کاور اسنپ اسمایل چیست؟

استفاده از کاورهای دندانی 

زیبایی برای هر فردی مهم است، دندان ها نیز نقش مهمی در آن دارند. بنابراین اگر آسیب ببینند و یا رنگ آنها تغییر کند در چهره فرد تغییرات خوبی ایجاد نمی شود. پس بهتر است تا برای ترمیم دندان های خراب چاره ای اندیشید. امروزه راه کار های زیادی برای ترمیم دندان وجود دارد اما خیلی از آنها به این دلیل که هزینه بالایی را طلب می کنند، از بخش گزینه ها خط می خورند. و یک سری دیگر از روش های دندانی به این دلیل که نیاز به ترمیم های دوره ای دارند و یا باید دندان های اصلی تراش داده شوند؛ برای خیلی ها ترسناک بوده و به سراغشان نمی روند.

در این جا می خواهیم در مورد کاور های دندانی صحبت کنیم که به راحتی بر روی دندان ها قرار می گیرند و می توان برای قرار های کاری و جلسات و... از آنها استفاده نمود. از طرفی دیگر کاور های دندانی هزینه ای بسیار پایین تر از سایر روش ها دارند و نیازی نیست تا بابت انها خرج های هنگفتی کیند. کاور دندان اسنپ اسمایل از این دسته روکش های دندانی است که به شما کمک می کند تا زیبایی دندان هایتان را به صورت موقت به دست آورید.

در ادامه این مطلب خواهم پرداخت به این که آیا واقعا این طور که در تبلیغات به کیفیت این محصول اشاره شده است عمل می کند یا خیر و اصلا ابزاری کاربردی است؟ یا بهتر است از روش های سنتی برای ترمیم دندان ها استفاده نمود.

اسنپ اسمایل چیست؟

اسنپ اسمایل کاور دندانی است که با استفاده از موادی مخصوص ساخته می شود و پس از این که از دندان ها قالب گیری انجام شد می بایست آنها را بر روی دندان ها قرار داد تا شکل خودش را بگیرد.

این نوع از کاور ها طی چند ثانیه تمامی عیوب دندان را می پوشانند و حتی اگر دندانی از دست داده باشید جای ان را پر می کند. از آنجایی که این نوع کاور متحرک است به راحتی می توانید آنها را از داخل دهان در بیاورید و بعد از تمیز کردن دندان ها دوباره آنها را بر روی دندان های خود قرار دهید تا لبخندی که همیشه به دنبالش بودید را به شما هدیه دهد.

 اسنپ اسمایل چیست؟

کاور دندانی اسنپ اسمایل نیازی به تزریق آمپول و تراش دندان ها ندارد و بدون هیچ آسیب و یا عمل خاصی بر روی دندان ها قرارمی گیرد. از آنجایی که کاور اسنپ اسمایل به مانند کامپوزیت های دندانی می باشد می توانید رنگ و شکل دندان های خودتان را انتخاب نمایید تا به هر صورتی که می خواهید زیبایی را به دندان های شما ببخشد.

اندازه و سایز کاور های متحرک دندانی

در طراحی کاور های متحرک دندانی سعی شده است تا اندازه آنها بسیار نازک باشد و تنها روکشی برای دندان های شما ایجاد نماید. به همین منظور اگر فکر می کنید که اگر از این کاورها استفاده نمایید دندان های شما بر روی هم چفت نمی شود و یا فرم لبانتان تغییر می کند اشتباه است. در واقع فرم آنها به این صورت است که انگار شما از کامپوزیت های دندانی و یا لمینت استفاده نمودید. با این تفاوت که هر موقع که بخواهید می توانید ان ها را از دهان خود خارج کرده و هیچ آسیب و ترمیمی هم نیاز نیست.

اندازه و سایز کاور های متحرک دندانی

آیا کاورهای دندانی متحرک کارایی دارند؟

در مورد کارایی این مدل از روکش های دندانی باید گفت که قاعدتا مانند روش های لمینت کردن، کامپوزیت کردن و یا ایمپلنت گذاری نیست. و استحکامی به مراتب کمتر دارد. کاور دندانی اسنپ اسمایل بیشتر یک روکش دندانی تزئینی است که برای قرار های ملاقات عکاسی و... استفاده می شود. حتی کسانی که دندان های سالمی دارند اما می خواهند سفید بودن و ردیف بودن دندان هایشان در عکس ها و فیلم های تبلیغاتی، عروسی و.... بیفتد از این کارو ها استفاده می کنند بدون این که هزینه ی بالایی کرده باشند.

همانطور که در بخش های قبل گفته شد این نوع از کاورها برای این منظور ساخته شده اند که عیوب دندان ها را برای مدت کوتاهی از بین ببرند. و زیبایی و رنگ دلخواه را به استفاده کننده هدیه دهند.

ایا کاور های دندانی متحرک کارایی دارند

اما اگر می خواهید دندان های شما به صورت اساسی ترمیم شود می بایست تا از روش های تایید شده دندان پزشکی استفاده نمایید؛ مانند ایمپلنت گذاری و یا استفاده از وینرهای دندانی که مدت زمان بیشتری را بر روی دندان های شما باقی می مانند و می توان گفت کارایی خیلی بیشتری از زیبایی و تغییر رنگ برای شما دارند.

نتیجه گیری 

کاور دندانی اسنپ اسمایل از یک پلیمر غیر سمی ساخته شده است و همانطور که در مطلب گفته شد بسیار راحت بر روی دندان ها قرار می گیرد. استفاده از این نوع کاور های دندانی کمک می کند تا به صورت موقت عیوب دندان های شما پوشیده شود؛ به کسانی که می خواهند از این وسیله استفاده کنند باید گفت که انتخاب خوبی است برای جلسات، عکاسی، مهمانی ها و... اما اگر می خواهید به صورت دائم از دندان هایی سالم بهرمند شوید بهتر است تا از روش هایی مانند ایمپلنت گذاری دندان استفاده نمایید که در واقع مانند دندان های اصلی عمل می کنند.

سوالات متداول کاور دندانی اسنپ اسمایل

  1. کاور دندانی اسنپ اسمایل چه کاربردی دارد؟
    کاور دندانی اسنپ اسمایل بیشتر به درد قرار ملاقات و یا عکاسی میخورد. کسانی که می خواهند دندان هایی زیبا داشته باشند می توانند از این کاورها استفاده کرده و عیوب دندان های خود را به  صورت موقت بپوشانند.
  2. آیا می توان از کاور دندانی به صورت دائم استفاده نمود؟
    شما هر زمان که بخواهید می توانید از کاور های دندانی استفاده نمایید. برای شستشوی دندان های اصلی آن را از دهان خارج کرده و بعد از اتمام کار دوباره آن را بر روی دندان ها قرار دهید.
  3. آیا کاور دندانی اسنپ اسمایل به صورت کامل عیوب دندان را برطرف می کند؟
    خیر، کاور های دندانی بیشتر برای پوشاندن عیوب استفاده می شوند تا رفع آنها. اگر می خواهید از کاور های دندانی استفاده نمایی بهتر است روی موقت بودن آن حساب باز کنید.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم