معرقی مراحل بلیچینگ دندان

بلیچینگ چیست؟

همانطور که می دانید یکی از بهترین روش های موجود برای سفید کردن دندان بدون شک بلیچینگ دندان می باشد. امروزه دغدغه و مشکل خیلی از افراد داشتن دندان های زیبا و سفید است. همچنین روش های دیگری از جمله خمیر دندان های سفید کننده و... نیز وجود دارد اما بهترین روش برای سفید کردن دندان بلیچینگ می باشد. البته این نکته مهم را فراموش نکنید برای انجام این روش باید به پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. یکی از مهم ترین نکات در تاثیر بلیچینگ بدون شک جنس و سطح رنگ دندان می باشد. زرد شدن دندان ها دلایل مختلفی نیز دارد. که می توان به استعمال زیاد دخانیات، مصرف مواد غذایی نامناسب و... اشاره کرد. همچنین برای انجام بلیچینگ نسبت به توصیه های پزشک باید توجه کافی داشته باشید. تا بتوانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید. دندان های سالم و سفید بدون شک در اعتماد به نفس افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی می توان گفت امروزه یکی از بهترین روش ها برای سفید کردن دندان ها بلیچینگ می باشد. همچنین این روش طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است.

معرفی مراحل بلیچینگ دندان

در ابتدا برای انجام مراحل بلیچینگ دندان باید به دندانپزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید که مراجعه به بهترین مرکز بلچینگ دندان در تهران یکی از بهترین گزینه ها برای شما به حساب می‌آید. بدون شک دندانپزشک اقدامات لازم را به بهترین شکل انجام می دهد. در ابتدا برای انجام بلیچینگ از یک ماده مخصوص برای سفید کردن دندان استفاده می شود. در این روش به هیچ عنوان آسیبی به مینای دندان و همچنین بافت دندان وارد نمی شود. یکی از اصلی ترین مواد موجود در بلیچینگ پراکسید هیدروژن می باشد. که نقش مهم و اصلی در سفید کردن دندان دارد. همچنین پزشک برای تاثیر بیشتر مواد بلیچینگ از سیستم گرما و نور مخصوص استفاده می کند. به طور کلی انجام این روش بسیار راحت و کاملا بی خطر نیز می باشد. در ادامه با برخی از مراحل انجام بلیچینگ بیشتر آشنا خواهید شد.

  • تمیز کردن و شستشو دندان ها برای شروع مراحل جرم گیری
  • استفاده از یک وسیله مخصوص برای باز کردن دهان
  • استفاده از مواد مخصوص برای حفاظت از لثه ها در برابر مواد بلیچینگ
  • مواد سفید کننده دندان باید به مدت نیم ساعت بر روی دندان قرار گیرد.
  • استفاده از دستگاه مخصوص برای تکمیل فرایند بلیچینگ
  • مراحل بلیچینگ دندان بسته به نوع و میزان زردی دندان متفاوت می باشد.

مزایای استفاده از بلیچینگ

بدون شک بلیچینگ دندان مزایای بسیار زیادی نیز به همراه دارد. اگر قصد دارید برای سفید کردن دندان های خود از بلیچینگ استفاده کنید بهتر است در انتخاب پزشک متخصص در این زمینه توجه کافی داشته باشید. در ادامه با برخی از مزایای استفاده از بلیچینگ آشنا خواهید شد.

  • هزینه استفاده از بلیچینگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  • بلیچینگ بدون شک یکی از روش های موجود برای سفید کردن دندان است.
  • مدت دوام بلیچینگ نسبت به سایر روش ها طولانی می باشد.
  • روش انجام بلیچینگ کاملا بی خطر است.
  • مزایای استفاده از بلیچینگ

مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ

بدون شک برخی مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ دندان وجود دارد. بهتر است برای دوام و ماندگاری بیشتر مواد بلیچینگ نسبت به این موارد توجه کافی داشته باشید. همچنین باید به پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. در ادامه با برخی از مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ آشنا خواهید شد.

  • به هیچ عنوان نباید بعد از انجام بلیچینگ برخی مواد غذایی مانند نوشابه، قهوه و... مصرف کنید.
  • بعد از انجام بلیچینگ دندان بهتر است دهان و دندان های خود را با آب گرم شستشو دهید.
  • باید به صورت مرتب به دندانپزشک مراجعه کنید. تا پزشک بررسی های لازم را انجام دهد.
  • مواد غذایی مناسبی را باید مصرف کنید.
  • استفاده از مسواک و نخ دندان را نباید فراموش کنید.
  • مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ

انجام بلیچینگ برای دندان چه زمانی مناسب است؟

همانطور که می دانید یکی از بهترین روش ها برای سفید کردن دندان بدون شک بلیچینگ دندان می باشد. زرد شدن دندان ها یک مسئله کاملا طبیعی می باشد. در برخی موارد استفاده از خمیر دندان برای سفید کردن دندان مناسب نیست و به نتیجه مطلوب و دلخواه خود نمی رسید. البته این نکته مهم را فراموش نکنید برای جلوگیری از زرد شدن دندان بهتر است نسبت به بهداشت دهان و دندان توجه کافی داشته باشید. مصرف برخی از مواد غذایی نامناسب تاثیر بسیار زیادی در زرد شدن دندان ها دارد. به طور کلی می توان گفت برای سفید شدن دندان های خود می توانید از بلیچینگ استفاده کنید. بدون شک برخی موارد در زرد شدن دندان ها تاثیر بسیار زیادی دارد که می توان به خوراکی ها و مواد غذایی نامناسب، استعمال زیاد دخانیات، مصرف برخی داروها و... اشاره کرد. که باید نسبت به این موارد توجه کافی داشته باشید.

دوام و ماندگاری بلیچینگ

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین موارد در دوام و ماندگاری بلیچینگ دندان بدون شک رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد. بهتر است نسبت به توصیه های پزشک توجه کافی داشته باشید. همچنین باید در انتخاب دندانپزشک متخصص در این زمینه توجه کافی داشته باشید. مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ را نباید فراموش کنید. از این رو با رعایت درست این موارد دوام و ماندگاری بلیچینگ به مدت 2 سال و بیشتر نیز می باشد. همچنین مواد غذایی نیز تاثیر بسیار زیادی در دوام بلیچینگ دارد. که باید نسبت به این موضوع نیز توجه کافی داشته باشید.

دوام و ماندگاری بلیچینگ

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با مراحل بلیچینگ دندان به طور کامل آشنا شدید. یکی از بهترین روش های موجود برای سفید کردن دندان بدون شک بلیچینگ می باشد. البته این نکته مهم را فراموش نکنید برای انجام این روش باید به پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. یکی از مهم ترین نکات در تاثیر بلیچینگ بدون شک جنس و سطح رنگ دندان می باشد. زرد شدن دندان ها دلایل مختلفی نیز دارد. که می توان به استعمال زیاد دخانیات، مصرف مواد غذایی نامناسب و... اشاره کرد. همچنین برای انجام بلیچینگ نسبت به توصیه های پزشک باید توجه کافی داشته باشید. تا بتوانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

سوالات متداول مراحل بلیچینگ دندان

  • مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ به چه صورت است؟
    به هیچ عنوان نباید بعد از انجام بلیچینگ برخی مواد غذایی مانند نوشابه، قهوه و... مصرف کنید. باید به صورت مرتب به دندانپزشک مراجعه کنید. تا پزشک بررسی های لازم را انجام دهد. بعد از انجام بلیچینگ بهتر است دهان و دندان های خود را با آب گرم شستشو دهید. استفاده از مسواک و نخ دندان را نباید فراموش کنید. مواد غذایی مناسبی را باید مصرف کنید. نسبت به این موارد باید توجه کافی داشته باشید.
  • دوام و ماندگاری بلیچینگ به چه صورت است؟
    یکی از مهم ترین موارد در دوام و ماندگار یبلیچینگ بدون شک رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد. بهتر است نسبت به توصیه های پزشک توجه کافی داشته باشید. همچنین باید در انتخاب دندانپزشک متخصص در این زمینه توجه کافی داشته باشید. مراقبت های لازم بعد از انجام بلیچینگ را نباید فراموش کنید. از این رو با رعایت درست این موارد دوام و ماندگاری بلیچینگ به مدت 2 سال و بیشتر نیز می باشد. همچنین مواد غذایی نیز تاثیر بسیار زیادی در دوام بلیچینگ دارد. که باید نسبت به این موضوع نیز توجه کافی داشته باشید.
  • استفاده از بلیچینگ برای دندان چه مزایایی را به همراه دارد؟
    هزینه استفاده از بلیچینگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. مدت دوام بلیچینگ نسبت به سایر روش ها طولانی می باشد. روش انجام بلیچینگ کاملا بی خطر است. بلیچینگ بدون شک یکی از بهترین روش ها برای سفید کردن دندان است.
     

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم