قیمت لمینت دندان

قیمت لمینت دندان تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. پوشش‌های ظریفی هستند که متناسب با جنس و سایز دندان بر روی‌ آن‌ها تعبیه می‌شوند. لمینت‌های با کیفیت، معمولا از جنس سرامیک مخصوص بوده و نسبت به ونیرهای کامپوزیتی از مقاومت و شفافیت بیشتری برخوردارند.
پوسته‌های لمینتی که از مواد رنگ‌دار و مخصوص ساخته شده‌اند، این روزها از محبوبیت زیادی نزد مردم برخوردار هستند. اما مسئله مهمی که در هنگام لمینت باید به آن توجه کرد، قیمت است. در ادامه عوامل موثر بر قیمت لمینت را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت لمینت دندان تهران

قیمت لمینت دندان تهران به موارد مختلفی بستگی دارد. طبیعتا، قیمت لمینت دندان بی دلیل بالا و پایین نمی‌شود و عوامل مختلفی در تعیین آن نقش دارند. از مهمترین عوامل موثر بر قیمت لمینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع مواد تشکیل دهنده لمینت

لمینت‌ دندانی به دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی تقسیم می‌شوند؛ البته، اخیرا یک نوع جدید از لمینت به کار گرفته شده است که مواد سازنده آن کمی با نمونه‌های سرامیکی و کامپوزیتی متفاوت است. از آنجایی که لمینت‌های سرامیکی و کامپوزیتی مستعد تغییر رنگ هستند، لمینت‌های جدید از مقاومت بالاتری برخوردارند و همین امر قیمت آن‌ها را بیشتر کرده است.

قیمت لمینت دندان

مهارت دندانپزشک در لمینت

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت لمینت، انتخاب پزشک مناسب و حرفه‌ای است. خوشبختانه، کلینیک مانادنت با بهره‌گیری از بهترین کادر پزشکی ایران توانسته موجبات خدمات‌رسانی به مراجعین را فراهم کند. زمانی که پزشک ابزار دندان‌پزشکی را بر دست می‌گیرد، کاملا می‌توان مهارت و سابقه او را حدس زد. پس، پزشکانی را انتخاب کنید که با مهارت خود بهترین لبخند را به شما هدیه بدهند.

تعداد دندان‌های لمینت شده

طبیعتا، هر چه تعداد دندان‌هایی که قصد لمینت کردن آن‌ها را دارید بیشتر باشند، قیمت کار نیز افزایش می‌یابد؛ چراکه پزشک باید وقت بیشتری را برای انجام عمل لمینت صرف کند و نیاز به پرسنل بیشتری برای کمک‌رسانی دارد. همچنین، تعداد بیشتر دندان‌ها، سطح دشواری کار را دوچندان می‌کند؛ زیرا هماهنگ ‌سازی و نصب آن‌ها بر روی دندان نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد.

قیمت لمینت دندان

هزينه يا قيمت لمينيت تهران کلینیک مانادنت

بدون شک خدماتی که کلینیک برای بیماران خود ارائه می‌دهد، باید ایده‌آل و مثال‌زدنی باشد. کلینیک مانادنت هرگز ارائه خدماتی بی‌نظیر و نوین را مزیت محسوب نکرده و آن را جزو وظایف خود در قبال بیماران می‌داند. کلینیک مانادنت این امکان را به بیماران می‌دهد تا تمامی قالب‌گیری‌ها و ونیرها را با نازل‌ترین قیمت تهیه کنند.
از آنجایی که ساخت ونیرهای کامپوزیتی و قالب‌های دندانی توسط لابراتور انجام می‌شود، هزینه ساخت آن‌ها از دستمزد پزشک جداست؛ به گونه‌ای که اغلب آزمایشگاه‌ها محصولات خود را با قیمتی نجومی به فروش می‌رسانند و همین امر موجب افزایش قیمت عمل لمینت می‌شود. اما، همانطور که گفتیم کلینیک مانادنت راه خود را از بسیاری از کلینیک‌ها جدا کرده و با همکاری با بهترین آزمایشگاه‌های تهران، هزینه ساخت دندان‌های مصنوعی و ونیرها را کاهش داده است.

قیمت لمینت دندان
با یکی دیگر از مطالب مانادنت همراه شما بودیم. کلینیک فوق تخصصی مانادنت با ارائه خدماتی نوین این امکان را به بیماران داده است تا با نازل‌ترین قیمت، اقدام به لمینت دندان و سایر خدمات دندانپزشکی کنند. داشتن لبخندی زیبا توصیه مانادنت به افرادی است که دارای دندان‌های بد شکل و نامرتب هستند.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم