ایمپلنت فوری دندان جلو

کاشت ایمپلنت فوری دندان جلو

ایمپلنت یک راهکار بسیار خوب برای جایگذاری دندان های اصلی به حساب می آید. این روش بسیار کاربردی است و امروزه بیشتر افرادی که دندان های اصلی خود را از دست می دهند می توانند از این روش استفاده کنند و دندان های زیبایی مانند دندان های اصلی خود داشته باشند. در این روش زمان بهبودی بین 3 تا 6 ماه می باشد و تا زمان بهبودی کامل باید مراقبت های لازم از ایمپلنت را انجام دهید تا بتوانید از آن ها به خوبی استفاده کنید. ایمپلنت فوری دندان جلو هم یک روش بسیار راحت برای کسانی است که دندان های جلویی خود را از دست داده اند و می خواهد به سرعت آن ها را جایگزین کنند و دندان هایی جدید داشته باشند تا به زیبایی چهره آن ها لطمه ای وارد نشود.

دندان های جلویی نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره افراد دارند و به خاطر همین موضوع می بایست به آن ها توجه زیادی صورت بگیرد. اگر ایمپلنت دندان های جلویی طولانی شود ممکن است که مخاطب و مراجعه کننده اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و یا ممکن است که بخواهد به مکان مهمی برود و اگر این امر زود صورت نگیرد برای او بسیار ناخوشایند خواهد بود. جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت پانچ دندان مقاله مربوطه را مطالعه بفرمایید. 

شرایط کاشت ایمپلنت فوری دندان جلو

برای اینکه بتوانید دندان های جلویی خود را ایمپلنت فوری کنید می بایست شرایط را در نظر بگیرید. برای ایمپلنت فوری باید میزان تراکم استخوان های فک شما کافی باشد تا بتوانید این کار را انجام دهید. اگر تراکم استخوان دندان های شما بالا باشد و به میزان کافی باشد دندان پزشک می تواند در همان جلسه اول ایمپلنت فوری دندان جلو را انجام دهد. بنابراین می بایست از این که استخوان های فک شما دارای تراکم استخوانی خوبی هستند اطمینان داشته باشید.

برای اینکار می توانید از فک خود عکس بگیرید تا دندان پزشک آن را معاینه کند، از دیگر شرایطی که باید داشته باشید این است که بافت لثه های شما نرم نباشد. اگر بافت لثه های شما نرم باشد ایمپلنت نمی تواند محکم قرار بگیرد و لق میزند که این امر باعث می شود که ایمپلنت آسیب ببیند و در جای خود سفت نشود. اگر این شرایط را داشته باشید دکتر دندان پزشک می تواند به راحتی ایمپلنت دندان های شما را در یک جلسه انجام دهد و نیازی نیست که جلسه های متعددی به دندان پزشکی مراجعه کنید و به این صورت مخاطب می تواند در یک جلسه ایمپلنت خود را داشته باشد اما بعد از سه ماه باید دوباره به پیش دندان پزشک مراجعه کند تا پیچ دندان ها را سفت کند و پروتز آن ها را نیز عوض کرده و یک پروتز دائم قرار دهد.

شرایط ایمپلنت فوری دندان جلو

ایمپلنت فوری چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت فوری مانند جراحی نمی باشد، برای این کار می بایست دندان قبلی خود را کشیده باشید و عصب کشی آن ها را انجام دهید، این کار ها را می بایست از قبل انجام دهید تا بتوان ایمپلنت فوری را انجام داد. در واقع برای اینکه بتوانید ایمپلنت فوری را انجام دهید نباید جای ایمپلنت چیزی باشد چرا که باعث می شود ایمپلنت درست جایگذاری نشود.

این کار با معاینه پزشک انجام خواهد شد و اگر در جای ایمپلنت دندان وجود داشته باشد دکتر دندان پزشک می تواند در یک جلسه هم کشیدن دندان را انجام دهد و ایمپلنت را جایگذاری کند. حتی اگر تراکم استخوان فک درست نباشد دندان پزشک می تواند با پیوند استخوان در همان جلسه این کار را صورت دهد.

مراحل کار هم به این صورت می باشد که ابتدا دندان اصلی را میکشند، عصب کشی را انجام می دهند، سپس با سوراخ کردن لثه ایمپلنت را جایگذاری می کنند و پین آن را در داخل استخوان فک قرار میدهند. اگر به پیوند استخوان نیاز داشته باشید در همان مرحله پودر استخوان در داخل حفره ایمپلنت ریخته می شود تا پیوند استخوان انجام شود.

ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت فوری چیست؟

از مزایای این کار می توان به این اشاره کرد که می توانید در کوتاه ترین زمان ایمپلنت را داشته باشید و این کار در یک روز انجام می شود، افرادی که از ایمپلنت فوری دندان جلو استفاده میکنند می توانند بعد از ایمپلنت به زندگی عادی بازگردد و تنها کافی است که یک سری از مراقبت ها را انجام دهند تا دندان های آن ها آسیب نبیند.

ایمپلنت فوری باعث می شود که جای خالی دندان های قبلی حس نشود و اعتماد به نفس مخاطب از بین نرود. با توجه به این که این کار در یک جلسه انجام می شود دیگر نیازی نیست که جلسه های متعدد به دندانپزشک مراجعه کنید و در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی انجام می شود. گاهی اوقات شما می خواهید به یک مجلس بروید و نمی توانید با طاهری نامطلوب این کار را انجام دهید با استفاده از این روش می توان در سریع ترین زمان لبخند زیبایی داشته باشید و ظاهر شما زیباتر می شود.

مزایای ایمپلنت فوری چیست

سخن پایانی

ایمپلنت فوری دندان جلو یک روش کارآمد است که بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. در این روش می توانید در یک جلسه دندان های خود را جایگزین کنید و دیگر لازم نیست نگران ایمپلنت دندان باشید. این روش مناسب برای افرادی است که میخواهند دندان های خود را در سریع ترین زمان ممکن جایگزین کنند و این به خاطر این است که نمی خواهند اعتماد به نفس آن ها کاهش یابد و یا اینکه ظاهر آن ها با مشکل مواجه شود.

سوالات متداول ایمپلنت فوری دندان جلو

  • چگونه می توان ایمپلنت فوری دندان را انجام داد؟
    ایمپلنت فوری دندان های در یک جلسه انجام می شود و اگر هر مشکلی اعم از عصب کشی یا کشیدن دندان یا پیوند استخوان وجود داشته باشد می توانید آن ها را در یک جلسه انجام دهید.

  • چرا ایمپلنت فوری برای دندان های جلو بیشتر اهمیت دارد؟
    دندان های جلویی به دلیل اینکه در دید قرار دارند و هنگامی که شما لبخند می زنید ابتدا این دندان ها دیده می شوند از اهمیت بیشتری برخوردارند.

  • چه کسانی از ایمپلنت فوری استفاده میکنند؟
    کسانی که میخواهند به مجالس بروند یا قرار کاری مهم دارند و یا میخواهند به مکانی خاص بروند می توانند از این روش استفاده کنند.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم