بهترين دكتر كامپوزيت دندان

داشتن دندان های زیبا و مرتب از خواسته های اکثر افراد است. دندان های سفید و یک دست در بالا رفتن اعتماد به نفس و داشتن رابطۀ اجتماعی تاثیرگذار است. این امر زمانی محقق می شود که بهترین دندانپزشک زیبایی را پیدا کنید و با اطمینان درمان خود را دنبال کنید. سایت مانادنت این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است. امروزه علم دندانپزشکی درحال پیشرفت است و به دنبال روش هایی برای زیباتر شدن دندان ها است. کامپوزیت دندان را می توان یکی از بهترین روش ها برای سفید کردن دندان ها دانست.
کامپوزیت یک روش لمینت دندان است و از مادۀ خمیری به نام رزین کامپوزیت ساخته شده است که در رنگ های مختلف عرضه می شود و در اصل همان ماده ای است که برای پر کردن دندان استفاده می شود. این ماده اغلب توسط متخصص دندانپزشکی به صورت مستقیم بر روی دندان ها قرار می گیرد و شکستگی ها و فاصله های بین دندانی و آسیب های دندانی دیگر را برطرف می کند. به این صورت که دندانپزشک لایه های مختلفی از مواد کامپوزیت را روی سطح دندان قرار می دهد وسپس همچون یک مجسمه ساز، به آن ماده شکل و فرمی متناسب با دیگر دندان های بیمار می دهد. هر لایه با استفاده از تابش نور مخصوص محکم می شود.

بهترين دكتر كامپوزيت دندان
بهترین نوع کامپوزیت می تواند حدود 8 سال دوام داشته باشد. هرچند که طول عمر کامپوزیت بیشتر به مراقبت های بعد از کامپوزیت بستگی دارد. طول عمر کامپوزیت، با رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و استفادۀ بیش از اندازه از خوراکی های با رنگدانه کاهش می¬یابد و برای ترمیم آن به انجام پولیش نیاز است.

مراقبت ازدندان ها بعد از کامپوزیت

برای بالا بردن دوام و عمر دندان های کامپوزیت شده، باید مراقبت هایی را انجام داد که به برخی از آن ها اشاره می شود:

  1. از مواد خوراکی رنگی کمتر استفاده کنید و در صورت استفاده بلافاصله مسواک بزنید.
  2. دندان ها را مرتب با یک مسواک نرم تمیز کنید و از نخ دندان نیز استفاده کنید.
  3. از دهانشویه هایی که دندانپزشک توصیه می کند استفاده کنید؛ چون برخی از دهانشویه ها موجب تغییر رنگ کامپوزیت ها می شوند.
  4. کامپوزیت ها مقاومت خیلی زیادی ندارند و درصورت وارد شدن فشار به آنها دچار آسیب می شوند؛ بنابراین باید از گاز زدن خوردنی های سفت و شکستن تخمه اجتناب شود.

بهترين دكتر كامپوزيت دندان

دکتر کامپوزیت دندان

تعدد پزشکان در زمینه های مختلف باعث می شود تا یافتن بهترین ها به سختی امکان پذیر باشد. یکی از شاخه های دندانپزشکی، دندانپزشک زیبایی است. بهترین دکتر کامپوزیت دندان، با حوصله به بررسی دندان های بیمار می پردازد و قبل از شروعِ کارِ درمان، به ترمیم دندان های آسیب دیده می پردازد؛ چرا که قبل از کامپوزیت، دندان ها باید در سلامت کامل باشند.
بهترین دکتر کامپوزیت از بهترین روش ها برای درمان استفاده می کند تا نتیجۀ مطلوبی برای بیمار داشته باشد و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و دستگاه های مجهز و پیشرفته به برطرف کردن مشکلات دندان بیمار می پردازد. علاوه بر آن با دانش و تجربۀ خود، زمینۀ رضایتمندی بیماران را فراهم می کند. بهترین دکترهای کامپوزیت را در سایت مانادنت می توان پیدا کرد. پیشنهاد می شود به سایت مانادنت سر بزنید و با پزشکان مجرب این کلینیک آشنا شوید تا با قیمت های مناسب، بتوانید دندان هایتان را کامپوزیت کنید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم