کامپوزیت ونیر لمینت سرامیکی

اگر همیشه می‌خواستید لبخند خود را زیباتر کنید، روکش‌های دندان ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشند و بدون شک یکی از زیباترین نوع‌های روکش دندان، کمپوزیت ونیر است. ونیرها پوسته‌های نازکی هستند که در قسمت جلوی دندان‌های شما جای می‌گیرند تا ظاهر آنها بهبود یابد. البته کمپوزیت ونیر تنها یکی از چندین روش برای تغییر ظاهر دندان شما است، ولی یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های آن است.
ونیرهای کامپوزیت اغلب از رزین ساخته می‌شوند که به رنگ دندان است و همان نوع ماده‌ای است که در اتصال دندان استفاده می‌شود. ونیرهای دندان می‌توانند نقایص دندان را بپوشانند و لبخندی یکدست و جذاب به شما دهند.
اگر دندان‌هایی دارید که کج یا بد شکل هستند و یا رنگ آن‌ها تغییر کرده‌ است و مینای آن از بین رفته است، ونیر کامپوزیت یک راه حل بسیار مناسب برای شما است.

کامپوزیت ونیر لمینت سرامیکی

تاثیر ونیر کامپوزیت در زیبایی دندان

ونیر بخشی از دندان‌های شما را می‌پوشاند اما در واقع با تاج‌هایی که ضخیم‌تر هستند و کل دندان را پوشانده‌اند، از پشت و جلو متفاوت است.
اگر دندان‌های شما تقریبا دارای شکل خوبی هستند و شما فقط می‌خواهید ظاهر آنها از جمله شکل یا رنگ آنها را تغییر دهید، ونیر انتخاب خوبی است. فقط کافی است که به کلینیک مانادنت مراجعه کنید تا خدمات کامپوزیت ونیر را با کمترین قیمت و مجهزترین دستگاه‌ها برای شما انجام بدهد.

آشنایی با ونیر لمینت سرامیکی

این نوع لمنیت برخلاف کامپوزیت به صورت مستقیم روی دندان قرار نمی‌گیرد و یکی از مهم‌ترین علت‌های محبوبیت این نوع ونیر نیز همین است. نصب این نوع لمینت نیاز به سایش کمتری دارد و در بسیاری موارد بدون سایش، مقدار بیشتری از ساختار دندان سالم را حفظ می‌کند. علاوه بر این مزایا، استفاده از لمینت‌های سرامیکی ویژگی‌های دیگری همچون زیست سازگاری، پایداری رنگ و خواص انعکاس نور را نیز ارائه می‌دهد و باعث احیای مجدد دندان با خصوصیات بیومکانیکی مشابه دندان‌های طبیعی می‌شود.
همین مسئله باعث شده که این نوع لمینت، از نظر افرادی که آن را امتحان کرده‌اند، بسیار زیبا و مفید به نظر برسد و احساس رضایت خود را از فرم دهان و دندان خود اعلام کنند. این نوع لمینت از نظر قیمت نیز بسیار به صرفه است و افرادی که علاقمند هستند دندان‌های زیبایی داشته باشند و هزینه کمتری برای زیبایی دندان خود پرداخت کنند، این نوع لمینت یک گزینه ایده آل برای آن‌ها محسوب می‌شود. اضافه کردن این لمینت به دندان نیازمند بیهوشی نیست و درد نیز ندارد.

کامپوزیت ونیر لمینت سرامیکی

ویژگی ونیرها

روکش‌های کامپوزیت امروزه نسبت به گذشته با دوام‌تر به حساب می‌آیند. آنها بطور متوسط 5 تا 7 سال دوام می‌آورند و در طول این مدت به هیچ عنوان حس نخواهید کرد که روکش دچار زدگی یا تغییر رنگ خواهد شد.
پس از گذشت این مدت شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌هایی مانند مانادنت، اقدام به استفاده از مجموعه‌ای از روکش‌های جایگزین کنید. اگر از این نوع روکش راضی هستید، می‌توانید مجددا اقدام به استفاده از آن کنید. بدون شک زیبایی و ماندگاری بالای این روکش‌ها هر کسی را ترغیب به استفاده از آن خواهد کرد.
البته مراقبت از لمینت نیز نقش مهمی در عمر آن دارد. شما ممکن است با مراقبت خوب از این نوع لمنیت‌ها، آن را بیشتر کنید و کاری کنید که حتی بیشتر از 7 سال نیز به خوبی در دهان شما از دندانتان محافظت کنند و آن‌ها را زیباتر کنند. روال معمول مسواک زدن را با یک خمیر دندان غیر ساینده شروع کنید و سعی کنید این روال را به طور منظم پیش بگیرید.

کامپوزیت ونیر لمینت سرامیکی
در صورتی که قصد دارید دندان‌های زیبا و خوش فرم داشته باشید و لبخند شما توجه دیگران را جلب کند، می‌توانید از کامپوزیت ونیر لمنیت سرامیکی استفاده کنید که یکی از زیباترین و مقرون به صرفه ترین نوع لمنیت است. رنگ و فرم زیبایی که این لمنیت به دندان شما اضافه می‌کند، جذابیت صورت شما را بالاتر می‌برد و درخشندگی را به صورت شما اضافه می‌کند. اگر به دنبال یک مرکز مدرن با قیمت مناسب هستید، کلینیک دندان مانادنت در خدمت شما است. کلینیک دندان مانادنت با جدیدترین دستگاه‌ها این لمنیت را روی دندان شما نصب می‌کند و زیبایی دندان‌های شما دو چندان می‌کند.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم