ايمپلنت بدون جراحى تهران

ايمپلنت بدون جراحى تهران یعنی خدمات ایمپلنت بدون جراحی تهران انجام می‌شوند به طور کلی متقاضیان زیادی دارد البته این تقاضا به دلیل تبلیغاتی زیادی است که در مدت اخیر برای ایمپلنت‌های بدون جراحی، منتشر شده است. اما پرسش کاربران این است که آیا واقعاً ایمپلنت‌های بدون جراحی، بدون درد و خونریزی هستند؟ همچنین چه کسانی می‌توانند کاندیدای مناسب برای این روش باشند؟ میزان کارآمدی و طول عمر ایمپلنت بدون جراحی چقدر است؟ اگر شما هم در جستجوی ایمپلنت بدون جراحی در تهران هستید می‌توانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید و در آخر بهترین مرکز درمانی برای انجام این خدمات را بشناسید. پس با ما همراه باشید.

ایمپلنت بدون جراحی تهران

ایمپلنت بدون درد و جراحی برای چه کسانی قابل انجام است؟ اگر تجربه کشیدن دندان‌های دائمی را مخصوصاً در سنین بزرگسالی داشته باشید، مشاهده کرده‌اید که بعد از مدتی استخوان فک تحلیل می‌رود همچنین لثه بعد از بهبودی، تغییراتی پیدا می‌کند. این شرایط مخصوصاً در زمانی ملموس‌تر خواهد بود که ریشه دندان کشیده شده به سبب موارد ژنتیکی، محکم باشد یا اینکه عمل کشیدن دندان با پارگی زیادی اتفاق بیفتد. در نظر داشته باشید که چنین شخصی برای ایمپلنت بدون درد و جراحی،‌ کاندیدای مناسبی نیست زیرا پزشک مجبور است پیوند بافت نرم انجام دهد تا بتواند تا حدی،‌ تحلیل لثه را برطرف نماید. بنابراین می‌توانیم بگوییم که وقتی استخوان فک تحلیل رفته و ارتفاع آن از دندان‌های دیگر پایین‌تر باشد، نیاز به پیوند‌های استخوانی در این ناحیه داریم به علاوه توضیح دادیم که برای لثه تحلیل رفته نیز با همین مشکل رو به رو هستیم.

ايمپلنت بدون جراحى تهران در کلینیک مانادنت با جدیدترین متد روز دنیا در خصوص جراحی های پیشرفته دهان و دندان انجام می پذیرد؛ دندان های خود را با خیال راحت به ما بسپارید تا با لبخندی زیبا و رضایت کامل مطب مانادنت را ترک کنید. 

ايمپلنت بدون جراحىبررسی نکات فبل از ایمپلنت بدون جراحی در تهران

با این حساب، برای ایمپلنت بدون درد و جراحی بایستی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اگر دندان کشیده شود و در بستر یا کانال‌های آن عفونتی وجود نداشته باشد، متخصص با بررسی شرایط استخوان فک و همچنین لثه، می‌تواند برای ایمپلنت بدون جراحی در تهران اقدام کند. به عبارتی بلافاصله بعد از کشیدن دندان، انتخاب این روش درمانی، جوابگو و قابل اجرا است زیرا همان‌طور که گفتیم، جایگزین کردن دندان دائمی به سرعت اتفاق می‌افتد و فرصتی برای تحلیل لثه و استخوان فک وجود ندارد.
  • بیمارانی که با مشکلات مغز استخوان یا پوکی استخوان درگیر هستند نمی‌توانند کاندید مناسبی برای ایمپلنت بدون جراحی باشند. البته لازم به ذکر است که تشخیص نهایی در این باره با دندانپزشک متخصص است.
  • ایمپلنت بدون جراحی باید توسط متخصص ماهر انجام شود زیرا متخصص تنها با تکیه بر دانش و تجربه خود، این کاشت را بدون دید کافی و با اسکن‌های سه بعدی انجام می‌دهد.
  • ایمپلنت بدون جراحی برای مبتلایان به بیماری‌ دیابت نیز گزینه مناسبی است زیرا بسیاری از این بیماران نمی‌توانند تحت عمل‌های جراحی طولانی قرار بگیرند همچنین نباید در لثه آن‌ها برش‌ها و خونریزی‌های عمیق اتفاق بیفتد.
  • ممکن است افراد، زمان کافی برای رفت و آمد‌های مکرر به مطب دندانپزشکی را نداشته باشند و مجبور هستند در فرصتی محدود، ایمپلنت را انجام دهند. در این مواقع اگر بیمار شرایط مناسب را داشته باشد متخصص با استفاده از ایمپلنت بدون جراحی تهران، مشکل محدودیت زمانی را حل می‌کند.

روش های کاشت ایمپلنت دندان

روش های مختلفی برای ایمپلنت کردن دندان وجود دارد که این روش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. کاشت یک مرحله‌ای ایمپلنت
  2. کاشت دو مرحله‌ای ایمپلنت
  3. کاشت فوری
  4. ایمپلت بدون جراحی و درد

همانطور که اشاره شد، در این مطلب قصد داریم تا به بررسی ایمپلنت بدون جراحی و درد بپردازیم.

مزایای کاشت ایمپلنت بدون جراحی

یکی مزایای ایمپلنت بدون جراحی همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم وقت کمتری از ایمپلنت‌های معمول نیاز دارد و با توجه به همین نکته مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال مزایای دیگری هم می‌توانیم برای این روش نام ببریم:

  • دوران نقاهت بعد از ایمپلنت بدون جراحی، کوتاه است و صورت بیمار ورم نمی‌کند.
  • این روش برای بیمارانی که از جراحی و برش لثه‌ها وحشت دارند، مناسب است.
  • ایمپلنت بدون جراحی از تحلیل رفتن استخوان فک، جلوگیری می‌کند.
  • خونریزی بعد از این روش، بسیار کمتر از روش‌های دیگر است.
  • بلافاصله بعد از انجام ایمپلنت بدون جراحی، بیمار می‌تواند غذا بخورد.
  • بیمار می‌تواند بعد از این روش به فعالیت‌های معمول و روزمره خود بپردازد و نیازی به استراحت ندارد.
  • ایمپلنت بدون جراحی برای دندان‌های جلویی هم مناسب است به‌ خصوص که فاصله لثه‌ای بین دندان‌ها از بین نمی‌رود و ظاهر زیبای آن حفظ می‌شود.

ایمپلنت بدون درد و جراحی

نحوه انجام ایمپلنت با روش پانچ

یکی از روش‌های غیر جراحی ایمپلنت دندان، روش پانچ کردن می‌باشد. در این روش متخصص ایمپلنت بدون هیچ گونه برش و عمل جراحی ایمپلنت را بر روی لثه پانچ می‌نماید و سپس برای قرار دادن پایه ایمپلنت بر روس لثه حفره‌ای را ایجاد می‌کند.

با ایجاد کردن حفره بر روی لثه پزشک متخصص پایه ایمپلنت را در حفره ایجاد شده قرار می‌دهد، بهتر است بدانید که در این روش بیمارهیچ گونه دردی را احساس نمی‌کند و به همین دلیل این روش را با نام ایمپلنت لثه بدون درد و خونریزی می‌شناسند.

عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟

ایمپلنت دندان دائمی می‌باشد و دارای عمر نامحدود است اما باید توجه داشته باشید که ایمپلنت دندان نیاز به مراقبت‌هایی نیز می‌باشد و عواملی وجود دارد که ممکن است عمر کاشت دندان را کاهش یا افزایش دهد، در ادامه چند مورد از مواردی که در طول عمر ایمپلنت تاثیر گذار می‌باشد را شرح داده‌ایم:

  • سلامت بدن
  • مهارت دکتر و نحوه انجام ایمپلنت
  • طول و قطر فطعه
  • بهداشت در نحوه نگهداری ایمپلنت
  • جنس ایمپلنت استفاده شده
سخن آخر

اگر شرایطی را که نام بردیم دارید و بر اساس این موارد، کاندید مناسبی برای ایمپلنت بدون جراحی هستید می‌توانید برای دریافت این خدمات به کلینیک دندانپزشکی مانادنت مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره تعرفه‌های ايمپلنت بدون جراحى تهران از وب سایت مانادنت بازدید کنید و مطمئن شوید که پزشکان با تجربه در این مرکز آماده ارائه خدمات تخصصی می‌باشند.

سوالات متداول ايمپلنت بدون جراحى تهران

  1. آیا برای کاشت ایمپلنت روش های متعددی وجود دارد؟
    بله؛ دندانپزشک متخصص پس از بررسی گپ ایجاد شده در دندان ها و شرایط لثه بیمار، روش های ممکن برای کاشت ایمپلنت را به بیمار توضیح داده و در نهایت بهترین روش با توجه به نظر متخصص ایمپلنت و خواسته بیمار پذیرفته می شود. 

  2. کاشت ایمپلنت بدون جراحی امکان پذیر است؟
    صد در صد! تکنولوژی را دست کم نگیرید؛ متخصصین ایمپلنت مانادنت از به روز ترین متد های کاشت ایمپلنت استفاده کرده و قادر هستند بدون انجام جراحی ایمپلنت را در فک شما جایگذاری کنند. 

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم