طرح لبخند هالیوودی

حتما تا به حال به هنرپیشه‌های مطرح سینما بخصوص در هالیوود دقت کرده‌اید. یکی از پارامترهایی که در جذابیت آن‌ها نقش دارد، لبخند زیبای آن‌هاست. این لبخند و زیبایی آن مرهون داشتن دندان‌های مرتب، سفید و براق می‌باشد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند چشم ببیننده به لبخند خیره بماند. این لبخند به اصطلاح به لبخند هالیوودی معروف است. سوال این است که این دندان‌های زیبا با درخشش و سفیدی جذاب و خیره گننده چگونه به وجود آنده‌اند؟ آیا همه هنرمندان به صورت ژنتیکی دارای این دندان‌های درخشان و مرتب هستند؟

روش های اصلاح طرح لبخند هالیوودی

در زیر به روش‌هایی برای داشتن یک لبخند جذاب و دوست داشتنی و دندان‌هایی سفید، براق و مرتب خواهیم پرداخت:

  • ارتودنسی :

اگر دارای دندان‌های نامرتب هستید و با کیفیت نامطلوبی در کنار هم چیده شده‌اند، باید برای مرتب کردن آن‌ها از ارتودنسی استفاده کنید. ارتودنسی یک روش مطمئن و همیشگی برای صاف کردن دندان‌های نامرتب می باشد و به طرح لبخند زیبای شما کمک خواهد کرد. با اینکه پروسه انجام ارتودنسی ممکن است کمی طولانی شود، اما بهترین و کارآمدترین روش برای داشتن دندان‌های صاف و یکدست می‌باشد. اگر دندان‌های شما نیاز به پر کردن یا کشیدن داشته باشند، باید آن را در اولین فرصت انجام دهید و از روکش برای آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که دندان خود را از دست داده اید، باید از ایمپلنت برای پر کردن جای آن استفاده کنید.

طرح لبخند هالیوودی

  • لمینیت،لومینیرز، کامپوزیت:

برای اصلاح حالت‌های نامناسب دندان، می‌توان از انواع روکش برای دندان استفاده کرد. این روکش‌ها انواع متفاوتی را شامل می‌شود که سرامیکی و کامپوزیتی از نمونه‌های آن است.
یکی از نمونه‌های جدید روکش سرامیکی، لومینیزر‌ها می‌باشند. این روکش‌ها دارای قیمت بالاتری می‌باشد اما در نهایت باعث اصلاح بی‌نظمی‌ها و تیرگی‌های دندان می‌شود. لومینیرز دارای درخشندگی بیشتر و دوام بالاتری نسبت به کامپوزیت و انواع لمنیت می‌باشد. این روکش‌ها با ضخامتی بسیار کم، بر روی مینای دندان قرار خواهند گرفت.
برای کامپوزیت لزومی به تراشکاری اولیه دندان وجود ندارد و قالب های تهیه شده روی دندان قرار خواهند گرفت. اما در انواع لمینیت و لومینیرز روی دندان قبل از قالب‌گیری تراش ایجاد می‌شود. در تمامی این روش‌ها مراجعه به دنداپزشک در فاصله چهار تا شش ماه برای اطمینان از آسیب ندیدن روکش‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

  • بلیچینگ دندان:

در این روش بدون اینکه دندان تراش بخورد و یا روی آن روکشی نصب شود، با استفاده مواد و ترکیباتی باعث می‌شوند مینای دندان تغییر رنگ دهد و سفید شود. در این روش با توجه به درجه‌ای از سفیدی که مورد رضایت فرد است، دندانپزشک و متخصص دندان‌ها را بلیچینگ خواهند کرد. در بلیچینگ کردن دندان توسط مواد شیمایی، پزشک باید تجربه و دقت بالایی را داشته باشد تا بهترین نتیجه را به فرد دهد.
در این روش می‌توان نتیجه کلی را در همان جلسه اول و در مطب مشاهده کرد. برای این روش معمولا قالب‌های پلاستیکی از دندان فرد قالب‌گیری می‌شود. این قالب‌ها توسط مواد مخصوص بلیچینگ پر می‌شود و شما با دستور پزشک خود آن‌ها را بر روی دندان‌های خود قرار خواهید داد.

طرح لبخند هالیوودی

تجربه لبخند هالیوودی

کلینیک تخصصی مانادنت با دارا بودن بهترین و مجرب‌ترین پزشکان و متخصصان و در دست داشتن پیشرفته ترین تجهیزات، با داشتن تجربه‌ای درخشان از اصلاح طرح لبخند و داشتن دندان هایی هالیوودی، بهترین و ایمن‌ترین روش برای زیبایی و رضایت را به شما عرضه خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم