لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟

یکی از انواع لمینت می توان به لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ اشاره کرد که ویژگی ها و مزایای زیادی دارد. این لمینت ها از فشرده ترین سرامیک ها ساخته شده اند، به همین دلیل بسیار بادوام و محکم است. این لمینت نیازی به تراشیدن ندارد.

لمینت سرامیکی ایمکس min

همه چیز در مورد لمینت سرامیکی ایمکس

لمینت ایمکس بدون تراش است و ساخته شده از سرامیک های شیشه ای دی سیلیکات لیتیوم است. این لمینت عمر بالای دارد و زیبایی آن در جذابیت آن تاثیر گذار است. به دلیل خاصیت شفاف بودن، این لمینت به گونه ای ساخته شده است که شباهت قابل توجهی به مینای دندان دارد و هیچکس نمی تواند لمینت سرامیکی را از دندان طبیعی تشخیص دهد.
می توان گفت که رنگ لمینت گاهی از رنگ دندان هم روشن تر می شود. شما می توانید رنگ و سایه لمینت را در لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ مشخص کنید و در دندان پزشکی، دندان پزشک آن را سفارش سازی می کند. این لمینت ضخامتی در حدود 0.3تا 0.4 دارد و همانند لنزهایی است که درون چشم می ماند. لمینت سرامیکی به دلیل این که نازک است به احتمال زیاد نیاز به ترلشیدن برای نصب آن نیست.

در چه مواقعی می توان از لمینت سرامیکی استفاده کرد؟

در بسیاری از مواقع میتوان از این نوع در لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ استفاده کرد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.
• دندان های ترک خورده را به طور کامل می پوشاند.
• رنگ دندان ها را سفید تر می کند.
• فاصله موجود بین دندان ها را از بین می برد.
• بهترین روش جایگزین برای ارتودنسی است.
• برای دندان هایی که به طور جزئی پوسیدگی دارند یکی از بهترین روش ها است.

بستن فاصله بین دندان ها min

کاشت لمینت چه مراحلی دارد؟

معمولا در دو الی سه جلسه فرد باید به دندان پزشک مراجعه کند، بداند که لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ و مدت زمان دو هفته ای برای تکمیل فرایند مناسب است.
در جلسه اول دندان های بیمار توسط دندان پزشک بررسی می شود و اگر عیب ظاهری داشت، دندان ها را آماده می کند. به مرحله ای می رسد که قالبی از دندان های بیمار درست می کنند و به آزمایشگاه می فرستند تا طراحی و تولید شوند.
شما باید بدانید که لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ در مرحله تشخیص و آماده سازی دندان است، باید سلیقه و نظر بیمار را دندان پزشک بپرسد و باید مطمئن شود که سبک و تعداد و رنگ لمینت به چه صورت است.
بعد از این که از دندان بیمار عکس گرفته شد باید توسط دندان پزشک بررسی شود و تغییر ظاهر و درمان را برای بیمار توضیح دهد.
دندان ها قبل از انجام لمینت نیازی به تراشیدن مینای ندارد و فقط در مواقعی خاص دندان را می تراشند آن هم این است که دندان ها با هم تناسب نداشته باشند.
باندینگ مرحله ای است که دندان پزشک برای پیوند از چبس برای اتصال لمینت سرامیکی ایمکس و دندان استفاده می شود و برای هماهنگی بیشتر از سایه ای استفاده می کنند که بین لمینت دندان و دیگر دندان ها از رنگ مناسب استفاده می کنند.
بعد از این که لمینت ها در جای اصلی خود قرار گرفتند دندان پزشک برای این که موادی موجود در چسب وجود دارد فعال شود از نور لیزر استفاده می کنند. و اگر در لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ چسبی اضافی بود تغییراتی اعمال شود بر روی دندان ها.

عمر مفید لمینت های سرامیکی چقدر است؟

بسیاری از افراد موارد را در لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ نمی دانند، یکی از این موارد این است که لمینت سرامیکی ایمکس طول و دوام عمر بالایی نسبت به بقیه لمینت ها دارد. برای این که لمینت ها طول عمر بالایی داشته باشند باید از آن ها همان طور که گفتیم به خوبی مراقبت کنید. اگر می خواهید لمینت های سرامیکی EMAX دوام بیشتری داشته باشند باید بین لمینت سرامیکی و مینای دندان پیوند مستقیمی وجود داشته باشد.

مراقبت های لازم در لمینت سرامیکی ایمکس

در لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ باید بدانید که مراقبت خاصی نیاز نیست و شما باید به رعایت بهداشت دندان و دهان خود بپردازید. برای این کار می توانید از مسواک، نخ دندان و دهانشویه هایی که ضد عفونی کننده دارند استفاده کنید.
اگر از لمینت سرامیکی دندان های خود به خوبی مراقبت کنید، این لمینت ها می توانند طول عمری 7 الی 10 ساله داشته باشند.

مراقبت های بعد از لمینت min

خلاصه مطلب

در این مطلب سعی کردیم در مورد مواردی که لازم است در لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟ بدانید را برای شما شرح دهیم و شما می توانید قبل از کاشت لمینت این مقاله را بخوانید و از آن استفاده کنید.

سوالات متداول لمینت سرامیکی ایمکس چیست؟

1. لمینت سرامیکی چه مزیت هایی دارد؟
نوع کاشت این لمینت باعث می شود که دندان های زیرین شما سالم تر باشد، کمترین پوسیدگی را داشته باشد، ناراحتی و دردی احساس نمی کنید، این لمینت بسیار درخشان و شفاف است. نیازی به تراشیدن دندان بیمار ندارد، بر روی دندان های طبیعی هم می توان نصب کرد.
2. چه کسانی کاندید کاشت لمینت هستند؟
کسانی که دندان هایشان بدشکل، شکسته و نامرتب باشد، افرادی که می خواهند دندان های آن ها رنگ جدیدی داشته بلشد، کسانی که می خواهند فضای بین دندان های خود را به طور کامل ببندند و کسانی که می خواهند زیبایی و ساختار و کیفیت دندان های خود را بهبود ببخشند.
3. قیمت لمینت سرامیکی به چه عواملی بستگی دارد؟
هزینه لمینت به عواملی از قبیل چه تعداد از دندان ها لمینت می شوند، کیفیت روکش ها، کار لابراتور ها، قبل از کاشت دندان ها چه وضعیتی دارند، بستگی دارد.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم