بهترین مرکز بلیچینگ تهران

داشتن دندان هایی سفید و زیبا، از نکات مهم در داشتن اعتماد به نفس بالا در زندگی افراد در جوامع امروزیست. برخی از افراد به دلایل مختلف از جمله استعمال دخانیات و یا استفاده از مواد خوراکی دندان هایی زرد رنگی دارند . همنی موضوع باعث شده است افراد از روش های مختلفی برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنند.

یکی از بهترین مرکز بلیچینگ دندان بدون شک کلینیک دندانپزشکی مانادنت می باشد. در این کلینیک به روشهای مختلفی از جمله: استفاده از انواع مختلف مواد سفید کننده مثل پراکسید هیدروژن و کاربامید پراکسید با درجه های مختلف غلظت و همچنین استفاده از منابع نوری برای تقویت عمل بلیچینگ مثل ماوراء بنفش، لیزر و غیره انجام می شود.

بلیچینگ دندان چیست؟

همانطور که می دانید روش های نوین و جدیدی در دندانپزشکی ها برای داشتن لبخند خاص و زیبا در دسترس افراد قرار دارد. یکی از محبوب ترین روش های سفید کردن دندان بدون شک بلیچینگ دندان می باشد. اگر قصد دارید از این روش برای زیبایی دندان های خود استفاده کنید باید حتما به بهترین مرکز بلیچینگ دندان مراجعه کنید.

در واقع می توان گفت بلیچینگ دندان یکی از تخصصی ترین روش های سفید کردن دندان محسوب می شود. با کمک این روش رنگدانه های غیر طبیعی که بر روی سطح دندان ایجاد شده است کاملا از بین خواهد رفت.

 در این روش فوق العاده در ساختار دندان هیچ گونه تغییری به وجود نمی آید بلکه تنها از برخی مواد شیمیایی مخصوص برای سفید کردن دندان استفاده می شود. این نکته مهم را فراموش نکنید تاثیر بلیچینگ دندان تنها به جنس دندان و میزان سطح تغییر رنگ و زردی دندان بستگی دارد. از این رو بهتر است با عوامل زردی دندان به طور کامل آشنا باشید.

بررسی ماده ی مخصوص بلیچینگ دندان

از مواد مخصوص شیمیایی برای بلیچینگ دندان استفاده می شود. این مواد شامل پراکسید هیدروژن و یا پراکسید کربامید می باشد. از ماده ی پراکسید هیدروژن در مطب های دندانپزشکی استفاده می شود البته تجویز این دو ماده باید توسط دندان پزشک صورت گیرد.

این مواد شیمیایی در واقع به ساختار مینا دندان نفوذ می کنند و رنگ دانه هایی که بر روی سطح دندان رسوب کرده اند را اکسید می کنند از این رو سطح دندان سفید تر خواهد شد. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید این مواد شیمیایی نباید به هیچ عنوان با لثه و صورت تماس داشته باشند.

اگر تمایل دارید از روش بلیچینگ برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنید باید به بهترین مرکز بلیچینگ دندان مراجعه کنید. دندان پزشکی که انتخاب می کنید باید تخصص و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد. بعد از انجام این روش پزشک یک سری مراقبت های لازم را برای شما عزیزان تجویز می نماید که برای ماندگاری و تاثیر گذاری بیشتر ماده ی بلیچینگ بهتر است نسبت به این مراقبت ها توجه کافی داشته باشید.

بررسی ماده ی مخصوص بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان چه مدت ماندگاری دارد؟

نگرانی بیشتر افراد قبل از انجام بلیچینگ دندان بدون شک میزان ماندگاری بلیچینگ می باشد. این نکته مهم را فراموش نکنید انجام این روش به صورت دائمی نمی باشد. و اثرات بلیچینگ به مرور زمان کمتر خواهد شد.

میزان ماندگاری و دوام بیشتر بلیچینگ به برخی عوامل بستگی دارد، عواملی از قبیل رعایت بهداشت و دهان، توجه به توصیه های پزشک و... تمامی این عوامل در مدت ماندگاری بلیچینگ بدون شک تاثیر گذار می باشد. 

به طور کلی می توان گفت مدت ماندگاری این روش بین یک تا سه سال می باشد. از مهم ترین موارد در طول عمر بیشتر مواد بلیچینگ استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد می باشد. همچنین اگر قصد دارید از این روش برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنید برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه خود باید به بهترین مرکز بلیچینگ دندان مراجعه کنید.

معرفی بهترین مرکز بلیچینگ دندان در تهران

یکی از مهم ترین موارد برای انجام بلیچینگ دندان بدون شک مراجعه به بهترین مرکز بلیچینگ دندان می باشد. کلینیک دندانپزشکی مانادنت از معتبرترین و تخصصی ترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران می باشد. تیم حرفه ای این کلینیک بر پایه آخرین متدهای درمانی در زمینه امور دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، جراحی دندان، ایمپلنت و... خدمت رسانی می نماید.

از بهترین روش های نوین و تکنولوژی در کلینیک مانادنت استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انجام بلیچینگ دندان و سایر موارد می توانید به سایت مانادنت مراجعه و یا با کارشناسان مجرب این کلینیک تماس حاصل فرمایید.

بلیچینگ دندان برای چه کسانی مناسب می باشد؟

یکی از سوالات رایج اکثر بیماران در خصوص استفاده از بهترین زمان برای بلیچینگ دندان می باشد. به طور کلی می توان گفت تمامی افراد می توانند برای داشتن لبخند زیبا و دندان های سفید از روش بلیچینگ استفاده کنند. البته فراموش نکنید تشخیص استفاده از این روش باید توسط دندانپزشک صورت گیرد.

دندانپزشک پس از بررسی و کنترل های لازم مشخص می کند که انجام این روش برای فرد مناسب می باشد یا خیر. انتخاب پزشک متخصص نیز از مهم ترین موارد در بلیچینگ دندان می باشد. از این رو باید با بهترین مرکز بلیچینگ دندان آشنایی کافی داشته باشید. در واقع می توان گفت این روش برای کسانی که دندان های سالمی دارند و قصد سفید کردن دندان های خود را دارند بسیار مناسب می باشد.

مراقبت های لازم بعد از بلیچینگ دندان

همانطور که گفته شد اگر قصد دارید از این روش منحصر به فرد برای داشتن لبخندی زیبا استفاده کنید باید به بهترین مرکز بلیچینگ دندان مراجعه کنید. دندانپزشک بعد از انجام این روش یک سری مراقبت های لازم را برای شما عزیزان توصیه می کند. برای ماندگاری و تاثیر گذاری بیشتر مواد بلیچینگ بهتر است نسبت به این مراقبت ها توجه کافی داشته باشید. در ادامه با مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ دندان آشنا خواهید شد:

  • از استعمال دخانیات و کشیدن سیگار تا چند روز خودداری کنید.
  • در ساعات اولیه بعد از انجام بلیچینگ بهتر است لثه های خود را با آب گرم شستشو دهید. انجام این کار باعث جلوگیری از درد و التهاب خواهد شد.
  • تا چند روز از خوردن نوشیدنی هایی از قبیل قهوه و چایی پررنگ خودداری کنید.
  • از لبنیات شامل پنیر، ماست و خامه استفاده کنید.
  • دندان های خود را روزی دو بار با آب گرم شستشو دهید.
  • به طور مرتب به دندانپزشک برای کنترل های لازم مراجعه کنید.
  • تمام اصول بهداشتی را رعایت کنید.
  • از مصرف غذاهای سرد و اسیدی خودداری کنید.
  • از خمیر دندان های ضد حساسیت تا چند روز اولیه استفاده کنید.
  • مراقبت های لازم بعد از بلیچینگ دندان

بررسی طول درمان بلیچینگ دندان

در کلینیک مانادنت بسته به روش درمانی و همچنین رنگ دندان، ممکن است بلیچینگ بین 2 تا 6 جلسه 30 دقیقه ای به طول انجامد. پس از اتمام جلسات می توان انتظار داشت بین 2 تا 6 درجه رنگ دندان ها سفیدتر شود. دندان هایی که رنگ خاکستری دارند به نسبت سایر دندان ها دیرتر به این روش درمانی پاسخ می دهند.
خدمات مربوط به بلیچینگ دندان در کلینیک مانادنت توسط پزشکان متخصص و مجرب زیبایی این مرکز با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی مناسب انجام می شود.

هزینه بلیچینگ دندان

هزینه بلیچینگ دندان با توجه به روش درمانی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. برخی از عوامل در هزینه انجام این روش تاثیر گذار می باشد. عواملی از قبیل مهارت دندانپزشک، انتخاب بهترین مرکز بلیچینگ دندان، ژل های سفید کننده و... تاثیر گذار خواهد بود.

استفاده از روش بلیچینگ برای سفید کردن دندان نسبت به برخی روش های دیگر از جمله کامپوزیت و لمینت بسیار مناسب و کم هزینه می باشد. این روش همچنین عوارض کم تری نیز به همراه دارد. هزینه های مربوط به بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی مانادنت بسیار مناسب می باشد برای ویزیت و یا مشاوره می توانید به سایت مانادنت مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

هزینه بلیچینگ دندان

سخن پایانی

یکی از مهم ترین موارد برای انجام بلیچینگ دندان بدون شک مراجعه به بهترین مرکز بلیچینگ دندان می باشد. کلینیک دندانپزشکی مانادنت از معتبرترین و تخصصی ترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران می باشد.

از بهترین روش های نوین و تکنولوژی در کلینیک مانادنت استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ویزیت می توانید به سایت مانادنت مراجعه و یا با کارشناسان مجرب و حرفه ای این کیلینک تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول بهترین مرکز بلیچینگ دندان

  1. طول درمان بلیچینگ دندان به چه صورت است؟
    در کلینیک مانادنت بسته به روش درمانی و همچنین رنگ دندان، ممکن است بلیچینگ بین 2 تا 6 جلسه 30 دقیقه ای به طول انجامد. پس از اتمام جلسات می توان انتظار داشت بین 2 تا 6 درجه رنگ دندان ها سفیدتر شود. دندان هایی که رنگ خاکستری دارند به نسبت سایر دندان ها دیرتر به این روش درمانی پاسخ می دهند.
  2. بلیچینگ دندان برای چه کسانی مناسب می باشد؟
    تمامی افراد می توانند برای داشتن لبخند زیبا و دندان های سفید از روش بلیچینگ استفاده کنند. البته فراموش نکنید تشخیص استفاده از این روش باید توسط دندانپزشک صورت گیرد. دندانپزشک پس از بررسی و کنترل های لازم مشخص می کند که انجام این روش برای فرد مناسب می باشد یا خیر.
  3. بلیچینگ دندان چه مدت ماندگاری دارد؟
     انجام این روش به صورت دائمی نمی باشد. و اثرات بلیچینگ به مرور زمان کمتر خواهد شد. البته میزان ماندگاری و دوام بیشتر بلیچینگ به برخی عوامل بستگی دارد. عواملی از قبیل رعایت بهداشت و دهان، توجه به توصیه های پزشک و... تمامی این عوامل در مدت ماندگاری بلیچینگ بدون شک تاثیر گذار می باشد. به طور کلی می توان گفت مدت ماندگاری این روش بین یک تا سه سال می باشد.
دیدگاه‌ها  
1
1
# رضا 1399-04-31 16:14
بعد از انجام بلیچینگ مجددا دندان ها تغییر رنگ میدهند؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم