دندان ها را در خانه سفید کیند

روش های سفید کردن دندان در خانه

داشتن دندان های سفید ارزوی هر کسی است. به این دلیل که دندان های سفید در زیبایی صورت و چهره فرد تاثیر بسیار زیادی دارد، نگاه هر کس در وهله اول به چهره فرد مقابل می باشد و بیشترین چیزی که نظر او را به خود جلب می کند دندان ها هستند. ایر موضوع یک تحقیق علمی بوده است و چیزی نیست که ما از خودمان بگوییم. شاید در بسیاری از صفحات گوگل و یا پیج های اینستایی هم دیده باشید که این موضوع را با عکسی از فردی که یک دندان یا به کل دندان ندارد نشان داده اند.

در این عکس ایرادات بسیار زیادی است اما هیچ کس آنها را نمی بیند و تنها دندان های نداشته آن شخص نظر کاربر را به خود جلب می کند. مفهومی که این مدل ازمایشات و تحقیقات به ما می رساند این است که زیبایی دندان ها در چهره ما خیلی تاثیر مثبت دارد و نشان دهنده این است که ما چقدر به زیبایی و بهداشت خود اهمیت می دهیم. پس بنابراین ما طی آزمایشات و نظراتی که از کاربران و دیگر افراد مراجعه کننده به کلینیک مانادنت گرفتیم؛ مقاله ای را برای شما آماده کرده ایم که شما با خواندن آن می توانید به سفید کردن دندان در خانه بپردازید بدون هیچ زحمت و هزینه اضافی.

اگر مایل هستید که در باره این موارد بیشتر بدانید و خودتان در خانه محلول سفید کننده یا خوشبو کننده دندان بسازید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اهمیت ساخت محلول سفید کننده در خانه

ابتدا باید گفت که محلول سفید کننده ای که در خانه برای دندان های خود می سازید به مقداری است که شما نیاز دارید، به صورت کلی می توان گفت سفید کردن دندان در خانه کار بسیار ساده ای است. این که امروزه روز به دلیل گرانی ها خیلی ها به دنبال اقلامی غیر ضروری نمی روند و شاید اصلا دیگر فکرشان به سمت خرید خمیر دندان ها یا سفید کننده های دندان نرود، پس چرا با هزینه کمتر و خیلی راحت در خانه اقدام به ساخت این کار نکنیم. به هر حال دندان ها قسمتی از بدن هستند که جایگزین نمی شوند و باید تا سالیان سال همراه ما باشند.

چرا مهم است که در خانه محلول سفید کننده بسازیم

و خب این موضوع باعث می شود که ما بیشتر از آنها مراقبت کنیم و هوایشان را داشته باشیم. در نتیجه یادگیری ساخت محلول و ترکیبات گوناگون در خانه خالی از لطف نیست و کمکی است به شما کاربران عزیز تا دندان هایی سفید و زیبا داشته باشید.

محلول سفید کننده دندان لیمو و جوش شیرین

خواص لیمو بر همگان آشکار است، تقریبا همه میدانند که لیمو از ان دسته مرکبات است که از پوستش تا آبش مفید بوده و لازم است تا در رژیم غذایی گنجانده شود. از طرف دیگر جوش شیرین هم ماده ای است که ثابت شده برای سفید کردن دندان ها کار برد دارد و میتوان از ترکیب ان با مواد دیگر استفاده کرد تا رنگ ناشی از مواد غذایی را از روی دندان ها پاک نمود.

محلول سفید کننده دندان لیمو و جوش شیرین

با ترکیب یک قاشق غذاخوری آبلیمو با جوش شیرین می توان محلول خمیری مانند نازکی به دست آورد که استفاده ان به همراه مسواک به مدت 2 دقیقه باعث می شود دندان ها سفید تر شوند و رنگ به جا مانده از مواد غذایی از بین برود. البته باید این نکته را هم گفت که شما حد اقل باید هفته ای دو بار از این محلول استفاده نمایید.

استفاده از سرکه سیب به عنوان دهان شویه

برای ضد عفونی کردن دندان و از بین بردن لکه های زرد رنگ در داخل دهان کمی سرکه سیب را در داخل دهان بچرخانید. بعد از ان می بایست با استفاده از مسواک و خمیر دندان دندان ها را بشویید تا سرکه سیب هم شسته شود، بعد از تکرار چند بار خواهید دید که دندان های شما رفته رفته رنگ طبیعی خودش را به دست می آورد.

حلول جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

در این محلول می بایست دو قاشق چای خوری جوش شیرین را با یک قاشق چایخوری پراکسید هیدروژن مخلوط نمایید، می توانید برای تاثیر بیشتر از دو قاشق چایخوری خمیر دندان هم استفاده نمایید.

سفید کردن دندان با جوش شیرین و خمیر دندان و هیدروژن پراکسید

سپس بعد از ترکیب این مواد با هم انها را بر روی دندان هایتان بمالید و بگذارید تا به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی دندان هایتان بماند. این کار باعث می شود که تاثیر ان بهتر عمل کرده و میزان بیشتری از رنگ طبیعی دندان ها برگردد. سپس با مسواک خمیر مالیده شده بر روی دندان ها را بر روی دندان ها بمالید، به عبارتی عادی مسواک کنید.

پس از ان دهان را شسته و دوباره با استفاده از خمیر دندان و مسواک یک بار دیگر دهان را شستشو دهید. این کار تاثیر سریعتری دارد و در مدت زمان کمتری شما به دندان های سفید دست پیدا می کنید.

اما دقت داشته باشید که در هفته حداکثر دو بار این کار را انجام دهید تا به مینای دندان هایتان آسیبی وارد نشود.

نتیجه گیری

برای سفید کردن دندان در خانه می توانید از راهکار هایی که در این مطلب برایتان آورده ایم استفاده نمایید. با این کار زردی های ایجاد شده از دود سیگار و... یا نوشیدنی هایی مانند قهوه و چای را از بین می برید.

سوالات متداول سفید کردن دندان در خانه

  1. کدام محلول برای سفید کردن دندان بهتر است؟
  2. تمامی محلول هایی که در این مطلب نام برده شدند برای سفید کردن دندان ها مفید هستند. می توانید با استفاده از این محلول ها دندان هایی خوش رنگ داشته باشید.
  3. چه مقدار از جوش شیرین می توان استفاده کرد؟
    سعی داشته باشید تا از میزان کمی جوش شیرین استفاده نمایید به این دلیل که ممکن است عوارض جانبی داشته باشد.
  4. برای خوشبو نگه داشتن دهان بهتر است از چه محلولی استفاده نماییم؟
    ترکیب لیمو با جوش شیرین می تواند باکتری های دهان را از بین ببرد و به همین دلیل بوی بد دهان از بین می رود.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم