ایمپلنت دندان آسیایی

ایمپلنت شامل اجزای مختلفی است که هر کدام از آن ها در یک مرحله در دهان نصب می‌شوند. دلیل طول کشیدن مراحل نصب ایمپلنت دندان هم همین است. اباتمنت، کاور اسکرو، فیکسچر، پیچ اتصال، پلاستیک اباتمنت و هیلینگ اباتمنت از اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت هستند. قیمت اجزا و مارک آن ها را می توانید از پشتیبانی کلینیک مانادنت جویا شوید.

ایمپلنت آسیایی

ایمپلنت آسیایی یک نوع مارک ایمپلنت است. به طور کلی بهترین مارک، آن است که جنس استفاده شده در اجزای ایمپلنت را از بهترین مواد و باکیفیت‌ترین متریال‌ها تولید کند. در مارک ایمپلنت آسیایی، مواد و متریال استفاده شده در انواع ایمپلنت، در کشورهای آسیایی به خصوص کره تولید می شوند. به غیر از ایمپلنت آسیایی، انواع دیگری از مارک های ایمپلنت در بازار موجود است. مانادنت ایمپلنت آسیایی را به کاربران با همه جزئیات معرفی می کند.

ایمپلنت دندان آسیایی

قیمت ایمپلنت آسیایی

مارک ایمپلنت آسیایی معمولاً به دلیل کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ی آن، مورد استفاده دندانپزشکان قرار می گیرد و آن ها این نوع مارک را به مشتریان پیشنهاد می دهند. قیمت ایمپلنت آسیایی به نسبت بقیه مارک‌ها کمی پایینتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق ایمپلنت آسیایی به سایت مانادنت مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم