قیمت روکش دندان ایمکس

جنس دندان‌های ایرانیان به دلیل نوع غذاهای مصرفی و مسائل ژنتیکی، به گونه‌ای است که زود تغییر رنگ داده و جنس رویه آن از بین می‌رود. با این حال، روش‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد. روکش دندان ایمکس بهترین راه حل برای حفاظت از دندان‌های آسیب دیده، لکه دار یا تخریب شده است. آنها پوشش‌هایی هستند که روی دندا‌ن‌های آسیب دیده نصب می‌شوند و از آن‌ها حفاظت می‌کنند. این روکش‌ها یا در آزمایشگاه در مطب دندانپزشکی ساخته می‌شوند و یا شرکت‌های بزرگ اقدام به تولید آن می‌کنند.

آشنایی با روکش دندان ایمکس

یکی از بهترین انواع روکش دندان، روکش دندان آیمکس است که به دلیل زیبایی و همچنین ماندگاری، محبوبیت بسیار زیادی دارد و افراد بسیاری با استفاده از این روکش‌ها، زیبایی خاصی به لبخند خود اضافه کرده‌اند. در این روکش، سرامیک خاصی به کار رفته است که در آن ذرات شیشه نیز وجود دارد. همین مسئله باعث شده که این نوع روکش درخشندگی بسیار زیادی داشته باشد. همچنین، وجود عنصر سرامیک باعث شده که دوام این روکش‌ها بسیار زیاد شود. 

قیمت روکش دندان ایمکس

قیمت لمینیت ایمکس

قیمت این روکش‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال هر چقدر که تعداد روکش‌های موردنیاز برای دندان‌های شما بیشتر باشد، قیمت کلی روکش دندان نیز بیشتر خواهد شد. همچنین، میزان خرابی دندان نیز روی این قیمت تاثیر می‌گذارد. هر چقدر که حجم خرابی دندان شما بیشتر باشد، قیمت این روکش نیز بالاتر خواهد رفت؛ چرا که دندانپزشک نیازمند انجام ترمیم بیشتری برای پیاده سازی این روکش است.

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت روکش دندان ایمکس تاثیر می‌گذارد، نوع دندانی است که باید این روکش روی آن پیاده شود. به عنوان مثال، دندان‌های عقبی به علت این که اندازه کوچکتری دارند و زیاد به چشم نمی‌آیند، ظرافت کمتری در ساخت آن‌ها به کار رفته و قیمت کمتری نیز دارند. در عوض دندان‌های جلویی به علت بزرگی سطح جلویی آن‌ها و همچنین ظرافت و زیبایی به کار رفته در آن‌ها، قیمت گران‌تری خواهند داشت.

به طور کلی تعیین قیمت روکش دندان ایمکس باید پس از معاینه پزشک انجام شود و نمی‌توان پیش از معاینه در مورد قیمت آن نظر داد. در صورتی که علاقمند به استفاده از این نوع روکش‌ها هستید، به کلینیک سلامت دندان مانادنت مراجعه کنید تا پزشک پس از معاینه دندان‌ها، بتواند به خوبی در مورد قیمت آن‌ها به شما اطلاع بدهد. همچنین، در وضعیت‌های ساده‌تر می‌توان تخمینی در مورد قیمت زد، ولی این تخمین باید توسط کارشناس انجام شود. پس، در صورتی که مراجعه حضوری برای شما مقدور نیست، به صورت تلفنی با این کلینیک تماس بگیرید تا به شما در مورد قیمت‌ها آگاهی بدهند. لمینت های ایمکس به صورت وارداتی هستند و از آنجایی که نوسانات ارز بالاست، نمی توان یک رقم قطعی برای هر واحد آن نام برد؛ در سال 1398 قیمت هر واحد این روکش ها حدود 2 میلیون 500 هزار تومان بود؛ در حال حاضر قطعا این قمت با تغییر مواجه شده است، با ما تماس بگیرید تا با قیمت های روز آشنا شوید. 

قیمت روکش دندان ایمکس
روکش‌های دندان زیادی وجود دارند که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی افرادی که به دنبال زیبایی و جذابیت دندان‌های خود هستند و در عین حال دوام روکش برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، روکش دندان ایمکس را ترجیح می‌دهند. اگر به دنبال یک مرکز مجرب با قیمت‌های مناسب برای روکش دندان خود هستید، مانادنت می‌تواند این خدمات را برای شما فراهم کند. فقط کافی است که با این مرکز تماس بگیرید تا از شرایط قیمت و نحوه پیاده سازی این روکش‌ها آگاه شوید.

سوالات متداول قیمت لمینیت ایمکس

  • چه عواملی بر هزینه روکش دندان آیمکس تاثیرگذار هستند؟
    میزان خرابی دندان ها، تعداد واحد درخواستی، نوسانات ارز، نوع دندان نیازمند روکش و ...، همگی بر میزان هزینه این روکش ها تاثیرگذار هستند. 

  • دلیل محبوبیت روکش دندان emax بین عموم مردم چیست؟
    این روکش ها ظاهری شفاف و براق و همچنین طبیعی دارند؛ به همین دلیل نیز خواهان زیادی بین علاقه مندان به زیباسازی دندان دارند. 
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم