لاک سفید کننده دندان

امروزه بیشتر مردم اهمیت زیادی به زیبایی لبخند خود می دهند، به همین خاطر دندانپزشکی های زیبایی در حال حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. برای زیبا کردن دندان و لبخند راه و روش های مختلف و مفیدی ارائه شده است که بسیار تاثیر گذار است. خیلی از مردم وقتی درباره زیبایی دندان حرف میزنند به یاد ارتودنسی می افتند ولی امروزه خیلی بیشتر از یک راه وجود دارد و یکی از روش های تاثیر گذار استفاده از لاک سفید کننده دندان است. ما در این مقاله تلاش می کنیم راه و روش های زیبایی دندان و به خصوص زوش ها و معرفی لاک سفید کننده دندان بپردازیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

انواع روش های زیبایی دندان

همانطور که در بخش بالا گفته شد برای زیبایی دندان و لبخند روش های بسیاری وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد، حال ما در این بخش انواع آنها را نام میبریم ولی چون موضوع اصلی ما در این مقاله درباره لاک سفید کننده دندان است ما توضیحات کاملی درباره بقیه روش ها نمی دهیم. انواع روش های زیبایی دندان به شرح زیر است:

  • لمینت دندان برای زیبایی: این روش با استفاده از روکش های نازک ولی محکم استفاده می کنند و یک راه درمانی و زیبایی است.
  • بلیچینگ کردن دندان
    روش بلیچینگ با استفاده از مواد شیمیایی و لیزر لکه های روی دندان را پاک می کنند و دندان ها را سفید  می کنند.
  • ارتودنسی دندان: همانطور که خیلی از مردم می دانند ارتودنسی برای صاف کردن دندان های نامرتب می باشد.
  • جرم گیری کردن دندان: هر فردی نیاز دارد بعد مدتی دندان خود را جرم گیری کند و این روش بدون درد است.
  • مینا کاری کردن: این روش بسیار سریع و بدون درد است برای دندان هایی که عیب های کمی دارند.
  • ماسک دندان: خمیر دندان سفید کننده یا ماسک دندان برای از بین بردن جرم های دندان استفاده می شود.
  • روکش یا تاج دندان: برای زیبا سازی دندان ها معمولا از روکش دندان استفاده می کنند و مانند تاج بر روی دندان ها قرار می گیرند.

ممکن است روش های دیگری باشد که در اینجا نام نبرده باشیم ولی در کل رایج ترین ها همین مواردی است که مشاهده می کنید و می توانید راجع به همشان یک تعریف مختصر داشته باشید. بهتر است بدانید که این روش ها برای سفید کردن دندان دائمی نیستند و همیشه بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید.

انواع روش های زیبایی دندان

همه چیز درباره لاک سفید کننده دندان

همانطور که از نام این روش زیبایی دندان مشخص است، یک قلم مو همراه با این محصول است و شما با قلم مو باید روی دندان های خود بکشید. این روش برای از بین بردن لکه های زرد بر روی دندان استفاده می شود و به شما دندان های سفید و لبخندی زیبا هدیه می دهد.
برای استفاده کردن از این روش ابتدا مسواک بزنید و لاک سفید کننده دندان را به دندان های خود بزنید و پس از 15 دقیقه دهان خود را بشویید و برای بار دوم مسواک بزنید و شما در طول روز می توانید 2 الی 3 بار این کار را تکرار کنید.

لاک سفید کننده دندان

بهترین برند برای لاک سفید کننده

برندهای زیادی برای لاک سفید کننده دندان وجود دارد و پیشنهاد دندانپزشک شما بسیار مهم است ولی در کل پیشنهاد ما به شما استفاده کردن از برندهای آی وایت و وایت اسمایل است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
در کل برندهای زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید، در نظر داشته باشید که روش لاک سفید کننده مانند دیگر روش ها دائمی نیستند و معمولا برندها و شرکت ها تضمین نمی کنند.

مواد مورد استفاده شده در لاک سفید کننده

لاک سفید کننده دندان ژلی است برای از بین بردن لک ها و زردی دندان، به همین امر شرکت ها برای اینکه این محصول به خوبی عمل کند از موادی مانند زایلیتول، پروکساید و فلوراید استفاده می کنند. حال ممکن است بعضی از شرکت ها از مواد دیگری برای بهتر عمل کردن این محصول استفاده کنند ولی در حالت کلی از این مواد ها استفاده می کنند.
بهتر است بدانید این روش برای عده ی کمی از افراد حساسیت به وجود می آورد ولی زیاد نگران این موضوع نباشید چون معمولا افرادی که دندان های حساسی دارند به این مشکل مواجه می شوند ولی باز برای اطمینان با دکتر دندانپزشک خود مشورت کنید.

مواد مورد استفاده شده در لاک سفید کننده

نتیجه گیری 

همانطور که در مطالب بالا گفته شد خیلی از مردم امروزه به زیبایی دندان و لبخند خود اهمیت می دهند و به همین امر خیلی علم دندانپزشکی پیشرفت کرده است و حتی هم اکنون که دارید این مقاله را میخوانید، روش های جدیدتری برای زیبایی دندان ها ابدا می شود.
خلاصه اینکه یکی از روش های رایج برای سفید کردن دندان ها، لاک سفید کننده دندان است که بسیار کمک تاثیر گذار است و تقریبا هر شخصی می تواند از این روش استفاده کند و به دندان های خود رنگ سفید و زیبایی ببخشد.

سوالات متداول معرفی لاک سفید کننده دندان

  1. بهترین روش برای سفید کردن دندان چیست؟
    روش های زیادی برای این عمل وجود دارد که شما می توانید با تحقیق کردن و مشورت گرفتن از دندانپزشکان بهترین روش مورد نظر خود را پیدا کنید.
  2. آیا روش لاک سفید کننده دندان ضرری برای سلامت دارد؟
    با قاطعیت کامل نمیشه گفت که این روش بی ضرر است ولی کمتر کسانی به این روش حساسیت نشان می دهند.
  3. برای زیبا کردن دندان و لبخند خود به کجا مراجعه کنیم؟
    مرکز دندانپزشکی زیبایی مانادنت بهترین روش برای زیبا سازی لبخند شما را در نظر میگیرد.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم