ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری یا پانچ، روشی نوین برای جایگذاری دندان‌های از دست رفته در کمترین زمان ممکن است. برخلاف ایمپلنت معمولی که در آن پزشک با شکافتن لثه و دستیابی به استخوان فک، عمل ایمپلنت را انجام می‌دهد، در روش پانچ هیچ نیازی به برش لثه نیست؛ به گونه‌ای که پزشک پس از بررسی‌ لثه، آن را با دستگاهی به نام پانچ سوراخ و پایه ایمپلنت را در آن قرار می‌دهد. سپس، همزمان با کشیدن دندان طبیعی، پایه‌های ایمپلنت را درون استخوان فک قرار داده و عمل ایمپلنت را آغاز می‌کند.

قیمت ایمپلنت فوری دندان

برای انجام ایمپلنت فوری باید کلینیک‌هایی را انتخاب کرد که قیمتی عادلانه برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند. در بین کلینیک‌های تهران، این کلینیک مانادنت است که هنوز قیمت‌های خود را افزایش نداده و تمامی خدمات خود را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه انجام می‌دهد. عوامل زیادی بر قیمت ایمپلنت تاثیرگذارند که مهمترین آن شامل تعداد ایمپلنت، جنس پایه و تاج، دستمزد پزشک و غیره می‌شود.

ایمپلنت فوری
از دست رفتن دندان‌های طبیعی امری رایج بوده و نباید آن‌ها را به حال خود رها کرد؛ چراکه موجب حرکت لثه و تحلیل آن شده و ممکن است دندان‌های کناری را نیز لق کنند. کلینیک مانادنت مفتخر است تا بهترین خدمات را برای بازگرداندن دندان‌های از دست رفته شما ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم