دندانپزشك زيبايى پاسداران

لثه مریض اگر درمان نشود، میتواند باعث از بین رفتن دندان و در شرایط حادتر باعث بیماری و از بین رفتن بخشی از لثه یا فک شما شود و دقیقا به خاطر همین موضوع به پریودنتیست ها، جراحان پلاستیک دندانپزشکی نیز گفته می شود. این متخصصان با بافت نرم دهان شما کار میکنند و تمرکز این تخصص روی پیشگیری از بیماری است که منجر به یک مشکل بزرگ نشود ولی درشرایطی، جراحی نیز لازم است.  در خود حوزه پریودنتولوژی نیز تخصصهای مختلف وجود دارد که بر انواع خاصی از معالجه تمرکز دارد. به عنوان مثال ، برخی از دندانپزشکان ممکن است مهارت خود را روی ارائه روش کاشت ایمپلنت برای جایگزینی دندانهای از دست رفته متمرکز کنند. دندانپزشک زيبايى پاسداران فعال در زمینه های مختلف دندانپزشکی می باشد که در ادامه موشکافانه تر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

ویژگی های دندانپزشک زيبايى پاسداران

کلیه دندانپزشکانی که دوره آموزش عمومی دندانپزشکی را گذرانده اند می توانند عمل کاشت دندان را انجام دهند. اما یک متخصص ایمپلنت دندان کسی است که علاوه بر دندانپزشکی عمومی ، چندین سال آموزش تخصصی در جراحی دندان و به خصوص کاشت دندان دیده باشد. که این آموزشها دارای استاندارد بالا هستند. هرچه تعداد کاشت ایمپلنت توسط یک متخصص کاشت دندان بیشتر باشد ، به همان میزان تجربه، مهارت و دانش بیشتری خواهد داشت. مسلم است که بین دندانپزشکی که سالانه 10 مورد کاشت دندان انجام میدهد و یک دندانپزشک که صدها کاشت دندان انجام می دهد، تفاوت زیادی وجود دارد.

دندانپزشك زيبايى پاسداران
در روند کاشت دندان یک پایه فلزی را درون استخوان فک قرار میدهند و روکش تاج دندان را با یک اباتمنت به پایه متصل میکنند. این دندان از نظر شکل و کارایی شبیه دندان واقعی است.

پریودنتولوژی کلمه ای رایج نیست. به زبان ساده تر شما میخواهید لثه هایتان صورتی باشد. آنها نشان دهنده دهان سالم هستند. پریودنتیست شخصی است که درشرایطی که لثه شما در حالت مطلوبی نباشد به شما کمک می کند. پریودنتیست ها متخصصان لثه هستند. این تخصص یکی از زیرشاخه های دندانپزشکی است که بیماریهای مربوط به بافت های اطراف دندان و التهاب لثه را درمان می کند. متخصصان لثه سالهای متمادی راجب این زمینه دروس تخصصی (علاوه بر دروس دندانپزشکی) گذرانده اند تا با استفاده از جدیدترین روش های تشخیص و درمان، به درمان بیماری های مرتبط با لثه و انجام عمل های زیبایی لثه بپردازند.

متخصص دندانپزشک زيبايى پاسداران

متخصصان پریودنتیست معمولا با مواردی مثل بیماری های شدید لثه یا بیماران دارای سابقه پزشکی پیچیده مواجه می شوند. پریودنتیست ها درمانهای گسترده ای را ارائه می دهند که این درمان ها شامل تمیز کردن سطوح لثه و ریشه دندان از میکروب و رسوبات، دندریمنت (برش یا حذف یک بخش از بافت مرده) ریشه ها و .... است. آن ها همچنین میتوانند توسط عمل های جراحی به بیماران دارای شرایط وخیم کمک کنند. آنها همچنین در کاشتن، ترمیم و نگهداری ایمپلنت های دندانی ماهر هستند.
قبل از اینکه اقدامات مربوط به درمان لثه انجام شود، پریودنتیست سوابق پزشکی بیمار را بررسی می کند، تا ببیند که آیا داروی خاصی مصرف می کند و اینکه آیا بیماری های خاصی مثل بیماری قلبی یا دیابت یا بارداری دارد یا خیر.
پریودنتیست ها وضعیت لثه ها را از این نظر که آیا خط لثه رکود داشته است و اینکه وضعیت دندان ها در هنگام گاز گرفتن چگونه است و آیا دندانی شل هست یا نه، بررسی میکنند. آنها همچنین از ابزار کوچکی که پروب نامیده میشود برای سنجش عمق فضاهایی که به جیب های پریودنتال معروف هستند برای ارزیابی سلامت لثه ها، استفاده میکنند. آنها میتوانند از اشعه ایکس برای تشخیص سلامت استخوان ریشه دندان درزیر لثه استفاده کنند.

سوالات متداول دندانپزشک زیبایی پاسداران

  • دندان شیری اطفال را باید کشید یا پر کرد؟
    دندان های شیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. از این رو زمانی که دندان شیری دچار پوسیدگی می شود برای ترمیم باید به دندانپزشک مراجعه کنید. در صورت عدم رسیدگی به دندان پوسیده احتمال دارد این پوسیدگی دامنگیر دندان دائمی گردد. نظافت و بهداشت دهان در کودکان بسیار مهم می باشد.
  • دوام و ماندگاری ایمپلنت دندان به چه صورت است؟
    ایمپلنت یکی از بهترین روش های درمانی مطمئن می باشد. برای ماندگاری بیشتر ایمپلنت باید به نظافت و بهداشت دهان خود توجه داشته باشید. ایمپلنت نیز مانند دندان های طبیعی به مراقب نیاز دارد.
  • بهترین مارک ایمپلنت دندان چیست؟
    ایمپلنت استرا، اشترامن
    و spi جزء با کیفیت ترین مارک های ایمپلنت می باشند. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید موفقیت نتیجه جراحی و نحوه کاشت ایمپلنت به دندانپزشک بستگی دارد. از این رو در انتخاب دندانپزشک متخصص و با تجربه باید توجه کافی داشته باشید.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم