جراحی لثه با لیزر

جراحی لثه زمانی انجام می‌شود که بافت‌های میکروبی و آلوده در لابه‌لای آن درز کنند و امکان از بین بردن آن‌ها بدون جراحی میسر نباشد. همچنین، زمانی که لثه‌ها عقب‌نشینی کنند نیز می‌توان از جراحی لیزر استفاده کرد. این امر موجب می‌شود تا لثه‌ها به حالت طبیعی و اولیه خود بازگردند. تمامی این فرایند توسط دستگاه لیزر پرتوان انجام شده و هیچگونه آسیبی به بافت اصلی لثه وارد نخواهد شد.

چه زمانی باید اقدام به جراحی لثه با لیزر کنیم؟

معمولا افرادی که از مشکل تحلیل رفتن لثه ها رنج می‌برند، می‌توانند از جراحی لیزر برای ترمیم لثه‌های خود بهره ببرند. در مواقعی پزشک با جرمگیری اقدام به پاکسازی عمیق لثه‌ها کرده که این امر موجب از بین رفتن تمامی رسوب و پلاک‌های دندان می‌شود. اگر جرم‌ها از این طریق از بین نرفتند، آنگاه پزشک به کمک لیزر اقدام به جراحی لثه می‌کند.

جراحی لثه با لیزر

در کجا جراحی لثه با لیزر کنیم؟

یکی از سوالات متداولی که بیماران مطرح می‌کنند، این است که در بین تعداد کثیری از کلینیک‌ها به کدامیک اعتماد کنند؟ پاسخ به این سوال روشن است؛ باید در کلینیک‌هایی اقدام به جراحی لثه کنید که تجهیزات آن‌ها دارای آخرین استانداردهای روز بین المللی بوده و از همه مهمتر دارای پزشکانی باتجربه و حرفه‌ای باشند.
کلینیک ماندانت را باید یک کلینیک معتبر و همچی‌تمام دانست. چراکه قبل از شیوع کرونا بسیاری از بیماران خارجی به دلیل ارزان بودن خدمات پزشکی در ایران و همچنین خدمات بی‌نظیر این کلینیک، لثه‌ها و دندان‌های خود را به تیغ جراحان ماندانت می‌سپردند. البته با سابقه‌ای که ماندانت دارد، بعید است بعد از ریشه‌کن شدن کرونا نیز از تعداد مراجعین خارجی آن کاسته شود.

مزایای جراحی لثه با لیزر در کلینیک ماندانت

کافیست برای یکبار به دندان‌پزشکی رفته باشید. اگر جراحان با اقدامات خود موجب درد شما شوند، مطمئنا دیگر فکر جراحی دندان را از سر خود بیرون خواهید کرد. اما جراحان ماندانت این کار را به صورت مدرن و بدون درد انجام می‌دهند. اما چگونه؟

  • جراحان با استفاده از روش‌های نوین اقدام به بی‌حسی کامل عصب‌های دندان و لثه می‌کنند
  • آن‌ها از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند
  • زمان برای آن‌ها مهم نیست؛ یکی از اصلی‌ترین دلایل درد دندان هنگام جراحی، عجله داشتن پزشکان در تمام کردن کار است؛ چراکه وقت بیشتری برای بیماران بعدی ذخیره می‌کنند و درآمد خود را افزایش می‌دهند.

جراحی لثه با لیزر

مراقب‌های پس از جراحی لثه با لیزر

پس از جراحی، لثه‌ها کمی متورم شده و دردهای گاه و بی‌گاه اما قابل تحمل به سراغ شما می‌آیند. همچنین، خونریزی بعد از جراحی لثه طبیعی است.

  • تا 10 روز از زدن مسواک و نخ دندان اجتناب کنید
  • حتما داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید
  • مایعات بخورید و تا مدتی از جویدن لقمه‌های سفت پرهیز کنید
  • برای بهبود شرایط و درمان کامل لثه خود صبور باشید ( حداقل 6 الی 12 ماه)

هزینه جراحی لثه در کلینیک ماندانت

اکنون که با خواندن مطالب فوق اعتماد شما نسبت به کلینیک ماندانت جلب شد، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان رسیده، قیمت خدمات درمانی در این کلینیک است. باید بگوییم که متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در تجهیزات پزشکی، قیمت‌ها مدام در حال تغییر هستند. اما کلینیک ماندانت در این بازار آشفته هرگز اقدام به سوءاستفاده از شرایط نکرده و قیمت‌های خود را به طور عادلانه تعیین کرده است. قیمت‌هایی که با شنیدن آن متعجب خواهید شد و بلافاصله خود را برای جراحی آماده می‌کنید. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از قمت‌ها با مرکز پشتیبانی ماندانت تماس بگیرید.

جراحی لثه با لیزر
اگر به دنبال بهترین کلینیک برای درمان لثه‌های خود هستید، کلینیک ماندانت را انتخاب کنید؛ این کلینیک موفق شده است تا بسیاری از بیمارن داخلی و خارجی خود را با رضایت کامل به خانه‌هایشان بفرستد. شما می‌توانید با برقرای تماس با بخش پشتیبانی، با پزشک متخصص به صورت مستقیم صحبت و تمام سوالات خود را مطرح کنید.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم