ایمپلنت ارزان در تهران

انواع ایمپلنت ارزان در تهران

متاسفانه، بسیاری از مردم ایران به دلیل رعایت نکردن رژیم غذایی دچار پوسیدگی دندان می‌شوند؛ نرخ پوسیدگی و از دست رفتن دندان در ایران به قدری بالا رفته است که بازار کلینیک‌های نامعتبر و سودجو را در تهران سکه کرده است. اما، تنها تعداد کمی از کلینیک‌های معتبر نظیر مانادنت در حال ارائه خدمات نوین با نازل‌ترین قیمت‌ها هستند؛ به گونه‌ای که حتی بیماران خارجی نیز از آن سر دنیا به دلیل ارزان بودن خدمات پزشکی در ایران به کشورمان سفر کرده و تعدادی از آن‌ها به کلینیک مانادنت مراجعه می‌کنند. اگر قصد پیدا کردن ایمپلنت ارزان در تهران را دارید حتما به کلنیک مانادنت سر بزنید. اما قیمت ایمپلنت درحال حاضر چقدر است؟ در زیر به جدیدترین قیمت های حال حاضر انواع ایمپلنت ها از انواع اقتصادی گرفته تا گران قیمت اشاره شده است:

نام برند ایمپلنت کشور سازند هزینه ایمپلنت با روکش 

dio

کره ای

شروع قیمت از 5/500/000

bego

 سوئیسی-برزیلی

 شروع قیمت از 9/500/000

کادر مجرب مانادنت برای ایمپلنت تنها از برندهای بسیار خوب dio و bego استفاده می‌کنند، باید توجه داشته باشید که در حال حاضر قیمت ایمپلنت دندان با نوساناتی همراه می‌باشد که برای استعلام قیمت بروز و دقیق می‌توانید با کارشناسان سایت ما تماس حاصل فرمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت

عوامل بسیار زیادی وجوئ دارند که می‌تونند در افزایش قیمت ایمپلنت نقش موثری داشته باشند، عوامل تاثیر گذار در قیمت لیمپلنت به شرح زیر می‌باشد:

  • زمان کاشت ایمپلنت
  • جنس ایمپلنت مورد استفاده در دندان
  • متریال استفاده شده در دندان
  • کشور سازنده ایمپلنت دندان
  • پزشک متخصص ایمپلنت

ایمپلنت دندان چیست؟

یکی از مناسب ترین روش‌ها برای پر کردن جای دندان‌های از بین رفته ایمپلنت می‌باشد، در این روش متخصص ایمپلت با استفاده از متریال ویژه پوشش سرامیکی ای را برای دندان ایجاد می‌کنند. پوشش سرامیکی به صورت تاج دندان طراحی می‌شود باعث طبیعی به نظر رسیدن دندان‌های شما می‌شود. برای این کار هم می توانید از ایمپلنت ارزان در تهران استفاده کنید و از مزایای آن لذت ببرید.

برای انجام ایمپلنت وجود استخوان کافی برای کاشت ضروری می‌باشد، پایه ی ایمپلنت از پیچ های تیتانیوم ساخته شده است که این پایه با استخوان‌های دندان ترکیب شده و ساختار مقاوم و زیبایی را برای دندان ایجاد می‌نماید.

بهتر است بدانید که روش اجرای ایمپلنت در دندان به صورت تکی و تمام فک امکان پذیر می‌باشد که در ادامه به طور کلی دراین باره می‌پردازیم.

ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت روی فک 

ایمپلنت در واقع بهترین جایگزین برای دندان‌های از دسته رفته است. ایمپلنت‌ها از جنس تیتانیوم خالص تولید شده و سازگاری خوبی با اجزای دندان و لثه دارند. ایمپلنت که به شکل میله باریک (شبیه به پیچ) است توسط پزشک طی فرایندی درون استخوان فک تعبیه شده و سپس روی آن تاج و دندان مصنوعی قرار می‌گیرد. به طور کلی، ایمپلنت دندان از 3 بخش اصلی تشکیل شده است:

  • پایه ایمپلنت: پایه‌ای است که از جنس تیتانیوم ساخته شده و درون استخوان فک قرار می‌گیرد
  • اتصال دهنده یا اباتمنت: اتصال دهنده‌ها بر روی پایه اصلی قرار گرفته و تاج را به آن متصل می‌کنند.
  • تاج: تاج به عنوان دندان مصنوعی شناخته شده و اغلب از جنس سرامیک می‌باشد. این تاج‌ها کاملا شبیه به دندان‌های طبیعی جلوه می‌دهند.

ایمپلنت ارزان در تهران

عمل کاشت ایمپلنت دندان جزو روش‌های تهاجمی بوده و معمولا تحت بیهوشی انجام می‌گیرد. برای این که بتوانید در کاشت ایمپلنت ارزان در تهران با بیهوشی را تجربه کنید می بایست به مراکز معتبر رجوع کنید و از نحوه کاشت آن آگاهی داشته باشید. البته، به دلیل عوارض جانبی بیهوشی، بهتر است از آرامبخش استفاده شود که پزشکان کلینیک مانادنت با ارائه خدماتی نوین و روش‌های بی‌حسی حرفه‌ای باعث می‌شوند تا فرد هیچگونه دردی هنگام عمل حس نکند. پس از بی‌حس شدن دندان، پزشک سوراخ کوچکی در استخوان فک ایجاد و پایه را درون آن قرار می‌دهد. سپس، تا زمانی که لثه روی پیچ را بپوشاند و جوش بخورد چند روز به بیمار زمان داده می‌شود.


پس از چند روز، عمل دوم آغاز و اتصال‌دهنده‌ها بر روی پایه قرار می‌گیرند. سپس، تاج با مواد مخصوصی به پایه ایمپلنت پیچ می‌شود. بعد از اتمام جراحی باید مراقبت‌های لازم را انجام بدهید. برای آشنایی با مراقبت‌های پس از ایمپلنت بر روی لینک آبی کلیک کنید.

ایمپلنت ارزان در تهران

انجام ایمپلنت ارزان در تهران

قبل از انجام ایمپلنت دندان باید با دندانپزشک مورد نظر مشورت کنید. مشاوران کلینیک مانادنت همه روزه به تمامی سوالات بیماران پاسخ داده و راهنمایی‌های لازم را قبل از کاشت ایمپلنت به آن‌ها می‌کنند. معمولا مسئله قیمت و هزینه کاشت دندان بسیاری از افراد را از عمل جراحی منصرف می‌کند. اما، شما می‌توانید بهترین تجربه را با ارزان‌ترین قیمت در کلینیک‌های حرفه‌ای و در عین حال مقرون به صرفه نظیر مانادنت انجام دهید.
اگر قصد کاشت ایمپلنت با قیمت مناسب و با کیفیت را دارید، باید تمام مراقب‌های قبل و بعد از عمل را جدی بگیرید تا طول عمر دندان‌های خود را افزایش دهید. هر چقدر که به توصیه‌های پزشک توجه کنید، فرایند بهبود دندان‌های شما زودتر طی خواهد شد. کلینیک مانادنت با سال‌ها تجربه، این امکان را به شما می‌دهد تا دندان‌های پوسیده و از دست رفته خود را با ناتزل‌ترین قیمت‌ها بازیابی کنید.

ایمپلنت ارزان در تهران

مزایای ایمپلنت دندان

جایگزینی دندان‌های از بین رفته با ایمپلنت ارزان در تهران از مزایای بسیار بالایی برخوردار است و توانسته است تا از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار شود، مزایای استفاده از ایمپلنت به جای دندان‌های خراب و آسیب دیده به شرح زیر می‌باشد:

  • جلوگیری از ایجاد صدمه در دندان
  • امکان جایگزینی مجدد ایمپلنت در دندان
  • طبیعی بودن ایمپلنت در ظاهر
  • بالا بودن طول عمر ایمپلنت
  • طراجی ایمپلنت با توجه به فرم صورت

سن مناسب برای انجام ایمپلنت

برای انجام ایمپلنت در دندان سن خاصی مشخص نشده است و برای انجام این کار محدودیت سنی‌ای وجود ندارد ولی بهتر است بدانید انجام این کار در سنین خیلی بالا یا خیلی پایین مناسب نمی‌باشد.

انجام ایمپلنت در سنین زیر بیست سال باعث می‌شود تا افراد نتوانند از دندان طبیعی و سالم خود لذت ببرند و با بالا رفتن سن خود دچار مشکلاتی در دندانشان بشوند و احساس نا رضایتی و خسته شدن نسبت به آن داشته باشند.

با بالا رفتن سن بسیاری از افراد اقدام به انجام ایمپلنت دندان می‌کنند ولی هتز است بدانید که انجام دادن این کار در سنین بالا ممکن است امکان پذیر نباشد، زیرا در افراد مسن وجود تراکم استخوانی در دندان بسیار کم می‌باشد و دکتر ایمپلنت مجبور می‌شود تا عمل جراحی پیوند استخوان را باری این افراد انجام بدهد و سپس اقدام به کاشت و ایمپلنت دندان بکنندسن مناسب برای انجام ایمپلنت

سخن آخر

در نهایت بایت بگوییم که ایمپلنت دندان دارای مزایای بسیار خوبی است که می توانید از آن به جای دندان های اصلی استفاده کنید و مشکلی هم نخواهید داشت. این ایمپلنت ها در طرح ها و قیمت های متفاوتی هستند که توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند و هر کدام از شرکت های که این ایمپلنت ها را درست میکنند آن ها را با کیفیت های مختلفی تولید می کنند. برای اینکه بتوانید یک ایمپلنت ارزان را داشته باشید ابتدا با دکتر خود مشورت کنید و سپس اقدام به خرید کنید. معمولا بهترین و ارزان ترین ایمپلنت ها برای کشور کره جنوبی هستند، اما کشور های اروپایی و آمریکایی ایمپلنت های بسیار خوبی را تولید می کنند اما قیمت آنها بسیار زیاد می باشد و بهتر است که از ایمپلنت های کره ای استفاده کنید.

سوالات متداول ایمپلنت ارزان در تهران

  1. برای اینکه بتوانیم از یک ایمپلنت ارزان در تهران استفاده کنیم چه باید کرد؟
    برای اینکه بتوانید از یک ایمپلنت ارزان استفاده کنید می توانید به کلینیک های دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید در این کلینیک ها بهترین ایمپلنت ها با بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار میدهند.
  2. کدام ایمپلنت از نظر قیمت بهتر است؟
    ایمپلنت ها انواع مختلفی دارند که با توجه به کیفیت آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند و در ایران بهترین ایمپلنت ها کره ای می باشند چرا که هم دارای قیمت مناسبی هستند و هم کیفیت خوبی دارند.
  3. ایمپلنت دندان چقدر هزینه دارد؟
    ایمپلنت دندان معمولا هزینه ای بین 2 تا 3 میلیون تومان دارد اما این بستگی به شرایط دارد مانند نوع ایمپلنت، نحوه عمل انجام ایمپلنت و مرکزی که در آن ایمگلنت می کنید اما برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایمپلنت می توانید با ما تماس بگیرید.

ویدیئوی کاشت ایمپلنت 

 

دیدگاه‌ها  
1
0
# سمیه عباسی 1400-02-31 21:34
برای کاشت ایمپلنت دندان مشاوره هم میدید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
1
0
# مدیریت سایت 1400-04-09 12:31
با سلام
لطفا با شماره های 02122853673 و 09333428633 تماس بگیرید و یا به مطب مانادنت مراجعه کنید تا در خصوص کاشت ایمپلنت دندان مشاوره دریافت کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
1
0
# Ladan 1400-04-09 14:20
سلام
ایمپلنتای ایرانی که از همه ارزون ترن کیفیتشون به چه صورته؟ دوامشون چقدره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
1
0
# امیرحسین 1400-04-09 15:49
کیفیت ایمپلنت کره ای به سوئسی میرسه ایا؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
1
0
# نسیم 1400-04-09 15:53
سلام برای کاشت ایمپلنت مشاوره رایگان هم دارید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# سیما 1400-04-09 16:00
در چه صورت نمی توان از ایمپلنت استفاده کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# سمیرا 1400-04-09 21:38
برای مشاوره باید حضوری بیایم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم