اصلاح طرح لبخند لثه ای

لبخند افراد نقش مهمی در ارتباطات آن ها با یکدیگر ایفا می کند. وقتی فردی لبخند می زند، اگر سه یا چهار میلی متر از لثه هایش مشخص باشد بقیه افراد آن لبخند را جذاب نمی دانند و آن را لبخند لثه ای می نامند و تأثیر منفی را بر زیبایی چهره به دنبال دارد. این لبخند لثه ای در خانم ها بیشتر از آقایان دیده می شود. اصلاح طرح لبخند لثه ای یک روش زیبایی است که در آن خط دندان را بالا می برند. این اصلاح طرح لبخند زمانی کاربرد دارد که لب بالایی افراد بیش از حد کوتاه باشد و به حد کافی پایین نیاید و هنگامی که فرد می خندد، مقدار بیشتری از لثه هایش نمایان شود.

روش های اصلاح طرح لبخند لثه ای

لبخند لثه ای روش های درمانی مختلفی از جمله افزایش طول تاج دندان دارد. این روش نیازی به بخیه ندارد و بدون درد است و در آن لثه ها مجدد فرم می گیرند. راه دیگر برای اصلاح طرح لبخند، جراحی فک و جراحی پلاستیکی می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم در سایت مانادنت طرح لبخند های اصلاح شده را ببینید و تفاوت را احساس کنید.
دلیل دیگر وقوع لبخند لثه ای می تواند دندان های کوتاه و کوچک شما عزیزان باشد، که در این حالت می تواند از روکش استفاده کرد که باعث بلند تر شدن دندان ها می شود. دندان هایی که با بافت لثه ها پوشیده می شوند دلیل دیگر لبخند لثه ای است.

اصلاح طرح لبخند لثه ای
یکی دیگر از دلایل لبخند لثه ای مشکلات استخوان بندی می باشد و ممکن است در این حالت فک بالا بیشتر از فک پایین جلو آمده یاشد و حتی این موضوع می تواند باعث بر آمده شدن لثه های شما نیز شود، که در این شرایط اصلاح طرح لبخند شما با جراحی ارتوگناتیک امکان پذیر است که هزینه و دوره های اصلاح متفاوتی دارد. در این جراحی فک بالا و پایین با یکدیگر جا به جا می شوند، که لبخند زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند.
همچنین اصلاح لبخند لثه ای می تواند از طریق لیزر هم صورت بگیرد که به کمک بی حسی ها لثه ها را بی حس می کنند و سپس باقی ماندۀ لثه ها و اضافی های آن را بر می دارند. این روش برای هر سنی مناسب و کاملاً دقیق و بدون درد است. تمامی این جراحی ها در کلینیک مانادنت و تحت نظر یک متخصص و جراح ارتودنسی صورت می گیرد.
اصلاح طرح لبخند لثه ای مزایای مختلفی از جمله: هزینه پایین، زیبایی چند برابر دندان و چهره شما و افزایش اعتماد به نفس افراد را به دنبال دارد.

اصلاح طرح لبخند لثه ای

دلایل ایجاد لبخند لثه ای

  • بیماری های لثه ای
  • عوامل ارثی
  • عدم رعایت بهداشت
  • فک بالای بزرگ
  • استفاده زیاد از ارتودنسی

اگر شما هم از آن دسته عزیزان هستید که از لبخند لثه ای خود رنج می برید و آن را مناسب خود نمی دانید، می توانید جهت مشاوره به سایت مانادنت مراجعه کنید و اصلاح طرح لبخند لثه های انجام شده در کلینیک مانادنت را مشاهده کرده و تفاوت ها را احساس کنید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم