قیمت لمینت دندان طرح لبخند

 لبخند یکی از مهمترین عوامل در زیبایی چهره هر شخص است و هر کسی به زیبایی خود اهمیت می دهد. حال یک نفر برای زیباتر شدن می خواهد لبخندی زیبا بر روی صورت خود داشته باشد. امروزه شاهد پیشرفت های بسیاری در بحث پزشکی هستیم و در بحث دندان نیز دندانپزشکان متخصص ترمیم و زیبایی با استفاده از لمینت دندان، لبخندی زیبا به صورت افراد هدیه می کنند تا زیبایی چهره شان افزایش یابد. لمینت دندان طرح لبخند یا اصلاح طرح لبخند، به نمایش گذاشتن دندان ها و لثه ها در وضعیت مناسب است که جذابیت خاصی را روی چهره فرد به نمایش می گذارد. در واقع لمینت دندان فرآیندی است که داشتن لبخند زیبا را بر چهره فرد می نشاند که این فرآیند توسط کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود. یکی از مواردی که باعث اصلاح طرح لبخند بر روی صورت می شود و می توان به جای لمینت دندان انجام داد، سفید کردن دندان ها در کلینیک های معتبر است. سفید کردن دندان ها یک فن دندانپزشکی بوده و این فن می تواند به اصلاح خط لبخند شما کمک نماید. تعدادی سوال در زمینه لمینت دندان پیش می آید که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم. این سوالات عبارتند از:

  • آیا انجام اصلاح طرح لبخند عوارض دارد؟
  • میزان ماندگاری لمینت طرح لبخند چه مدت است؟

پیش از پاسخ به سوال های مطرح شده باید به این سوال پاسخ داد که لمینت دندان چیست؟ لمینت ها پوسته های نازکی هستند که متناسب با شکل و ویژگی های دهان و دندان هر شخص ساخته می شوند و در بخش جلویی دندان متصل می شوند. رنگ لمینت های ساخته شده نزدیک به رنگ دندان شخص می باشد و استفاده از آن باعث زیباتر شدن و ایجاد لبخندی گیرا، در چهره شخص می شود. 

عوارض لمینت دندان طرح لبخند

برای اصلاح طرح لبخند اگر از لمینت دندان استفاده می کنید، در آینده دچار مشکلات و آسیب هایی در دندان های خود می شوید که در زیر به طور خلاصه تعدادی از این مشکلات و عوارض را ذکر میکنیم:

برای لمینت دندان و مرتب کردن آن ها، بخشی از مینای دندان ها تراشیده می شود. همین تراشیده شدن باعث بروز مشکلاتی از قبیل پوسیدگی و حساسیت دندان ها به سرما و گرما می شود. به دلیل تراشیده شدن مینای دندان، استحکام دندان ها کاهش می یابد. پس برای این موضوع باید از روکش مستحکم و باکیفیتی استفاده شود که هم مقاومت دندان ها را افزایش دهد و هم از تماس مواد غذایی با دندان طبیعی جلوگیری نماید. اگر کیفیت روکش های استفاده شده ضعیف باشد و مواد غذایی و باکتری ها با دندان طبیعی تماس پیدا کنند، به دلیل از بین رفتن مینای دندان ها هنگام تراشیده شدن، پوسیدگی دندان ها به سرعت رخ می دهد. پس در هنگام لمینت دندان به انتخاب روکش توجه نمایید تا در آینده برایتان مشکل ساز نشود. برای کاهش عوارض اصلاح طرح لبخند، شما می توانید از روش اصولی یعنی ارتودنسی استفاده کنید. با مراجعه به متخصصین این زمینه اصلاح طرح لبخند با کمترین عوارض را تجربه نمایید.

ماندگاری لمینت دندان طرح لبخند

موارد بسیاری در ماندگاری این نوع لمینت تاثیر گذار هستند. یکی از مهمترین مواردی که می توان به آن اشاره نمود، کلینیک یا متخصصی است که به آن برای انجام این کار مراجعه کرده ایم. اگر برای پرداخت هزینه کمتر به یک فرد ناآشنا مراجعه کردید، هم عوارض ناشی از این کار در آینده برایتان بیشتر خواهد بود و هم ماندگاری کمی دارد. کیفیت روکش مورد استفاده در لمینت در ماندگاری بسیار تاثیر گذار است. اگر روکش از کیفیت بالایی برخوردار باشد هم برای دندان های طبیعی مشکلی پیش نمی آید و هم رنگ لمینت ها در طول زمان از بین نمی رود.

لمینت دندان اصلاح طرح لبخند

قیمت لمینت دندان، اصلاح طرح لبخند

فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت لمینت دندان تاثیر گذار هستند. تبلیغات بسیاری در این زمینه وجود دارد که شما را با وعده اصلاح طرح لبخند ارزان جذب می کنند. کیفیت و نوع روکش مورد استفاده در تعیین قیمت تاثیرگذار است.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای این کار حتما به یک دکتر و یا کلینیک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید تا در آینده مشکلی برای شما بوجود نیاید. جهت لمینت دندان برای اصلاح طرح لبخند، کلینیک مانادنت با بروز ترین دستگاه ها و همچنین کادر درمانی و پزشکان مجرب و کار آزموده، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم