هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان، تکنولوژی است که با کمک آن دندان‌های از دست رفته جایگزین می‌شوند. ایمپلنت دندان از آن جهت که از تیتانیوم خالص درست شده با بدن انسان سازگار است. شکل ایمپلنت به صورت یک میله‌ی باریک است که در استخوان فک جای گذاری می شود. سایت مانادنت ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به ایمپلنت دندان است.

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است

برای انجام ایمپلنت دندان لازم است متخصص، فک و دهان را بررسی کند. لثه‌ها موقع از دست دادن دندان، اگر به مدت طولانی رها شوند، شکل اولیه خود را از دست می‌دهند و انجام ایمپلنت را با دشواری مواجه می کنند. لثه‌ها باید به اندازه کافی قوی باشند تا میله ایمپلنت را نگهدارند. بهداشت دهان و لثه‌ها قبل از انجام ایمپلنت باید به طور کامل رعایت شود. عفونت لثه امکان انجام ایمپلنت دندان را کاهش می‌دهد. به طور کلی برای ایمپلنت دو فک بالا و پایین، به حدود شش تا هشت ایمپلنت برای فک بالا و چهار تا شش ایمپلنت برای فک پایین لازم است.

هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت ارزان

ایمپلنت و کاشت دندان از جمله خدمات دندانپزشکی هستند که تعرفه آنها نسبت به سایر خدمات پزشکی و غیر پزشکی بالا است. به این دلیل که مواد اولیه مورد استفاده در این خدمات گران است و تقریباً نود درصد هزینه‌ها را شامل می‌شود. برای اطلاع از شرایط و انواع ایپملنت‌ها به سایت مانادنت مراجعه بفرمایید. در این سایت سعی شده که قیمت‌های خدمات تخصصی مثل ایمپلنت و کاشت، برای آگاهی مشتریان ارائه شود.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم