ایمپلنت دندان جلو

ایمپلنت های دندان جایگزین پروتز برای دندان های از دست رفته هستند. جراحی کاشت دندان یا ایمپلنت روشی است که ریشه های دندان را با فلز پیچ مانند جایگزین می کند و دندان های مصنوعی را جایگزین دندان های آسیب دیده یا مفقود شده می کند که بسیار شبیه به نمونه های واقعی هستند.

دندان های جلو تأثیر به سزایی در زیبایی دارند و در صورت از دست رفتن، باید به روش مناسب جایگزین شوند. یکی از این روش ها، ایمپلنت است. ایمپلنت دندان ممکن است یک پروسه طولانی مدت را طی کند و در این زمان ایمپلنت فوری پیشنهاد می شود. باز هم ایمپلنت فوری برای هر حالتی مناسب نیست، ممکن است برای بعضی حالت ها استفاده از ایمپلنت فوری همراه با ایجاد مشکل به هنگام ایمپلنت دائم شود. پزشک معالج در این حالت صبر را به بیمار توصیه می کند. برای تجربه بهترین ایمپلنت دندان به کلینیک مانادنت مراجعه کنید.

ایمپلنت دندان جلو

پل ها و ایمپلنت ها

در صورتی که یک دندان از دست رفته باشد، یک پل را می توان با قرار دادن چند روکش دندانی کنارهم، که اباتمنت نام دارند، و یک دندان تقلبی که به پنتیک معروف است، در بین آنها ساخت. این امر به معنای واقعی کلمه "پر کردن شکاف" در جایی است که دندان یا دندان هایی از دست رفته باشد. یک انتخاب محبوب تر در این روزها قرار دادن ایمپلنت است. ایمپلنت ها از تیتانیوم ساخته شده اند تا بدن آنها را پس نزند، و نقش ریشه دندان را در استخوان بازی می کنند. معمولاً بعد از سه تا چهار ماه ، ایمپلنت با استخوان دندان پیوند می خورد و محل دندان التیام می یابد و بعد از آن می توان روکش ساخته شده را به طور دائم به وسیله مواد سیمانی به آن متصل کرد.

هزینه ایمپلنت دندان جلو

اعمال ایمپلنت برای دندان‌ها مستلزم شرایط و مراحل خاص است و برای هر بیماری متفاوت می باشد. هزینه ایمپلنت دندان جلو، بسته به شرایط و مواد استفاده شده تعیین می‌شود. برای اطلاع کامل از هزینه ایمپلنت جلو به سایت مانادنت مراجعه شود. کلینیک مانادنت با داشتن بهترین تجهیزات، بهترین خدمات ایمپلنت را ارائه می دهد.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم