هزینه کاشت دندان بریج

کاشت دندان روشی برای جایگزین کردن ریشۀ دندان طبیعی است. انواع روش های کاشت دندان عبارت اند از: کاشت ایمپلنت، استفاده از بریج، استفاده از دندان مصنوعی، استفاده از بریج رزینی. اولین مرحلۀ کاشت دندان، تعیین برنامۀ زمان بندی برای هر بیمار است. در این مرحله نیازهای هر بیمار در نظر گرفته می شود تا بهترین کاشت، برای بیمار برنامه ریزی شود.

مزایای کاشت دندان بریج

از مزایای کاشت دندان بریج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح ظاهر دندان ها
  • اصلاح در نحوۀ صحبت کردن
  • افزایش اعتماد به نفس
  • جویدن راحت تر غذاها و خوراکی ها
  • بهبود سلامت دهان و دندان

هزینه کاشت دندان بریج

تفاوت کاشت دندان به روش بریج و ایمپلنت

ایمپلنت یک روش کاشت دندان است که نسبت به روش های دیگر مزایای بیشتری دارد. اما این بدان معنا نیست که ایمپلنت بهترین روش کاشت دندان است. از مزایای ایمپلنت می توان به کوتاه شدن دورۀ درمان، درمان با جراحی کمتر، ایجاد هماهنگی مطلوب تر بین بافت لثه و تاج دندان اشاره کرد.
یکی از مزایای ایمپلنت نسبت به روکش، سالم ماندن سایر دندان هاست. برای مثال در بریج دندان، دندان های اطراف به عنوان پایه درنظر گرفته می شوند و دندان های تراشیده شدۀ اطراف، نقش پل را ایفا می کنند اما در ایمپلنت اینطور نیست و آسیبی به سایر دندان ها وارد نمی شود. مزیت دیگر ایمپلنت نسبت به بریج، تحلیل نشدن استخوان فک است؛ زیرا ایمپلنت به شکل پیچ در استخوان فک کاشته می شود و بعد از مدتی به استخوان فک جوش می خورد. یکی دیگر از مزایای ایمپلنت، دوام و ماندگاری بالای آن است. رعایت موارد بهداشتی در ایمپلنت نسبت به سایر روش ها راحت تر است. پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مانادنت مراجعه کنید.

هزینه کاشت دندان بریج

متخصص بریج دندان

اگر دندان به هر دلیلی از بین برود، ریشه ای که دندان را در جای خود نگه می دارد نیز از بین می رود. یکی از مهمترین مشکلاتی که برای دندان پیش می آید و روی زیبایی و غذا خوردن و حتی حرف زدن تاثیر دارد؛ از بین رفتن ریشۀ دندان است. بریج با استفاده از دندان های اطراف، جالی خالی دندان از دست رفته را پر می کند. بریج نوعی دندان مصنوعی است که می تواند از مواد مختلفی ساخت شود. امروزه متدوال ترین متریال برای ساخت بریج پرسلین است، زیرا با استفاده از این متریال بریج رنگی مشابه دندان های طبیعی خواهد داشت.
ماندن بریج در دهان و ماندگاری آن، وابسته به کیفیت و قدرت دندان هایی است که به وسیله ی آنها بریج در دهان کار گذاشته شده است. در واقع اگر اطراف فضای خالی دندان سالمی که بتواند بریج را نگه دارد نباشد، ناچاراً باید از روش های دیگری مانند ایمپلنت استفاده نمود.

هزینه کاشت دندان بریج

هزینه کاشت دندان به روش بریج

هزینه کاشت دندان معمولا شایع ترین ایرادیست که بیماران از بریج می گیرند. انواع بریج و تنوع بالای آنها یکی از عوامل سردرگمی مراجعه کنندگان است. درمان بریج گاه توسط یک دندانپزشک و گاه توسط گروهی از متخصصین انجام می شود که قطعاً اگر این روش ِدرمان توسط یک گروه متخصص انجام شود بهترین نتیجه را می دهد، یعنی جراحی توسط متخصص جراحی، روکش توسط متخصص پروتز و هرقسمت دیگر را متخصص مربوط انجام می دهد، که در این حالت بیشترین کیفیت درمانی حاصل می شود و قطعاً هزینۀ بیشتری را به همراه خواهد داشت.
ارزانی و گرانی کاشت دندان به عواملی مانند منطقۀ دندانپزشک، تعداد بریج ها، روش های مورد نیاز اضافی مانند کشیدن دندان، لیفت سینوس، دستمزد جراح برای کاشت، قیمت پروتز دندان مصنوعی، کشور سازندۀ بریج، کیفیت قطعات، ضمانت قطعات و سایر عوامل بستگی دارد. خلاصه اینکه بریج دندان یک روش پرهزینه است و معمولا بیماران نگران پرداخت هزینه ها هستند. اما سایت مانادنت این نگرانی بیماران را به حداقل کاهش می دهد و این امر نشانۀ کاهش کیفیت نیست. در کلینیک مانادنت قیمت هر واحد بریج از مرحلۀ جراحی تا پروتز مقرون به صرفه است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت مانادنت مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم