بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

انتخاب یک دندانپزشک خوب در تهران دغدغه بسیاری از افراد است؛ به این دلیل که انتخاب کلینیک معتبر از کلینیک‌های نامعتبر کاری بسیار پیچیده است. چراکه مراکز بی‌کیفیت همیشه در پشت ظاهر زیبای کلینیک و موقعیت جغرافیایی آن پنهان شده و تنها چیزی که برایشان مهم است پول و فریب دادن بیمار است. اما، در ادامه چند نکته طلایی در خصوص انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی به شما معرفی می‌کنیم تا گول ظاهر چنین کلینیک‌هایی را نخورید.

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

سوالات زیادی در خصوص اینکه کدام کلینیک دندانپزشکی خوب است مطرح می‌شود. پاسخ به این سوال کمی سخت است، اما با کمی تحلیل و بررسی می‌توان به جواب قانع کننده‌ای دست یافت.

  • گواهی کادر پزشکی و پروانه نظام پزشکی

اولین چیزی که باید به آن توجه کرد پروانه کادر پزشکی کلینیک است. این پروانه معمولا در معرض دید همگان قرار گرفته و همه باید آن را مشاهده کنند. اگر این پروانه در اتاق پزشک و جایی که امکان مشاهده آن سخت بود نصب شود، باید به صحت آن شک کنید. به فرض، اگر وارد کلینیک مانادنت شوید، اولین چیزی که مشاهده می‌کنید پروانه نظام پزشکی و کادر آن است.

  • میزان تجربه پزشک

منظور از تجربه، سن پزشک نیست. پزشکانی هستند که تنها 30 سال سن دارند، اما به اندازه یک پزشک 60 الی 70 ساله مهارت دارند. از این رو، ملاک تجربه را مهارت پزشک در نظر بگیرید.

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

  • تجهیزات کلینیک

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی، تجهیزات آن است؛ به گونه‌ای که این تجهیزات باید از آخرین استانداردهای روز پزشکی برخوردار باشند و از همه مهمتر موجب راحتی بیماران باشند.

  • رضایت بیماران قبلی

بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک مورد نظر حتما با بیمارانی که قبلا در آنجا حضور داشته‌اند، مشورت کنید. این امر می‌تواند کمک زیادی به شما در انتخاب کلینیک مورد نظرتان بکند. برای شناخت بهتر کلینیک بهتر است لیست سوالات خود را از پیش آماده کرده و تمامی آن‌ها را از بیماران سابق بپرسید.

بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

یک متخصص زیبایی دندان ابتدا باید از شهرت و آوازه زیادی برخوردار باشد. چراکه شهرت به سادگی به دست نیامده و این امر حاصل سال‌ها تلاش پزشک بوده است. کلینیک مانادنت با همکاری بیش از چندین متخصص پرآوازه توانسته رضایت تمامی بیماران را جلب و موجب اعتماد بیشتر مردم شهر تهران شود. مورد دیگری که باید به آن توجه کرد تخصص پزشک است. پزشک جراح باید دارای مدرک فوق تخصص از بهترین دانشگاه‌ها باشد تا بتواند نظر بیمار را به خود جلب کند.
دستمزد پزشک نیز بسیار مهم است. هرگز گول دستمزد بالای پزشکان را نخورید. این کار در واقع یکی از سیاست‌های بازاریابی است تا افراد را مجاب به مراجه به چنین کلینیک‌هایی کنند. پزشک جراح باید به طور منصفانه و با قیمتی مصوب خدمات خود را انجام دهد تا اینگونه موجب نارضایتی بیماران نشود.

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران
انتخاب یک کلینیک معتبر همیشه دغدغه بیماران بوده و آن‌ها را هنگام انتخاب دچار سرگیجه می‌کند. اما، برای یافتن دندانپزشک خوب نیازی به تحقیق و پرس و جوی زیاد نیست. چراکه کلینیک مانادنت با خدماتی که سال‌ها در تهران ارائه داده، زبان‌زد عام بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم