متخصص لثه خوب تهران

متخصص لثه خوب در تهران در تمام زمان ها مورد نیاز شهروندان باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره متخصص لثه و به طور کلی بیماری‌های مرتبط با لثه، اطلاعاتی ارائه بدهیم. بر اساس تحقیقات پزشکان در این زمینه، به نظر می‌رسد که اغلب بیماری‌های لثه از عوامل بیماری زایی ناشی می‌شوند که پوسیدگی دندان را بوجود می‌آورند. به عبارتی همان پلاک دندانی که حاوی باکتری‌های مخرب است، در بعضی افراد سبب بروز بیماری‌های لثه می‌گردد. همان‌طور که می‌دانید لثه بخشی مخاطی است که در بالای آرواره‌ها قرار گرفته است. معمولاً انتظار می‌رود که رنگ لثه طیفی از رنگ صورتی باشد چرا که بنا بر رنگدانه‌های ریشه دندان، رنگ لثه در افراد مختلف، متفاوت است. بنابراین اگر در طول زندگی خود، همواره لثه‌های تیره رنگ داشته‌اید لازم نیست نگران باشید البته بهتر است در چکاپ‌های دندانپزشکی، از متخصص لثه در این باره سؤال کنید. اما معمولاً وقتی رنگ لثه‌ها، همیشه به یک صورت باشد لازم نیست نگران باشید زیرا این تیره یا روشن بودن رنگ لثه، مربوط به فاکتور‌های ژنتیکی می‌باشد. اگر در رنگ لثه‌های خود تغییری احساس کردید، یا احساس درد در قسمت لثه داشتید، یا متوجه خونریزی لثه شدید، باید به یک متخصص لثه مراجعه کنید. برای اطلاع درباره متخصص لثه خوب در تهران می‌توانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا در مواقع اورژانسی، دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

دکتر لثه تهران

دکتر لثه تهران یا به طور دقیق‌تر متخصص لثه در تهران، لیست بلند بالایی از پزشکان است اما توصیه می‌کنیم برای انتخاب دکتر لثه تهران به وب سایت کلینیک مانادنت مراجعه کنید. خدمات و درمان‌هایی که مرتبط با لثه می‌باشند بسیار حساس بوده و انتخاب یک متخصص لثه خوب در تهران به شهروندان تهرانی،‌کمک می‌کند تا این بیماری‌ها را در زمان کمتر و با هزینه معقول‌تری درمان کنند. اغلب بیماری‌های لثه، ارتباط مستقیم با زیبایی لبخند دارند برای همین تخصص لثه، در کلینیک مانادنت، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. لثه درمانی یا پرویودانتیکس از زیر شاخه‌های تخصص دندانپزشکی است که به درمان بیماری‌های لثه در بخش بافت نرم و سخت (به غیر از دندان) می‌پردازد.

دکتر لثه تهران

بهترین فوق تخصص لثه در تهران

بهترین فوق تخصص لثه در تهران می‌تواند متخصصی باشد که با علم و تجربه چشمگیر،‌ برای درمان بیماری‌های لثه انتخاب شود. بهترین فوق تخصص لثه در تهران را می‌توانید در کلینیک تخصصی دندانپزشکی مانادنت،‌ جستجو کرده و ویزیت شوید.همان طور که در بخش‌های قبلی به این نکته اشاره کردیم برای شما هم مشخص شده است که بیماری‌های لثه، دارای طیف گسترده‌ای هستند و در مرحله اول باید این بیماری‌های تشخیص داده شده و سپس درمان شوند. از آنجایی که لثه عضو بسیار حساسی است و احساس درد در آن می‌تواند برای بیمار بسیار غیر قابل تحمل باشد پس لازم است یک متخصص لثه حرفه‌ای، درمان را انجام دهد تا بیماری به طور قطعی معالجه شده و زیبایی دندان و لثه هم مد نظر گرفته باشد. از جمله خدمات فوق تخصص لثه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بیماری‌های لثه
  • جراحی‌های ماینور
  • جراحی‌های میکروسکوپی دهانی
  • عمل‌های زیبایی لثه
  • مهندسی بافت
  • بازسازی و پیوند بافت‌های لثه و بافت‌های سخت غیر از دندان
  • درمان بیماری‌های پیرا دندان (پیرا دندان، بافتی است که دندان را در لثه در بر می‌گیرد.)

بهترین فوق تخصص لثه در تهران

بنابراین مشخص است که بیماری‌ها و مشکلات مربوط به دندان، می‌توانند به دلیل عوامل ژنتیکی، تصادف‌ها، استایل زندگی و … بوجود بیایند. برای مثال تعدادی از این عوامل را در ادامه نام می‌بریم:

  • عادت‌ها و استایل زندگی شخص مانند مصرف سیگار و قهوه یا نوشیدنی‌های گازدار و دارای رنگ‌های مصنوعی می‌توانند سبب بروز بیماری‌های لثه شوند یا زیبایی آن را از بین ببرند.
  • بیماری‌ها دهان و دندان که می‌توانند در مرور زمان تأثیرات مخربی بر بافت لثه داشته باشند.
  • بیماری‌های ژنتیکی که در بدو تولد در نوزاد در قسمت لثه وجود دارند یا به دلیل وجود ژن معیوب در دی ان ای شخص، در سنین خاصی، بیماری‌های لثه بروز پیدا می‌کنند.

دندانپزشک لثه تهران

دندانپزشک لثه تهران در‌ واقع متخصص لثه است به این صورت که یک دندانپزشک بعد از گذراندن دوره تخصص لثه به عنوان پریودنتیست شناخته می‌شود. اگر به دندانپزشک لثه تهران یا متخصص لثه در تهران نیاز دارید می‌توانید به کلینیک مانادنت مراجعه کنید. در این کلینیک تخصصی دندانپزشکی، تمام خدمات مربوط به دهان و دندان ارائه می‌شود که این خدمات درمانی، توسط بهترین متخصصان و به کمک تیم حرفه‌ای در حال انجام است. برای اطلاعات از تعرفه‌ها و موارد دیگر به وب سایت مانا دنت مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم