مانادنت از جمله برترین کلینیک های ارائه دهنده خدمات تخصصی ایمپلنت در منطقه پاسداران می باشد. برخی از دندانپزشکان قبل از عمل کاشت دندان، تنها وضعیت کاشت دندان را بررسی کرده و میزان موفقیت کاشت دندان را ارزیابی می کنند، اما به وضعیت سلامت عمومی بیمار، بهداشت دهان و دندان و وضعیت سایر دندان ها توجه نمی کنند. معایناتی که قبل از انجام کاشت دندان باید انجام شود عبارتند از:

  • تهیه رادیوگرافی ها و عکس های مناسب از بیماران برای معالجه ایمپلنت های دندانی
  • غربالگری سرطان دهان
  • معاینه عمومی در مورد استخوانهای لثه و فک
  • ارزیابی کامل الگوی از دست دادن دندانها و سایش آنها
  • عملکرد مفصل گیجگاهی فکی
  • مناسب بودن استخوان از نظر اندازه و شکل و تراکم و مناسب بودن بافت لثه در محلی که قرار است کاشت انجام شود.
  • کاشت دندان انواع مختلفی دارد که طبق وضعیت دهان و دندان فرد و طبق صلاحدید متخصص ایمپلنت، نوع آن تعیین می شود.
  • یک متخصص ایمپلنت باید بینایی خوبی داشته باشد و همینطور باید مهارت بالا و دانش کافی در این زمینه داشته باشد.

دكتر ايمپلنت خوب پاسداران

دکتر ايمپلنت خوب پاسداران

دکتر ايمپلنت خوب پاسداران کسی است که دوره آموزش عمومی دندانپزشکی را گذرانده است. متخصص می تواند عمل کاشت دندان را انجام دهد. یک متخصص ایمپلنت دندانی کسی است که علاوه بر دندانپزشکی عمومی ، چندین سال آموزش تخصصی در جراحی دندان و به خصوص کاشت دندان دیده باشد. که این آموزشها دارای استاندارد بالا هستند. هرچه تعداد کاشت ایمپلنت توسط یک متخصص کاشت دندان بیشتر باشد، به همان میزان تجربه، مهارت و دانش بیشتری خواهد داشت. مسلم است که بین دندانپزشکی که سالانه 10 مورد کاشت دندان انجام میدهد و یک دندانپزشک که صدها کاشت دندان انجام می دهد، تفاوت زیادی وجود دارد.
در روند کاشت دندان یک پایه فلزی را درون استخوان فک قرار میدهند و روکش تاج دندان را با یک اباتمنت به پایه متصل میکنند. این دندان از نظر شکل و کارایی شبیه دندان واقعی است.
برخی از دندانپزشکان قبل از عمل کاشت دندان، تنها وضعیت کاشت دندان را بررسی کرده و میزان موفقیت کاشت دندان را ارزیابی می کنند، اما به وضعیت سلامت عمومی بیمار، بهداشت دهان و دندان و وضعیت سایر دندان ها توجه نمی کنند.

ویژگی های  دكتر ايمپلنت خوب پاسداران

ویژگی های  دکتر ايمپلنت خوب پاسداران

دکتر ايمپلنت خوب پاسداران بر روی این مسئله تمرکز دارد که دندان های شما چگونه به نظر می رسند. این موارد می توانند شامل سفید کردن، شکل دادن، بستن فضاها و تعویض دندان ها باشد. اگر دوست دارید دندان های شما از نظر زیبایی، زیبایی بیشتری داشته باشند، شاید ارزش داشته باشد که به یک دندانپزشک زیبایی مراجعه کنید. کسی را انتخاب کنید که متخصص، ماهر و قادر به پاسخگویی به نیازهای شما باشد.
دندانپزشکان زیبایی هم می توانند حفره ها را پر کرده و سایر روش های اساسی دندانپزشکی را انجام دهند، ولی تمرکز اصلی آنها روی نحوه به نظر رسیدن دندان شما است. اگر سلامت یا کارکرد دندانهایتان دچار مشکل حادی است، به دندانپزشک زیبایی مراجعه نکنید.
دندانپزشکان زیبایی از تکنیک های مختلفی برای رسیدن به لبخندی زیبا برای شما استفاده می کنند. برخی از این تکنیک ها عبارتند از: سفید کردن، سفید کردن لیزری، ونیرها، ارتودنسی ، روکش و کاشت دندان و ....
یک دندانپزشک زیبایی باید در مورد روش ها و روندهای جدید به روز باشد و همچنین دارای سابقه خوبی در زمینه درمان باشد. میزان مهارت، حس زیبایی شناسی، صبور بودن در برابر شرایط مختلف بیماران، و مهارت تطبیق حرکات چشم و دست، از جمله خصوصیات یک دندانپزشک زیبایی خوب است.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم