بلیچینگ دندان چگونه انجام میشود

بلیچینگ دندان

همانطور که می‌دانید بلیچینگ دندان یکی از روش های زیبایی و سفید کردن دندان‌ها می‌باشد که استفاده از این روش برای به وجود آوردن لبخندی زیبا بسیار موثر می‌باشد، امروزه بکارگیری بلیچینگ بسیار شایع شده است و افراد زیادی برای به رمغان آوردن دندان‌های سفید و منحصر به فرد به انجام این عمل اقدام کرده اند. یکی از سوالاتی که برای بسیار از افراد به وجود می آید این است که بلیچینگ دندان چگونه انجام میشود؟ در ادامه به روش های انجام بلیچینگ به طور کامل پرداخته ایم.

بسیاری از افراد به صورت ژنتیکی و یا به مرور زمان دچار کدر شدن و یا تغییر رنگ دندان می‌شوند که با انجام بلیچینگ می‌توان به راحتی زیبایی دندان‌های خود مانند روز اول کرد. بلیچینگ دندان به دوش انجام پذیر می‌باشد که یکی از این روش ها بلیچینگ در خانه است، همانطور که اشاره شد در ادامه نحوه بلیچینگ کردن دندان‌ها را برای شما عزیزان شرح داده و آن‌ها را بررسی کرده ایم.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان چگونه انجام میشود؟

به طور کلی بلیچینگ کردن دندان ها با استفاده از ماده غلیظ و سفید رنگی صورت می‌گیرد که نام این ماده شیمیایی پراکسید هیدروژن یا همان پراکسید کربامید می‌باشد؛ برای بلیچینگ کردن دندان‌ها حدود یک ساعت این ماده بر روی دندان قرار گرفته می‌شود و با استفاده از لیز و ال ای دی های مخصوص مواد موجود در ژل بلیچینگ فعال می‌شود که همین امر باعث سفید و زیبا شدن دندان شما می‌شود.

توجه داشته باشید مراجعه به بهترین مرکز بلیچینگ تهران برای بلیچینگ کردن دندان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد زیرا در صورتی که پزشک مهارت کافی نداشته باشد ممکن است فرد دچار مشکلات بسیار زیادی همچون ایجاد حساسیت در لثه بشود.  

بلیچینگ دندان در خانه

یکی دیگر از روش های بلیچینگ کردن دندان به صورت خانگی است که امروزه تجهیزات بسیار زیادی برای بلیچینگ کردن دندان‌ها در منزل وجود دارد. برای بلیچینگ کردن دندان در خانه باید به دندان پزشکی بروید تا قالب مناسب برای بلیچینگ دندان های شما در خانه شاخته بشود.

ماده بلیچینگی که در خانه از آن استفاده می‌کنید با ماده‌ای که در دندان پزشکی وجود دارد تفاوت بسیار زیادی دارند و برای این کار ژل مخصوص بلیچینگ خانگی  بر روی قالب ریخته می‌شود و حدود 1 الی 6 ساعت قالب بر روی دندان های شما قرار می‌گیرد.

یکی از نکاتی که باید قبل از بلیچینگ در خانه به آن توجه بسیار زیادی بکنید این است که دندان‌های خراب و پوسیده خود را ابتدا ترمیم کنید و سپس به انجام این کار بپردازید.

مزایای بلیچینگ کردن دندان ها

بلیچینگ کردن دندان‌ها همراه با فواید و مزیت‌های بسیار زیادی می‌باشد که در ادامه مزایای بلیچینگ کردن دندان را به طور کامل برای شما شرح داده ایم:

  • هزینه مناسب و به صرفه
  • سفید و درخشان شدن دندان ها
  • درمان کوتاه مدت دندان
  • افزایش اعتماد بنفس
  • درمان امن و راحت دندان
  • سفید کردن دندان بدون درد
  • زیبا شدن لبخند

مزایای بلیچینگ کردن دندان ها

دوام بلیچینگ دندان چقدر است؟

باید توجه داشته باشید که بلیچینگ دندان‌ها یک روش موقتی برای سفید نگه داشتن دندان می‌باشد و ممکن است به مرور زمان سفیدی دندان کاهش پیدا کند و یا از بین برود،  با انجام بلیچینگ، تمام دندان‌ها 2 الی 3 درجه روشن تر می‌شوند اما پس از گذشت 6 ماه الی 2 سال ممکن است اثرات بلیچینگ از بین برود.

هزینه بلیچینگ دندان ها

بلیچینگ کردن دندان در منزل و مطب دندان پزشکی از قیمت متفاوتی برخوردار هستند اما باید توجه داشته داشته باشید که هزینه انجام این کار بسیار مناسب است و نسبت به روش‌های دیگر سفید کردن دندان از قیمت مناسب و مطلوبی برخوردار است.

هزینه مناسب بلیچینگ کردن دندان باعث شده تا افراد زیاد برای انجام این کار اقدام نمایند، برای کسب اطلاع دقیق از قیمت بلیچینگ کردن دندان می‌توانید با کارشناسان مجرب سایت مانادنت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را نیز کسب نمایید.

مراقبت های بعد از بلیچینگ دندان

بعد از انجام بلیچینگ دندان برای افزایش ماندگاری بلیچینگ بهتر است مراقبت هایی صورت بگیرد که این مراقبت ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • استفاده نکردن از سیگار و قلیون
  • مصرف نکردن نوشیدنی های رنگ دار تا قبل از 24 ساعت
  • استفاده متداوم از مسواک
  • بکارگیری مواد غذایی مناسب
  • رعایت بهداشت دهان و دندان
  • مصرف رژ لب‌های ضد لک

مراقبت های بعد از بلیچینگ دندان

سخن پایانی

امروزه یکی از روش های شایع برای سفید کردن دندان‌ها استفاده از بلیچینگ می‌باشد، شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که بلیچینگ دندان چگونه انجام میشود؟ ما در این مطلب نحوه بلیچینگ کردن دندان‌ها و مزایای آن را به طور کامل بررسی کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید با اطمبنان کامل به درمان دندان های خود بپردازید.

سوالات متداول نحوه انجام بلیچینگ دندان

هزینه بلیچینگ دندان چقدر است؟

به طور کلی هزینه بلیچینگ کردن دندان‌ها بسیار کم و مقرون به صرفه می‌باشد و بهتر است بدانید که استفاده از بلیچینگ یکی از به صرفه ترین روش ها برای درمان و سفید کردن دندان‌ها می‌باشد؛ برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت بلیچینگ می‌توانید با کارشنان سایت مانادنت تماس حاصل فرمایید.

بلیچینگ کردن دندان ها چه مزایایی دارد؟

بلیچینگ همراه با مزایا و فواید بسیار زیادی همچون افزایش اعتماد بنفس، زیبا شدن لبخند، سفید شدن دندان ها، درمان کوتاه مدت دندان، هزینه نسبتا مناسب و ... است.

نحوه بلیچینگ کردن دندان‌ها چگونه می‌باشد؟

بلیچینگ دندان ها به دو روش انجام می‌شود که یکی از آن‌ها خانگی و دیگر در مطب دندانپزشکی صورت می‌گیرد، به طور کلی برای سفید کردن دندان با استفاده از این روش ژل مخصوصی بر روی دندان‌ها قرار گرفته می‌شود و با استفاده از پرتوهای ال ای دی و یا لیزر های مخصوص مواد موجود در آن فعال شده و دندان‌های فرد سفید می‌شود؛ در ادامه متن نحوه بلیچینگ کردن دندان از صفر تا صد برای شما شرح داده شده است.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم