بهترین دکتر برای بلیچینگ

بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان یکی از راه‌ های مقرون به صرفه و غیر تهاجمی است که منجر به سفید شدن دندان‌ ها می ‌شود. افراد زیادی هستند که از زردی و تغییر رنگ دندان ‌های خود رنج می‌ برند که هزینه بالای روش‌ های تهاجمی باعث شده است تا بلیچینگ را به آن‌ ها ترجیح دهند.
بلیچینگ در واقع راهی مطمئن برای از بین بردن طبیعی لکه‌ ها و جرم ‌های دندان و لای لثه است که هم به روش خانگی و هم به ورش کلینیکی انجام می ‌شود. این روش تنها خاصیت زیبایی داشته و هیچ مزیتی دیگری به جز آن ندارد و بهتر است به دست بهترین دکتر برای بلیچینگ انجام شود. 

دکتر خوب برای بلیچینگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک دندانپزشک خوب علاوه بر داشتن دانش فنی مناسب، باید از چند ویژگی بسیار مهم برخوردار باشد. اولین ویژگی داشتن روحیه مناسب و اخلاق خوب است.

داشتن روحیه و رفتار مناسب

یک دندانپزشک خوب هیچوقت با بیمار خود بدرفتاری نکرده و سعی می‌کند با مهربانی از استرس او بکاهد. هرگز نباید از بیماران قبلی خود انتقاد کند چراکه این امر بر روحیه بیمار تاثیر گذاشته و ممکن است نسبت به دندانپزشک حس بدی پیدا کند.

داشتن وجدان کاری

فراموش نکنید که حرفه دندانپزشکی نیاز به صبر و همچنین وجدان کاری دارد. یک دندانپزشک خوب نباید با انجام سریع و بی کیفیت کارها به دنبال صرفه جویی در وقت برای ویزیت بیماران بیشتر باشد. بیماران با هزار امید و آرزو به مطب می‌روند تا بهترین نتیجه را بگیرند. بنابراین، وجدان کاری باید در اولویت قرار داشته باشد.

استفاده از بهترین تجهیزات

معمولا، دندانپزشک‌ ها برای صرفه جویی در هزینه ‌ها خیلی دیر تجهیزات خود را عوض می ‌کنند. اگر وسایلی که بهترین دکتر برای بلیچینک دندان استفاده می ‌کند، کارکرده و کهنه باشد، مطمئنا دندان‌ های بیمار دچار آسیب‌ های جدی خواهد شد.

احترام به وقت بیماران

معطل ماندن در کلینیک یکی از رایج ‌ترین بی احترامی‌ هایی است که پزشکان به بیماران می ‌کنند. تنها دلیل این کار نیز نوبت ‌دهی بیش از حد ظرفیت کلینیک است. یک دندانپزشک خوب ابتدا ظرفیت کلینیک خود را در نظر گرفته و بیماران را نسبت به آن ویزیت می‌کند.

انواع روش‌ بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان در واقع به دو روش خانگی و کلینیکی انجام می‌شود:

بلیچینگ در خانه

در این روش پزشک ابتدا با معاینه دندان و لثه بیمار از سلامت آن مطمئن شده و سپس اقدام به قالب گری از فک بالا و فک پایین بیمار می‌کند. پس از قالب گیری، آن ‌ها را به دندان‌ سازی فرستاده تا از آن ‌ها قالب ‌های دقیق ‌تر متناسب با سایز فک بیمار تهیه شود. معمولا این کار 2 الی 3 روز طول می‌کشد. بعد از اینکه قالب‌ ها آماده شد، پزشک یک پک کامل از ژل سفید کننده و بروشور به شما می‌ دهد. به یاد داشته باشید که مراحل قالب گیری و میزان استفاده از ژل باید طبق نظر پزشک انجام شود.

بلیچینگ در کلینیک

روش بلیچینگ در مطب نسبت به بلیچینگ خانگی بسیار کارآمدتر بوده و تنها در 1 الی 2 جلسه انجام می ‌شود. از آنجایی که این روش توسط پزشک صورت می‌گیرد، از هزینه بالاتری نسبت به روش خانگی برخوردار است. در این روش ابتدا یک بند پلاستیک جهت محافظت از لثه‌ ها بر روی دندان‌ ها قرار داده می ‌شود سپس، پزشک ماده سفیده کننده را به مقدار کافی بر روی دندان‌ ها می‌ ریزد. به منظور فعال شدن واکنش شیمیایی، پزشک از تابش لیزر بر روی دندان‌ ها استفاده می‌ کند. 

این روش نسبت به بلیچینگ خانگی موثرتر بوده و تنها ظرف چند دقیقه دندان ‌ها روشن می ‌شوند. لازم به ذکر است که این کار باعث می‌ شود تا 5 الی 6 لایه از روی دندان برداشته شود که این امر می ‌تواند مشکلاتی را برای دندان‌ های حساس ایجاد کند. از این رو باید حتما با یک دندانپزشک باتجربه مشورت کنید.

بلیچینگ در کلینیک

سخن پایانی

بلیچینگ دندان یکی از راه‌ های مقرون به صرفه برای سفید کردن دندان است که به دو روش خانگی و کلینیکی انجام می‌شود. بهترین روش بلیچینگ در واقع تلفیقی از این دو بوده و بهتر است پس از انجام آن در کلینیک، برای نتیجه گیری بهتر در خانه نیز آن را انجام دهید. جهت ارتباط برقرار کردن با بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان کافیست به سایت مانادنت مراجعه بفرمایید و جهت دریافت وقت قبلی تماس حاصل کنید؛ این نکته را در نظر بگیرید که کلینیک مانادنت علاوه بر ارائه خدمات عالی و تضمینی مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ها را دارد. 

سوالات متداول بهترین دکتر برای بلیچینگ

  1. چرا باید برای سفید کردن دندان ها به بهترین دکتر برای بلیچینگ مراجعه کنیم؟
    قطعا شما از مراجعه به دندانپزشکی برای سفید کردن دندان هایتان به دنبال گرفتن نتیجه و واقعا سفید شدن دندان هایتان هستید؛ بنابراین بهترین کار مراجعه به متخصص انجام اینکار است. 

  2. بلیچینگ به چه معناست؟
    معنای لغوی بلیچینگ سغید کردن است؛ طی فرایند بلیچینگ دندان های شما زردیشان را از دست داده و سفید می شوند، در صورتی که پس از این فرایند به خوبی از دندان هایتان مراقبت کنید، سفیدی خود را حفظ خواهند کرد. 
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم