هزینه بلیچینگ

داشتن لبخندی زیبا می‌تواند اعتماد به نفس افراد را به بالاترین حد ممکن برساند. بسیاری از افراد به دلیل رنگ زرد و کدر بودن دندان‌های خود، از لبخند زدن اجتناب می‌کنند که این امر با بلیچینگ دندان قابل رفع است. بلیچینگ دندان یکی از روش‌های غیرتهاجمی است که دندان‌ها را بدون نیاز به جراحی سفید و براق می‌کند. توجه داشته باشید که بلیچینگ تنها بر روی دندان‌های طبیعی انجام می‌شود و هیچ پزشکی درخواست شما مبنی بر بلیچینگ انواع ونیرها را نمی‌پذیرد و بهتر سات بدانید که برای انجام این کار به صورت تخصصی می‌توانید به بهترین مرکز بلیچینگ دندان مراجعه نمایید.

هزینه بلیچینگ دندان و انواع آن

بلیچینگ دندان روشی نوین برای از بین بردن لکه‌ها و جرم‌های دندان است و به طور موقتی دندان‌ها را سفید می‌کند؛ منظور از موقتی بودن این است که تنها 1 الی 2 سال دندان‌های شما سفید باقی خواهند ماند و طبیعتا بعد از مدتی نیاز به تکرار بلیچینگ است. بلیچینگ به دو روش کلینیکی و خانگی انجام می‌شود که روش تلفیقی آن بسیار نتیجه‌بخش‌تر است.
در روش کلینیکی یک قالب پلاستیکی بر روی دندان‌ها قرار گرفته تا قالب به شکل دقیق دندان‌ها درآیند. سپس ماده‌ای سفیده کننده با غلظتی بالا، درون آن ریخته و بر روی دندان‌ها گذاشته می‌شود. سپس پزشک توسط یک لیزر دندان‌ها را آماده واکنش‌پذیری بهتر می‌کند. این روش نسبت به روش خانگی بسیار بهتر بوده و هزینه آن نیز به تبع بیشتر است.

هزینه بلیچینگ
اما، روش خانگی که قیمت آن کمتر است، نیاز به زمان و تکرار مداوم دارد تا ماده‌های سفیدکننده به خوبی عمل کنند. در این روش نیاز است تا یک بار نزد پزشک بروید تا دندان‌های شما را قالب‌گیری کند. سپس، قالب را به لابراتور فرستاده تا آن را آماده کنند. پس از آماده شدن قالب یک ژل به همراه دستور العمل به شما داده می‌شود.

قیمت بلیچینگ دندان در تهران

از آنجایی که تعداد کلینیک‌های دندانپزشکی در تهران بسیار زیاد هستند، باید مراقب مراکز نامعتبر بود. طبق بررسی‌های انجام شده تنها چند کلینیک در تهران وجود دارند که بلیچینگ را با نازل‌ترین قیمت و در عین حال کیفیت بالا انجام می‌دهند. کلینیک مانادنت با سابقه‌ای طولانی جزو این کلینیک‌ها بوده و انواع خدمات دندانپزشکی را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد.
اما در خصوص قیمت دقیق، به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت مداوم تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی نمی‌توان رقم دقیقی تعیین کرد. از این رو بهتر است با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با پشتیبانی کلینیک مانادنت، از قیمت‌های خدمات دندانپزشکی مطلع شوید. به طور کلی عواملی نظیر نوع ژل بلیچینگ، میزان ژل، نوع روش بلیچینگ و مهارت پزشک در تعیین قیمت بلیچینگ دندان نقش دارند.

هزینه بلیچینگ

نحوه بلیچینگ در خانه

ابتدا دندان‌ها را مسواک زده و نخ دندان کنید. با وصل کردن نوک سرنگ، ژل سفیدکننده را در قالب پخش کنید. قالب را بر روی دندان خود بگذارید. در صورت بیرون زدن ژل‌ها از قالب سریعا آن را با مسواک خشک تمیز کنید. پس از گذشت 15 دقیقه، دندان و لثه خود را با آب و مسواک بشویید.
انتخاب کلینیک معتبر برای انجام خدمات دندانپزشکی همیشه کاری سخت بوده است. اما، شهرت کلینیک مانادنت موجب شده است تا دیگر نیازی به تحقیق زیاد نباشد و کافیست تنها با یک تماس برای انجام خدمات به این کلینیک مراجعه کنید.

هزینه بلیچینگ

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم