دندانپزشکی خوب

ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی باکیفیت

ویژگی ها و خصوصیات کلینیک دندانپزشکی خوب برای جذب مشتری خیلی مهم است. از طرف دیگر کسانی که میخواهند در قبال هزینه ای که می کنند خدمات دریافت نمایند. همیشه به دنبال این هستند که بهترین ها را داشته باشند. خصوصیات کلینیک دندانپزشکی شامل کادر فنی و خدماتی، همچنین امکاناتی که در آن قرار گرفته است تا دکوراسیونی که برای کلینیک در نظر گرفته می شود را شامل می شود. شما می توانید از خدمات جراحی زیبایی لثه تهران، ایمپلنت بدون جراحی تهران و ... در کلینیک مانادنت بهره مند شوید.

بهترین کلینیک ها جاهایی هستند که سعی در این دارند تا خدماتی بهتر از سایر رقبای خود ارائه دهند همچنین، همیشه در حال یادگیری هستند تا بهترین ها را برای متقاضیان فراهم کنند.

یک مسئله مهم دیگری که باید رعایت شود این است که پزشک متخصص یا پزشکان متخصصی که در این کلینیک فعالیت می کنند چه مقدار مهارت دارند. این مسئله خیلی مهم است زیرا باعث میشود تا کسانی که به کلینیک مورد نظر مراجعه می کنند از کاری که بر روی دندان های آنها انجام می شود راضی باشند. در غیر این صورت تبلیغات منفی به صورت کلامی در مورد کلینیک صورت میگیرد که به طبع برای آن مفید نیست.

کلینیک ماندنت یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران می باشد که با استفاده از کادری مجرب و بهترین متخصصین دندانپزشکی بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه می دهد.

امکانات رفاهی مناسب در کلینیک های دندانپزشکی

یک از مهم ترین عواملی که در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی، کلینیک های زیبایی و... مشاهده میکنیم این است که به بحث راحتی مشتریان خیلی اهمیت می دهند و برای کسانی که به آنها مراجعه کردن ارزش قائل میشن.

برای این که راحتی را برای مشتریان خود فراهم کنید کافیست که رفتار آنها را زیر نظر داشته باشید. اکثر کسانی که به کلینیک ها مراجعه می کنند می بایست، مدتی را منتظر بنشینند تا نوبتشان شود، خب از این موضوع در می یابیم که یکی از عواملی که می تواند در راحتی دخیل باشد، راحتی صندلی ها است. تاثیر راحتی که صندلی ها بر روی مشتری دارند شاید اصلا به نظر نیاید اما بسیار زیاد است.

امکانات رفاهی مناسب در کلینیک های دندان پزشکی

مخصوصا برای کلینیک های دندانپزشکی که بیماران معمولا از جراحی ها و ابزار های دندانپزشکی هراس دارند.

دومین موضوعی که تنها در همین مورد باید مطرح شود این است که هنگامی که متقاضی در انتظار نوبتش است باید امکاناتی مانند باکس مجلات و یا کتابچه های جذاب برای آنها در نظر گرفته شود تا از سر رفتن حوصله آنها جلوگیری شود. در کنار این ها می توانید از تلویزیون هم استفاده نمایید. اما برای مکان های کوچک و یا کلینیک هایی که ازدحام جمعیت در آنها به چشم میخورد تلویزیون توصیه خوبی نیست زیرا باعث هرج و مرج و تولید صدای مزاحم میشود.

سومین موضوع امکاناتی مانند آب سرد کن های دوکاره هست که هم آب جوش می دهند و هم اب سرد دارند. همچنین در اختیار گذاشتن تعدادی تی بگ برای کسانی که می خواهند گلویی تازه کنند و یا رفع تشنگی داشته باشند. همچنین می توانید از قهوه ساز ها و سایر امکاناتی که می توانید برای همراهان بیمار تعبیه کنید استفاده نمایید.

طراحی فضای داخلی یک کلینیک خوب

از خصوصیات کلینیک دندانپزشکی خوب این است که فضایی ارامش بخش را برای مراجعین طراحی کرده باشد. این به این معنی است که دکوراسیون به نحوه طراحی و نورپردازی شده باشد که حس اضطراب فرد را خنثی کند.

استفاده از رنگ های شاد، طراحی دلباز به همراه پخش موسیقی ملایم و ارامش دهنده می تواند در این امر بسیار جدی کمک کنند.

از دیگر عواملی که باید در انتخاب مکان کلینیک مناسب در نظر داشته باشید این است که کلینیک طبقه چندم است و آیا آسانسور و سایر امکانات برای دسترسی به آن اسان می باشد؟ تعداد پله هایی که مراجعین باید طی کنند تا وارد کلینیک شوند، امتیاز داشتن پارکینگ و سایر موارد از این قبیل می تواند در جذب مراجعین به کلینیک شما بیشترین بازدهی را داشته باشد.

طراحی فضای داخلی

همیشه این را به یاد داشته باشید که هر چه امکانات رفاهی بیشتری برای مراجعین فراهم آورید و در انتخاب مکان کلینیک خود عوامل مهم را رعایت کرده باشید، در آینده سودش به جیب خود شما خواهد رفت و هیچ کدام از این هزینه ها دور ریخته نمی شود.

پرسنل با روابط عمومی خوب

از دیگر عواملی که باعث می شود تا مشتریان از کلینیک دندانپزشکی راضی باشند. داشتن پرسنل خوب با روابط عمومی بالا است که بتوانند رضایت مشتریان را جلب نمایند. برخورد خوب یکی از مهم ترین عواملی است که در ذهن هر کس می ماند. حتی اگر از خدمات اضافی استفاده نکنید برخورد خوب می تواند آن را جبران کند.

انتخاب پرسنل با روابط عمومی خوب

از دیگر جنبه های داشتن پرسنل خوش برخورد این است که مشتریان ناراضی را می توانند کنترل کنند و به انها ارامش بدهند. در بعضی مواقع به دلیل مشکلاتی که بوجود می آید ممکن است تا نوبت دهی به تعویق بیفتد. و خب خیلی از مراجعین ممکن است در این لحظه عصبانی شوند به همین دلیل بهترین گزینه این است که از پرسنلی استفاده کنید که روابط عمومی بالایی داشته باشند.

سخن آخر

خصوصیات کلینیک دندانپزشکی خوب این است که فضایی را برای مشتریان در نظر داشته باشد که از لحاظ رفت و آمدی هیچ مشکلی نداشته باشند؛ از طراحی داخلی استفاده کرده باشد که حس آرامش را به مراجعین القا کند و همچنین پرسنل باید برخوردی خوب با مشتریان داشته باشند.

سوالات متداول خصوصیات کلینیک دندانپزشکی خوب

  1. چند مورد از خصوصیات کلینیک دندانپزشکی خوب؟
    داشتن امکاناتی مانند پارکینگ و آسانسور
    استفاده از دکوراسیون به روز و آرامش بخش
    وجود پرسنل خوش برخورد
    وجود امکانات رفاهی برای مراجعین
  2. راحتی مشتری چه مزایایی برای کلینیک به همراه دارد؟
    مشتری مداری یکی از مواردی است که امروزه باید در تمامی ارگان ها و مشاغل رعایت شود، اگر از این موارد استفاده نکنید از سایر رقبا عقب افتاده و فرصت جبران را نیز از دست می دهید.
  3. سطح علمی کلینیک دندانپزشکی باید چه حد باشد؟
    یک کلینیک دندانپزشکی خوب علاوه بر داشتن دندانپزشکان مجرب باید دارای حداقل یک متخصص دندانپزشکی باشد. 
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم