزینه درمان تحلیل لثه

از کجا بفهمیم بیماری لثه داریم

 

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم