هزینه کاشت دندان

ایمپلنت یا کاشت دندان روشی ایده ‌آل برای جایگزین کردن دندان‌های ترک خورده و از دسته رفته است. در این روش، پزشک با قرار دادن فیکسچر درون استخوان فک، امکان سوار کردن تاج (دندان مصنوعی) را بر روی لثه فراهم کرده و زیبایی لبخند را مجددا به فرد هدیه می‌دهد. اما بسیاری از افراد به دلیل نوسانات در بازار، نگران هزینه کاشت و ایمپلنت دندان هستند که در ادامه عوامل تاثیرگذار در تعیین آن را بررسی می‌کنیم.

هزینه کاشت دندان و عوامل موثر بر آن

عوامل موثر زیادی بر قیمت کاشت دندان نقش دارند که در ادامه مهمترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • وجود شرایط خاص در کاشت دندان

خیلی‌ها تصور می‌کنند که فرایند کاشت دندان تنها منتهی به نصب فیکسچر و سوار کردن تاج بر روی آن می‌شود؛ اما باید بدانید که این مسئله تنها زمانی رخ می‌دهد که لثه و استخوان فک بیمار هیچگونه مشکلی نداشته باشد. در غیر این صورت، پزشک ناچار است دندان‌های خراب را بکشد و همچنین لثه‌های عفونی را مداوا کند. مسئله‌ای که زمان کاشت دندان را افزایش و در نتیجه موجب افزایش قیمت ایمپلنت می‌شود.

هزینه کاشت دندان

  • تعداد دندان‌های قابل کاشت

طبیعی است که هر چه بر تعداد دندان‌های از دست رفته افزوده شود، مبلغ کاشت دندان نیز افزایش می‌یابد. ممکن است در هنگام ایمپلنت، پزشک دندان‌هایی با ظاهری سالم اما محتویاتی پوسیده را تشخیص دهد و اقدام به کشیدن آن‌ها کند. زمانی که این امر صورت گیرد دیگر امکان ایمپلنت فوری میسر نبوده و فرد باید برای مرحله دوم 3 الی 6 ماه زمان را صرف بهبودی دندان خود کند. مسئله‌ای که موجب می‌شود تا نوسانات بازار بر قیمت‌ها بیفزایند و فرد را ناچار به پرداخت هزینه‌های روز پزشکی کنند.

  • خدمات و تجهیزات کلینیک

مطمئنا، فرایند کاشت دندان نیاز به تجهیزات پزشکی مدرن و همچنین کادر پزشکی مجرب دارد. کلینیک مانادنت را باید جزو بهترین مراکزی دانست که سالانه هزینه زیادی را صرف خرید انواع تجهیزات مدرن با استانداردهای روز دنیا می‌کند. این امر موجب می‌شود تا کمی هزینه ایمپلنت زیاد شود. البته هیچگاه ارائه خدمات نباید بر قیمت نهایی انواع عمل‌ها تاثیری بگذارد، چراکه این امر حق مسلم بیمار است که در بهترین شرایط ممکن، مورد عمل قرار بگیرد.

هزینه کاشت دندان

فواید پرداخت هزینه کاشت دندان

از مزایای کاشت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش اعتماد به نفس افراد
  • جلوگیری از عقب نشینی فک و تحلیل رفتن لثه
  • جلوگیری از لق شدن دندان‌های کناری
  • تضمین سلامت دندان‌های مجاور
  • به حداقل رساندن پوسیدگی دندان و التهاب لثه (زمانی که دندان‌ها از بین می‌روند، باکتری‌ها به راحتی به منافذ دندان‌های کناری نفوذ کرده و موجبات پوسیدگی آن می‌شوند)
  • جلوگیری از حرکت دندان‌های مجاور و سهولت جویدن غذا

هزینه کاشت دندان

کاشت دندان این روزها با روش‌های نوین انجام شده و دیگر خبری از روش‌های قدیمی با بازدهی کم نیست. بهترین روش کاشت دندان، ایمپلنت و پانچ است که پزشکان کلینیک مانادنت با انجام آن، دندان‌های از دست رفته افراد را باز می‌گردانند. این روش نسبت به سایر روش‌ها مناسب‌تر بوده و قیمت آن نیز نسبت به نتیجه آن بسیار مقرون به صرفه است. شما می‌توانید قبل از مراجعه حضوری با برقراری تماس با واحد پشتیبانی از قیمت‌های روز مطلع شوید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم