جراحى زيبايى لثه تهران

جراحى زيبايى لثه یکی از فعالیت هایی است که در کلینیک مانادنت در شهر تهران به صورت تخصصی انجام می شود. برخی از افراد به دلیل آنکه خط لثه‌هایشان بیش از حد معمول بالا یا پایین است، اقدام به جراحی ترمیمی لثه می‌کنند. این افراد هنگام خندیدن از اعتماد بنفس کافی برخوردار نبوده چراکه لثه‌هایشان بیش از حد نمایان می‌شود. دلایل اصلی این امر هم، که به لبخند لثه‌ای معروف است، عبارتند از فعال بودن بیش از حد عضلات کنترل کننده لب بالا و رشد بیش از حد استخوان فک بالا که همگی با جراحی زیبایی لثه تهران درمان می‌شوند.

جراحى زيبايى لثه تهران

برای درمان لبخند لثه‌ای ابتدا باید به پزشک معالج یا همان جراحی زیبایی لثه در تهران مراجعه کرده تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما را بررسی کند. معمولا، معاینه وضعیت دندان و لثه توسط قالب‌گیری‌های سنتی یا دیجیتال از لثه و دندان انجام می‌شود. البته، در برخی از موارد برای بررسی‌های دقیق‌تر نیاز به گرفتن عکس رادیولوژی از تمام اجزای دهان می‌باشد.
پس از اینکه شرایط دهان بیمار توسط پزشک بررسی شد، پزشک یکی از روش‌های لیفت یا لیزر، ارتودنسی و جراحی را برای درمان تجویز خواهد کرد. توصیه می‌شود برای تجویز بهترین روش به کلینیک‌های معتبر تهران نظیر مانادنت مراجعه کرده تا پزشکان شما را با بهترین تجهیزات مورد معاینه قرار دهند.

روش‌های رایج جراحی زیبایی لثه

در حال حاضر برای زیباسازی طرح لبخند روش‌های مختلفی وجود دارد که در کلینیک مانادنت جراحی زیبایی لثه تهران انجام می شود. در ادامه بهترین روش ها برای بازیابی زیبایی لثه و لبخند را به شما معرفی می‌کنیم:

جراحى زيبايى لثه با تغییر موقعیت لب

در این روش پزشک با جدا کردن عضلاتی که موجب بالا رفتن لب شده‌اند، اقدام به محو کردن لثه‌های اضافی می‌کند. به این معنی که دیگر امکان بالا رفتن لب‌های بالایی وجود نداشته و این گونه از حرکت زیادی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

جراحى زيبايى لثه با لیفت (پریودنتال)

در این روش که جزو روش‌های کم تهاجمی می‌باشد، پزشک ابتدا بافت‌های نرم دهان را بی حس کرده و سپس فرایند تراشیدن و فرم دهی به لثه‌ها را آغاز می‌کند. استفاده از لیزر یا تیغ جراحی بستگی به تشخیص پزشک دارد. در صورتی که لثه‌ها بسیار نرم و حساس باشند، روش لیزر یا الکتروسرجری بهترین گزینه انتخاب برای درمان می‌باشد. البته، ممکن است برخی از لثه‌ها به دلیل فرم بد خود توسط لیزر درمان نشوند که در این مواقع پزشک با جداکردن لثه‌ها از استخوان و تراشیدن استخوان‌ها، اقدام به لیفت لثه می‌کند. از مزایای این روش درمانی می‌توان به عدم نیاز به استراحت و همچنین خونریزی اشاره کرد. درد ناشی از لیفت لثه بسیار کم بوده و نیازی به ترسیدن نیست.

جراحی زیبایی لثه با لیفت

سایر مزایای این روش عبارتند از:

  • افزایش زیبایی لثه
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود شکل ظاهری دندان‌ها
  • اصلاح طرح خنده
  • درمان سایر بیماری‌های لثه
  • در بر داشتن نتیجه دائمی

البته، در برخی از مواقع در این روش شاهد معایبی نظیر بازگشت بافت لثه به حالت اولیه خود می‌باشیم که این امر بستگی به جنس لثه‌های بیمار دارد. به همین خاطر است که توصیه کردیم حتما قبل از جراحی لثه به یک کلینیک معتبر نظیر مانادنت جهت معاینه لثه‌های خود مراجعه کنید.

جراحى زيبايى لثه توسط ارتودنسی

در صورتی که استخوان لثه‌ها بیش از حد جلو باشند، قبل از جراحی لثه نیاز به انجام ارتودنسی است. معمولا، طول دوره درمان این روش بین چند ماه تا چند سال است که باید کمی صبر و حوصله به خرج داد. این کار باعث می‌شود تا مشکلاتی نظیر عدم قرارگیری مناسب دندان‌ها، گاز گرفتن دندان‌ها و جلو بودن بیش از حد لب‌های بالایی به طور همزمان اصلاح شوند.

زیبایی لثه با ارتو دنسی

هزینه جراحی زیبایی لثه در شهر تهران

هزینه جراحی زیبایی لثه تهران برای هر فرد متفاوت بوده و بستگی به روش درمانی و همچنین میزان برداشت لثه‌ها دارد. در واقع، عوامل متعددی بر قیمت جراحی لثه تاثیرگذارند که مهمترین آن‌ها عبارتند از کلینیک درمانی، مدت زمان جراحی، روش درمان، آزمایشات قبل از جراحی، خدمات حین جراحی و غیره که همگی در کلینیک مانادانت در بهترین شرایط ممکن انجام می‌شوند.
البته، ممکن است برای محو کردن لثه‌ها نیاز به انجام سایر روش‌ها نظیر لمینت یا روکش‌های کامپوزیتی باشند که در این صورت هزینه درمان کمی بالاتر می‌رود. در واقع ممکن است موقعیت دندان یا بخشی از لثه به گونه‌ای باشد که امکان لیزر کردن آن وجود نداشته باشد. در این هنگام پزشک معالج متناسب با سایز و رنگ دندان بیمار اقدام به پوشاندن لثه با روکش یا لمینت می‌کند.
توصیه می‌شود در انتخاب کلینیک درمانی خود نهایت دقت را داشته باشید. در بین اکثر کلینیک‌های جراحی لثه، این کلینیک مانادنت است که تمامی خدمات خود را طبق آخرین استانداردهای پزشکی ارائه می‌دهد.

چه کسانی از جراحی زیبایی لثه استفاده می کنند؟

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم بسیاری از افرادی که دارای مشکلات لثه ای هستند، از جراحى زيبايى لثه تهران استفاده میکنند. این مشکلات می توانند به دلایل ژنتیکی، تصادف و حادثه، بیماری های لثه و ... باشند. دلیل های بسیار زیادی را می توان برای جراحی لثه یافت اما مسئله ای که بسیار مهم است، خود فرد می باشد. گاهی اوقات فرد دارای لثه ای متناسب میباشد اما میخواهد لبخند زیبا تری داشته باشد، بنابراین می تواند از جراحی زیبایی لثه در شهر تهران استفاده کند. این گونه افراد می توانند به دکتر دندان پزشک و یک متخصص جراحی لثه مراجعه کنند و خواسته خود را مطرح کنند و با مشورت با او می توانند این کار را انجام دهند.

چه کسانی به جراحی زیبایی لثه نیاز دارند

سخن آخر

جراحی زیبایی لثه کاربرد های بسیار خوبی دارد، افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف زیبایی های لثه آن ها از بین رفته است و ظاهر نامناسبی به لبخند آنها داده است. لثه ممکن است در اثر یک سری حوادث آسیب ببیند و یا به صورت ژنتیکی مشکلاتی برای لثه به وجود بیاید و برای درست کردن این مشکلات می توانید از جراحی زیبایی لثه تهران استفاده کنید. با این کار زیبایی به لبخند شما بازگردانده می شود و اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد.

سوالات متداول جراحی زیبایی لثه

  1. جراحی زیبایی لثه چگونه است؟
    جراحی زیبایی لثه با استفاده از تیغ جراحی انجام می شود و قسمت هایی از لثه که مشکل دارند برداشته می شوند و بخیه می خورند.

  2. مزایای جراحی زیبایی لثه چیست؟
    از مزایای این جراحی می توان به بازگشت اعتماد به نفس اشاره کرد و شما می توانید لبخند زیبا تری داشته باشید.
  3. چرا باید جراحی زیبایی لثه انجام دهیم؟
    بسیاری از افراد هستند که لثه های آن ها دچار مشکل است و ظاهر زیبایی ندارد، این دسته افراد می توانند از جراحی زیبایی لثه استفاده کنند

ویدیو جراحی زیبایی لثه تهران

دیدگاه‌ها  
1
0
# خانه 1400-04-12 12:47
از کجا بفهمیم که کدام روش جراحی لثه برای لثه های ما خوبه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# زهرا 1400-04-12 14:29
دندون عقلم جراحی میخواد ولی من میترسم برم راه جایگزین نداره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# King farid 1400-04-12 15:01
بیمه قبول میکنید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم