قیمت روکش ایمپلنت

امروزه، فناوری به ما امکان می دهد مجموعه ای زیبا از دندان ها ایجاد کنیم که از نظر ظاهری و کارایی به دندان های طبیعی نزدیک هستند. در حالی که دندان مصنوعی بسیار راحت تر از گذشته است، اما آن ها هنوز به بدن متصل نشده اند و با یک تجربه ناراحت کننده می توانند سست شوند یا لثه ها را سوراخ کنند. به همین دلیل است که کاشت های دندانی به سرعت و با محبوبیت رشد می کنند. لازم نیست هنگام خواب آن ها را در بیاورید، نگران باشید که هنگام غذا خوردن یا اینکه در هنگام صحبت شما با صدای شما تداخل پیدا کند و آن ها را از جای خود دور کند.
تجربه یک دندانپزشک ایمپلنت: برنامه ریزی و اجرای صحیح قرار دادن ایمپلنت، عامل اصلی موفقیت در درمان است. دندانپزشکان با تجربه در زمینه کاشت دندان، نسبت به کاشت هایی که قرار می دهند دستمزد بسیار کمتری دریافت می کنند. همانطور که انتظار دارید، هزینه های یک متخصص دندانپزشکی که فقط با کاشت دندان کار می کند و تخصص بالایی در این زمینه کسب کرده است، بیشتر از هزینه های دندانپزشکی که فقط به صورت پراکنده با بیماران ایمپلنت کار می کند، می باشد.

قیمت روکش ایمپلنت

عوامل مؤثردر تغییر قیمت روکش ایمپلنت

قیمت کاشت دندان از یک منطقه به منطقه دیگر یا حتی از شهر به شهر دیگر، متفاوت است. دندانپزشکان ایمپلنت واقع در کشورها یا مناطقی از کشور، با هزینه های پایین تر زندگی خود می توانند قیمت های پایین تری برای کاشت دندان ارائه دهند. در سال های اخیر، بسیاری از بیماران تصمیم به سفر به خارج از کشور برای قرار دادن ایمپلنت های دندانی می گیرند.
انواع متداول مانند: کاشت های دندانی اندوس یا کاشت فرم تیغه / صفحه، تفاوت چندانی در قیمت ندارند، اما استفاده از ایمپلنت دندانی زیر پریوستیال، که در شرایطی انجام می شود که ساختار فک زیادی برای قرار دادن ایمپلنت اندوس وجود نداشته باشد، می تواند کل هزینه ایمپلنت های دندانی را بالا ببرد. بسیاری از تولیدکننده ها و مارک های مختلف کاشت دندان با قیمت های متفاوت وجود دارند. قیمت مارک های پریمیوم مانند نوبل به هم نزدیک است و تقریباً نیمی از قیمت موجود می باشد، که معمولا با ضمانت 5 ساله مواد ارائه می شود.

قیمت روکش ایمپلنت
در مواردی که ساختار استخوان اطراف ایمپلنت فاقد چگالی (استخوان نرم) باشد، دندانپزشک ممکن است استفاده از ایمپلنت های دارای روکش مخصوص را که ادعا می کنند در فرآیند استخوان سازی ادغام می شوند، توصیه کند. کاشت های روکش شده هزینه را تا حدودی افزایش می دهند.
برخی از دندانپزشکان برای اینکه قیمت کمتری داشته باشند، ممکن است استفاده از مینی کاشت به جای کاشت منظم را پیشنهاد دهند. ایمپلنت های کوچک نوع اول ارزان تر از کاشت های کوچک تر هستند، که در درجه اول برای حمایت از پروتزها استفاده می شوند و نه برای جایگزینی دندان ها. اگر استخوان فک سالم باشد، برخی از دندانپزشکان استفاده از مینی ایمپلنت ها را برای جایگزینی دندان های کوچک تر جلو ترویج می کنند. به دلیل کاشت سریع تر و آسان تر، به آن ها ایمپلنت یک روزه نیز گفته می شود، اما در طولانی مدت خطر شکست بیشتری دارند.
برخی از دندانپزشکان به دلیل افزایش سختی عمل جراحی در این ناحیه، مقدار هزینه ی بیشتر برای کاشت در ناحیه خلفی (پشت فک تحتانی)، درخواست می کنند. به طور کلی هر کاشت دندانی تک، در جایی قرار می گیرد که بیش از سه ایمپلنت در آن قرار گیرد.
پس از اتمام استخوان سازی، دندانپزشک پستی را بر روی کاشت قرار می دهد که به عنوان پایه ترمیم پروتز عمل خواهد کرد. قیمت انواع مخصوص اباتمنت ها مانند پوشش زیرکونیوم ممکن است 100 درصد بیشتر باشد.

قیمت روکش ایمپلنت

هزینه روکش ایمپلنت

در مانادنت با تمام تخصص عملی در تولید و استفاده از بهترین مواد و بالاترین تجربه و مطمئن ترین کادر اجرایی و شانس برخورداری از مناسب ترین هزینه، به انجام خدمات کاشت ایمپلنت می پردازیم. شما می توانید با مراجعه به کلینیک مانادنت از بهترین قیمت برای روکش ایمپلنت بهره مند شوید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم