انواع ایمپلنت در ایران

انواع ایمپلنت دندان در ایران

ایمپلنت ها انواع مختلفی دارند که از آنها برای کاشت دندان استفاده می شود. با استفاده از ایمپلنت می توانید دندان های از دست رفته خود را دوباره باز یابید و این عمل به گونه ای خواهد بود که بتوانید ایمپلنت را تا آخر عمر درست مانند دندان های اصلی خود، با خود داشته باشید. خوشبختانه انواع ایمپلنت در ایران وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. این implant ها دارای کیفیت های متفاوتی هستند و از هر یک از آنها برای یک کار استفاده میشود که یکی از محبوب ترین آن ها ایمپلنت بدون جراحی در تهران است.

از آنجایی که بسیاری از افراد برای اینکه دندان هایشان را از دست داده اند و میخواهند زیبایی به لبخندشان باز گردد می توانند به راحتی از این عمل استفاده کنند و دندان های جدیدی به دست آورند. این دندان های جدید به گونه ای است که اگر از آنها مراقبت کنند و به آنها فشار نیاورد تا آخر عمر با آنها باقی می مانند.

در ایران بیشتر از 24 نوع ایمپلنت وجود دارد که در جراحی ها از آن ها استفاده میکنند و استفاده از آنها هزینه متفاوتی خواهد داشت و برای اینکه بدانید از کدام یک استفاده کنید می بایست با دکتر متخصص خود مشورت کنید.

انواع ایمپلنت دندان کدامند؟

ایمپلنت ها مدل های مختلفی دارند و در دنیا بیش از 100 نوع مختلف implant وجود دارد، یعنی کشور های پیشرفته این پین ها را تولید و توزیع میکنند، پین هایی که در اندازه ها و مدل های مختلفی هستند. تمامی این پین ها می بایست از تیتانیوم سازگار با بافت بدن ساخته شوند تا در صورت کاشته شدن در دهان، بدن بتواند با این فلزات شود و به قول گفتنی با استخوان فک اخت شود.

انواع مختلف ایمپلنت ها در کشور هایی مانند کره جنوبی ساخته می شوند، که ایران بیشتر از تولیدات این کشور استفاده می کند، البته کشور های دیگری هم مانند آمریکا و کشور های اروپایی: بریتانیا، آلمان و .... نیز تولیداتی در این زمینه دارند که هر کدام کیفیت خاص خود را دارند اما در ایران بیشتر از تولیدات کره جنوبی استفاده می شود. ایمپلنت هایی که آمریکا تولید میکند نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و برای همین بیشترین استفاده را از آنها می کنند. بعضی از ایمپلنت هایی که کره جنوبی تولید میکنند تحت لیسانس آمریکا می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. انواع ایمپلنت ها در ایران نیز از همین ها می باشند که تحت لیسانس آمریکا هستند و در بازار ایران بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

انواع ایمپلنت

ایمپلنت های رایج در بازار دندانپزشکی ایران

1.      ایمپلنت زیمر Zimmer

برای معرفی این ایمپلنت باید بگوییم که از برند های آمریکایی است، که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. هزینه این Implant گران است چرا که از برند های فعال و معروف آمریکایی است که در زمینه دندانپزشکی و پزشکی فعالیت بالایی دارد.

2.      ایمپلنت اشترومن (ITI)

اشترومن با نام ITI straumann ساخت کشور سوئیس می باشد، این برند جزو 5 برند برتر جهان است و از قدیمی های این صنعت محسوب می شود. کیفیت کار آن بسیار بالا است و قیمت آن هم متناسب با کیفیت آن بسیار بالا می باشد برای همین اکثر دندانپزشکان از این برند استفاده نمی کنند مگر در مواردی که بیمار خودش بخواهد از بهترین کیفیت بهره ببرد و هزینه آن هم مهم نباشد. با استفاده از این Implant می توانید 4 تا 6 هفته آن را بارگذاری کنید. این برند در بازار ایران با نام ITI شناخته می شود.

3.      ایمپلنت زایو xive

یکی دیگر از انواع ایمپلنت در ایران implant زایو می باشد که از برند های معروف و معتبر و با سابقه در این زمینه است و توسط یک شرکت آلمانی که تحت لیسانس شکرت دنسپلای آمریکا است تولید می شود. این شرکت از کمیاب ترین Implant  هایی است که از گرید 1 تا 5 را تولید میکند و به بازار هدیه می کند.

4.      ایمپلنت مگاژن Megagen

یکی از بهترین برند های محبوب کره ای Implant Megagen می باشد که در زمینه دندانپزشکی بسیار موفق عمل کرده است، این شرکت تولید کننده ایمپلنت به قدری قوی عمل کرده است که حتی در اروپا نیز به فروش می شود و در ایران هم توسط نمایندگی شرکت اشترومن به فروش می رسد.

کیفیت این برند بسیار بالا است و از قیمت خوبی هم برخوردار می باشد و اگر تمایل به کاشت دندان توسط ایمپلنت را دارید می توانید از این Implant استفاده کنید.

ایمپلنت های رایج در بازار دندانپزشکی ایران

اقدامات پس از تصمیم گیری به کاشت ایمپلنت دندان

برای اینکه بتوانید از انواع ایمپلنت در ایران استفاده کنید می بایست ابتدا با دکتر متخصص دندان پزشک خود مشورت کنید، با توجه به بودجه و درخواست شما می تواند یکی از انواع ایمپلنت ها را به شما معرفی کند که هم دارای کیفیت خوبی است و هم هزینه مناسبی دارد. این برند های نمایندگی هایی در ایران دارند و برای اینکه بتوانید آنهارا خریداری کنید می توانید به این نمایندگی ها بروید و از آنها Implant را تهیه کنید و یا اینکه به دکتر خود بگویید تا برای شما از این ایمپلنت ها تهیه کند.

سخن آخر

ایمپلنت ها دارای مدل ها و انواع مختلفی هستند که در بازار ایران میتوانید بهترین نوع آنها را با استفاده از بهترین قیمت پیدا کنید، معمولا ایمپلنت های ساخت کره مورد محبوبیت بیشتری هستند چرا که هم کیفیت آنها خوب است و هم هزینه آنها پایین تر می باشد و بنابر این بیشتر دندان پزشکان از این نوع ایمپلنت در بازار ایران استفاده میکنند البته انواع ایمپلنت در ایران وجود دارد که توسط کشور های اروپایی و آمریکایی ساخته شده است ولی قیمت آنها بسیار بالا است.

سوالات متداول انواع ایمپلنت در ایران

  • از کجا بفهمیم به کدام ایمپلنت نیاز داریم؟
    برای اینکه بفهمید به کدام ایمپلنت نیاز دارید می بایست ابتدا با دکتر خود مشورت انجام دهید تا او شما را راهنمایی کند.

  • از کجا می توانیم این ایمپلنت ها را تهیه کنیم؟
    برای اینکه بتوانید این Implant ها را تهیه کنید می بایست به نمایندگی های آنها در ایران بروید.

  • هزینه ایمپلنت ها چگونه است؟
    ایمپلنت ها با توجه به این که دارای کیفیت های متفاوتی هستند و توسط برند های مختلفی انجام می شوند دارای قیمت های متفاوتی هستند و برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.
دیدگاه‌ها  
0
1
# reihane 1400-02-18 10:36
سلام، مرسی از مطلب خوبتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم