طراحی لبخند دیجیتال

طراحی لبخند دیجیتال با نام انگلیسی Digital Smile Designو با مخفف DSD به عنوان یکی از خدمات دنیای دندانپزشکی معرفی شده است که نتایج به مراتب بهتری را برای بیماران فراهم می کند. طراحی لبخند دیجیتال به ترمیم لبخند شما با استفاده از مطالعات درباره ی ارتباط بین لب ها، دندان ها و لثه های شما می پردازد. البته در این پروسه فقط واکنش های فیزیکی بیمار نسبت به طراحی لبخند دیجیتال بررسی نمی شود، بلکه در این روش به بررسی واکنش های احساساتی افراد نسبت به آن نیز پرداخته می شود. بسیاری از افراد به دلیل برخی حادثه های ناگوار و آسیب هایی که به دهان و دندان آنها وارد می شود و بر چگونگی لبخند زدن آنها تاثیرات زیادی بر جا می گذارد، به خدمات ترمیمی نیاز پیدا می کنند. در این شرایط استفاده از خدمات طراحی لبخند دیجیتال به عنوان یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. در پروسه طراحی لبخند دیجیتال دندانپزشک با کمک ابزارهای مخصوص و فوق پیشرفته به ترمیم و زیباسازی لبخند شما می پردازد.

طراحی لبخند دیجیتال چگونه انجام می شود

در مرحله اول که تصمیم به طراحی لبخند دیجیتال گرفتید، ابتدا باید چند عکس از دهان و دندان شما و همچنین نحوه لبخند زدن شما از زاویه های مختلف گرفته شده و به دندانپزشک ارسال شود، تا لبخند شما مورد بررسی قرار بگیرد. سپس عکس های ارسال شده شما در نرم افزار مخصوص طراحی لبخند دیجیتال قرار می گیرد، این نرم افزار با ویرایش لبخند شما چند طرح جدید و ویرایش شده را به دندانپزشک تحویل می دهد. سپس دندانپزشک شما را برای مشاهده طرح های لبخند ویرایش شده دعوت می کند، شما می توانید با مشاهده این عکس ها، یکی از طرح های موجود را انتخاب کنید تا همان طرح بر روی لبخند شما پیاده شود. البته اگر عکس های موجود برای شما رضایت بخش نبود می توانید بار دیگر از دندانپزشک برای ارائه طرح های جدید درخواست کنید. بعد از انتخاب طرح نهایی، دندانپزشک با استفاده از روکش های موقت طرح نهایی را به طور موقت بر روی صورت بیمار ایجاد می کند. شما می توانید در طول مدت چند روز با روکش های موقت ایجاد شده بر روی صورتتان، نحوه خندیدنتان را بررسی کنید. اگر طرح انتخاب شده برای شما رضایت بخش بود می توانید پروسه درمان نهایی را اجرا کنید. در این مرحله دندانپزشک با ساخت پروتزهای دائمی نسبت به ساخت دائمی طرح انتخاب شده بر روی صورتتان اقدام می کند.

کلینیک های طراحی لبخند دیجیتال

کلینیک های طراحی لبخند دیجیتال در واقع کلینیک هایی منحصر به فرد با شیوه های دستی در کشور و سراسر جهان هستند. این کلینیک ها ترکیبی از دندانپزشکی و زیبایی شناسی هستند که امکان تغییر چهره در جهت زیباتر شدن آن را برای افراد فراهم می کنند. با استفاده از جدیدترین فناوری و شیوه های مدرن، کلینیک های طراحی لبخند دیجیتال بالاترین استانداردها و کیفیت ها را در اختیار بیماران قرار می دهند. در این کلینیک ها بیماران با دندانپزشک هایی سر و کار دارند که به نحوی مرتبه ای بالاتر از تنها یک دندانپزشک را دارا هستند. دندانپزشک های انتخاب شده برای انجام طراحی های لبخند دیجیتال افرادی هستند که مطالعات و نیز توانایی هایی را در رابطه با طراحی دارا هستند. این دندانپزشک های به مراتب بیشتر در کار خود ماهر و موفق هستند.

نمونه ای از نتایج طراحی لبخند دیجیتال

مزایای طراحی لبخند دیجیتال

از مزایای طراحی لبخند دیجیتال می توان به رضایت کامل بیمار از طرح نهایی لبخند بر روی صورتش اشاره کرد. در واقع در طراحی لبخند دیجیتال بیمار چهره و نحوه لبخند پایانی خود را قبل از شروع درمان نهایی مشاهده می کند. در اصلاح لبخند خود به روش طراحی لبخند دیجیتال شما نیازی به انجام روندهای پزشکی طولانی مدت نیاز ندارید و تنها با فرستادن عکس از دهان و لبخند خود به دندانپزشک مورد نظر می توان درمان خود را شروع کنید، که با توجه به این موضوع می توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و آرامش و راحتی خود را نیز حفظ کنید.

البته که شما می دانید دندان ها و نحوه خندیدن شما به زیبایی چهره شما کمک بسیاری می کند، با انجام این طرح بر روی دهان و دندان های خود می توانید چهره ای به مراتب زیباتر و با رضایت مندی کامل داشته باشید. شما عزیزان می توانید در کلینیک مانادنت خدمات مربوط به طراحی لبخند دیجیتال را با آرامش خیال و تحت نظر دندانپزشکان مجرب تجربه نمایید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم