ایمپلنت دو دندان کنار هم یا بیشتر چگونه انجام می شود؟

امروزه ایمپلنت دندان به عنوان روشی که در آن فرد می‌تواند به جای دندان‌های از دست رفته خود دندان‌های جدیدی را داشته باشد، به شدت مورد توجه است. اگر تعداد دندان‌هایی که فرد از دست داده است به چند عدد رسیده باشد، نحوه ایمپلنت آن ها ممکن است با هم متفاوت باشد.

ایمپلنت یک دندان:

اگر شما یک دندان را (هرکدام از دندان‌های نیش، پیش یا آسیا) را از دست داده باشید، می‌ توانید از ایمپلنت یک دندان برای جایگزینی آن استفاده کنید. در این روش یک ریشه توسط جراح و متخصص دندان در فک شما کاشته می‌شود که در علم پزشکی به آن فیکسچر گفته می‌شود. فیکسچرها در واقع ریشه دندان شما و پایه‌ای برای نگهداری دندان جدید شما تلقی می شوند. ابانمنت‌ها در واقع سطحی از ایمپلنت هستند که بیرون از لثه شما و روی فیکسچرها سوار خواهند شد. بعد از اینکه اباتمنت بر روی فیکسچر سوار می‌شود، روکش را بر روی آن نصب خواهند کرد.

ایمپلنت دو دندان کنار هم یا بیشتر چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت دو دندان کنار هم:

اگر شما دو دندان مختلف را در دو جای مختف دهان از دست داده باشید، بدیهی است که نیاز به انجام دو ایمپلنت برای جایگزینی آن‌ها خواهید شد. اما اگر دندان‌های از دست رفته در کنار هم باشند، پزشک می‌تواند از همان گزینه دو ایمپلنت استفاده کند و برای هر کدام از دندان‌ها از یک ایمپلنت مستقل استفاده کند. اما انجام این کار به همین سادگی امکان پذیر نخواهد بود.
در علم دندانپزشکی ایمپلنت دو دندانی که در کنار هم از دست رفته‌اند، یکی از موضاعات حساس و پیچیده تلقی میشود. چرا که متخصص باید علاوه بر علم، تجربه کافی را در این زمینه نیز داشته باشد. متخصصین و جراحان کلینیک تخصصی مانادنت با تبحر و تجربه کافی، می‌توانند بهترین کیفیت را در زمینه ایمپلنت دو دندان در کنار هم به شما ارائه دهند.

ایمپلنت دو دندان کنار هم یا بیشتر چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت بیش از دو دندان در کنار هم:

در این صورت پزشک با توجه به تشخیص خود می‌تواند با توجه به ناحیه‌ای که شما دندان‌ها را در کنار هم از دست داده‌اید و ویژگی‌های استخوان فک و حتی لثه در آن ناحیه، از پل‌های مشترک برای ایمپلنت استفاده کند. در صورتی که دندان‌های از بین رفته سه یا چهار عدد باشد، می‌توان از روکش‌هایی که بهم متصل می‌باشند برای تاج آن ها استفاده کرد.
اگر دندان‌هایی که فرد از دست داده است تعداد بیشتری را شامل شود، در این صورت از دسته دندان استفاده خواهد شد که دارای اصطلاحات خاص پزشکی و شرایط جراحی پیچیده‌ای نیز می‌باشد. بعد از پایه گذاری توسط متخصص، پروتزهایی که مربوط به دهان شما می‌باشد ساخته می‌شود.

ایمپلنت دو دندان کنار هم یا بیشتر چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت در صورت نداشتن همه دندان ها:

در این صورت نیز می‌توان از گزینه ایمپلنت برای داشتن دندان‌هایی در کل فک استفاده کرد. در این روش نیز پزشک با تجربه و حاذق با توجه به شرایط فک و دهان هر فرد، با پایه‌هایی که در فک کاشته می‌شود و روکش‌ها و پروتزهای ساخته شده، نصب ایمپلنت را به پایان می‌رساند.
عمل ایمپلنت با توجه به اهمیت و پیچیدگی که دارد، حتما باید توسط دندانپزشکان و جراحان مجرب و در فضای ایمن و سلامت انجام پذیرد. کادر حرفه‌ای کلینیک تخصصی مانادنت بهترین گزینه برای انجام هر گونه خدمت در زمینه ایمپلنت دندان‌های شما خواهد بود.

ایمپلنت دو دندان کنار هم یا بیشتر چگونه انجام می شود؟

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم