جراحی لثه تحلیل رفته

جراحی یکی از راه کار هایی است که می توانید با استفاده از آن بسیاری از مشکلات از جمله تحلیل رفتن لثه را از بین ببرید، لثه های افراد دارای بافت های گوناگون می باشند و هیچ لثه ای دقیقا همانند یک لثه دیگر نیست و همه افراد از این موضوع با یکدیگر متفاوت هستن. معمولا لثه ها بیشتر از دندان ها مورد آسیب قرار می گیرند چرا که ریشه دندان ها در داخل لثه و در داخل استخوان فک قرار میگیرد اما لثه ها هیچ محافظتی نمی شوند و از این رو ممکن است که عوامل بسیار زیادی روی سلامت آن ها تاثیر گذار باشند و از آن جایی که لثه ها جزو مهمی از دهان می باشند و بدون آن ها جویدن غذا و حرف زدن دچار مشکل می شود نمی توانید سلامتی آن ها را در نظر نگیرید. به علاوه اگر لثه ها دچار آسیب دیدگی شوند دندان ها شما نیز ممکن است آسیب ببینند و از بین بروند و بنابراین برای درست کردن این مشکل می توانید از جراحی لثه تحلیل رفته استفاده کنید.جراحی زیبایی لثه تهران می تواند به راحتی لثه های تحلیل رفته را باز گرداند.

این جراحی به شما کمک می کند تا بتوانید از بیماری های لثه ای جلوگیری کنید و یا از تحلیل رفتن بیشتر آن جلوگیری کنید.

نحوه انجام جراحی لثه تحلیل رفته

در جراحی ها معمولا از تیغ جراحی استفاده می شود و در دندان پزشکی هم از آن استفاده می شود. در جراحی لثه دکتر دندان پزشک دقیقا روی لثه شما جراحی انجام میدهد هر چند ممکن است که این جراحی بسیار کم باشد اما به هر حال جراحی به حساب می آید و کسانی که میخواهند لثه خود را درمان کنند از این روش استفاده می کنند.

باید بگوییم که جراحی لثه تحلیل رفته یکی از راه کار هایی است که شما می توانید با استفاده از آن به درمان لثه های خود بپردازید از همین رو اگر میخواهید لثه های خود را ترمیم کنید و یا آن ها از بین رفته اند و می خواهید سلامت آن ها را باز گردانید می توانید به دندان پزشکی های معتبر رجوع کنید. ابتدا دکتر دندانپزشک لثه های شما را معاینه می کند وسپس با مشخص شدن اینکه به جراحی نیاز دارید زمانی را برای این کار مشخص می کنید و اگر وقت باشد و آمادگی لازم وجود داشته باشد در همان جلسه معاینه می تواند جراحی را انجام دهد.

برای انجام جراحی دکتر و متخصص لثه با استفاده از تیغ جراحی لایه هایی از لثه را که تحلیل رفته اند را بر می دارد تا از تحلیل رفتن آن جلوگیری کند. بعد ا این کار می تواند قسمت های مختلفی از آن را به بافت لثه پیوند دهد تا لثه شما دوباره رشد کند.

با این کار تحلیل رفتن لثه های بیمار از بین می رود و بیمار می تواند لثه هایی سالم داشته باشد.

نحوه انجام جراحی لثه تحلیل رفته 1

دلایل تحلیل رفتن لثه

از دلایلی که امکان دارد لثه های افراد از بین بروند و تحلیل رفتن لثه را تجربه کنند می توان به عوامل بسیاری اشاره کرد از این عوامل، موارد زیر بالاترین آمار دلایل تحلیل رفتن لثه می باشد:

بیماری های لثه

بیماری های ژنتیکی

حوادث

مصرف دخانیات

دلایلی که در بالا گفته شد می توانند بیشترین عواملی باشند که بین افراد جامعه برای تحلیل لثه وجود دارند.

برای برطرف کردن این عوامل می بایست جراحی لثه تحلیل رفته یا درمان عقب نشینی لثه  را انجام دهید تا بتوانید از آن ها جلوگیری کنید و یا  اینکه آن ها را درمان کنید.

بیماری ها از مهم ترین عواملی هستند که می توانند به لثه ها آسیب برسانند و برای همین به شما توصیه میکنیم که حتما بهداشت دهان و دندان های خود را رعایت کنید چرا که این بیماری ها می توانند باعث شوند دندان های شما هم خراب شوند.

دلایل تحلیل رفتن لثه 1

مزایای جراحی لثه تحلیل رفته

از مزایایی که جراحی لثه تحلیل رفته می تواند برای شما داشته باشد می توان به این اشاره کرد که دیگر نیازی نیست که نگران از بین رفتن لثه های خود باشید، یعنی با این کار بلافاصله تحلیل رفتن لثه قطع می شود. بعد از این که تحلیل رفتن لثه ها از بین برود می توانید شاهد این باشید که لثه های در حال پیشروی هستند.

لثه ها تا جایی که بوده اند پیشروی میکنند و بعد از آن متوقف می شوند. از دیگر مزایایی که می توان به آن اشاره کرد این است که، می توانید از خرابی دندان ها جلوگیری کنید.

معمولا زمانی که لثه ها دچار آسیب دیدگی می شوند دندان ها را هم مورد آسیب قرار می دهند و ممکن است که دندان های شما نیز از بین بروند و لق شوند، بنابراین با این کار می توانید از آسیب رساندن به دندان ها هم جلوگیری کنید.

از دیگر مزایای این جراحی می توان به طاهر افراد اشاره کرد زمانی که ظاهر لثه های دچار آسیب دیدگی می شوند و تحلیل می روند ظاهر افراد هم تغییر میکند و اعتماد به نفس افراد را پایین می آید و با استفاده از این جراحی می توانید ظاهر مناسبی نیز داشته باشید.

مزایای جراحی لثه تحلیل رفته 1

سخن پایانی

جراحی لثه تحلیل رفته بسیار موثر می باشد، این جراحی امکان بازگشت ندارد مگر اینکه دوباره لثه ها دچار بیماری و آسیب شوند. با استفاده از جراحی لثه می توانید قسمت هایی از آن را که تحلیل رفته است را درست کنید و دندانپزشک این کار را با استفاده از پیوند بافت لثه انجام می دهد. همچنین با استفاده از این کار دیگر لثه ها تحلیل نمی روند و می توانید تغییرات بسیار خوبی را مشاهده کنید.

سوالات متداول جراحی لثه تحلیل رفته

  • جراحی لثه چگونه انجام می شود؟
    جراحی لثه به این صورت انجام می شود که با دندانپزشک و متخصص لثه با استفاده از تیغ جراحی قسمت هایی از لثه که دچار آسیب شده اند را بر میدارد و پیوند بافت لثه را انجام می شود.
  • چه کسانی به جراحی لثه نیاز دارند؟
    کسانی که لثه های آن ها دچار تحلیل شده است می توانند از جراحی لثه استفاده کنند و یا کسانی که دچار تحلیل و پیشروی لثه هستند می توانند از این جراحی استفاده کنند.
  • از کجا بفهمیم به جراحی لثه تحلیل رفته نیاز داریم؟
    برای اینکار که بفهمید آیا لثه های شما به جراحی نیاز دارد یا خیر می توانید به دندانپزشکی مراجعه کنید و یا اینکه اگر احساس تغییر رنگ و درد یا تحلیل در لثه های خود دیدید می توانید این کار را انجام دهید.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم