جراحی زیبایی لثه

جراحی زیبایی لثه چگونه است؟

امروزه بسیاری از افراد هستند که میخواهند لبخندی زیبا تر داشته باشند، یا افرادی هستند که به صورت ژنتیکی لثه های آنها دچار مشکل است و لبخند آنها را خراب کرده، این افراد می توانند از جراحی زیبایی لثه استفاده کنند. جراحی زیبایی لثه تهران چگونه انجام می شود؟

جراحی لثه امروزه یکی از پرکاربرد ترین جراحی های زیبایی به حساب می آید و برای اینکار می توانید به برترین دکتر های جراحی زیبایی لثه تهران مراجعه بفرمایید. متخصصانی که در تهران در این زمینه مشغول به کار هستند، می توانند به راحتی این عمل زیبایی را برای شما انجام دهند. برای انجام این عمل می بایست یکی از مراکز دندان پزشکی در تهران را انتخاب کنید و سپس از آنها نوبت دریافت کنید.

بعد از گرفتن نوبت در زمان تعیین شده به محل می روید و سپس مورد معاینه پزشکی قرار خواهید گرفت و در آخر دکتر متخصص به شما میگوید که نیاز به عمل دارید یا خیر؟ جهت انجام امور زیبایی دندان به دندانپزشک زیبایی پاسداران مراجعه بفرمایید. 

عمل زیبایی لثه

جراحی زیبایی لثه یکی از عمل های بسیار راحت به شما می رود، مگر در مواقعی خاص که نتوان بیمار را به درستی و به راحتی عمل کرد. در واقع این جراحی در عرض مدت بسیار کمی اتفاق می افتد و به بیمار بی حسی موضعی تزریق می کنند و نیاز به بیهوشی نمی باشد. اگر مریض به بی حسی موضعی حساسیت داشته باشد نمی توان این جراحی را انجام داد و برای این کار می بایست از لیزر استفاده شود.

خوشبختانه امروزه با پیشرفته تر شدن تکنولوژی روش های بسیار کارآمدی برای انجام عمل های زیبایی به وجود آمده اند و لیزر هم یکی از این روش ها است که می توانید با استفاده از آن بدون درد و عوارض خاصی جراحی را انجام دهید. این عمل به نوعی سره پایی محسوب می شود و دکتر متخصص جراحی زیبایی لثه تهران با استفاده از تیغ جراحی یا لیزر اقدام به برداشتن لثه اضافی میکند. یا اینکه دندان ها را به شکل معمولی باز می گرداند تا فرم لثه زیبا تر شود.

چگونگی عمل زیبایی لثه

در چه مواردی می توان از جراحی لثه استفاده کرد؟

معمولا افرادی که لثه آنها روی دندان ها را پوشانده از این عمل استفاده میکنند. در جراحی زیبایی لثه می توان این لثه های اضافی که روی دندان ها را پوشانده است را از بین برد و آنها را برداشت. همچنین در بعضی دیگر از افراد لثه های آنها کمتر است و به شکلی می باشد که دندان ها بیشتر نمایان می شوند و این در زیبایی لبخند تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین در این مورد متخصص با انجام عمل زیبایی لثه آنها را متقارن می کند.

در مواردی دیگر فرد دچار بیماری لثه می باشد، در این صورت با استفاده از جراحی زیبایی لثه می تواند این بیماری را در مان کند یا اینکه از به وجود آمدن آن جلوگیری کند. یکی دیگر از عوملی که باعث می شود فرد این جراحی زیبایی را انجام دهد تصادفات یا اتفاق هایی است که برای او افتاده، به عنوان مثلا فردی در اثر تصادف رانندگی زیبایی لثه خود را از دست داده است و برای باز گرداندن این زیبایی می تواند به عمل زیبایی لثه تکیه کند تا آن را به حالت اول باز گرداند.

زیبایی لثه و تاثیر آن بر زیبایی لبخند

نکات مراقبت از لثه بعد از عمل زیبایی

جراحی زیبایی لثه نیز مانند سایر عمل های زیبایی و عمل های معمولی که برای افراد انجام می شود نیاز به مراقبت دارد اگر این نکات جهت مراقبت را انجام ندهید ممکن است محلی که مورد جراحی قرار گرفته است آسیب ببیند و یا به حالت اولیه باز گردد. پس از اینکه عمل جراحی انجام شدِ، ممکن است مقداری بوی نامطبوع به مشام برسد اما جای نگرانی نمی باشد و می توانید برای بر طرف کردن آن می توانید از دهانشویه استفاده کنید. به موارد زیر توجه کنید:

  • اگر پس از چند ساعت که عمل انجام شد دهان دچار خونریزی شود می توانید با شستن دهند با آب سرد خونریزی را بند آورد اما اگر خونریزی بند نیاید می بایست با دکتر دندان پزشک زنگ بزنند.
  • از جویدن غذاهای سخت خود داری کنید، با اینکار می توانید به لثه ای که به تازگی عمل بر روی آن انجام شده آسیب وارد کنید و سعی کنید از غذاهای نرم و آبکی استفاده کنید.
  • اگر ناحیه ای که مورد جراحی قرار گرفته است ورم کرده نگران نباشید، این یک امر طبیعی می باشد و به مرور زمان ورم آن میخوابد.
  • بعد از جراحی تا زمان وجود داشتن پانسمان ها از مسواک زدن خودداری کنید و حتی در صورت لزوم از دهان شویه ها هم استفاده نکنید.
  • از استعمال دخانیات بعد از عمل به شدت پرهیز کنید.
  • سعی کنید بعد از عمل روی ناحیه کمپرس یخ قرار دهید تا التهابات کاهش پیدا کند و می توانید هر 5 دقیقه یک بار این کار را انجام دهید.
  • عدم زیبایی لبخند با لثه غیرطبیعی
سخن پایانی

امروزه به دلیل نا فرم بودن دندان ها و لثه از جراحی زیبایی لثه استفاده می شود، کسانی که میخواهند لبخند زیبا تری داشته باشند می توانند این کار را انجام دهند. همچنین کسانیکه به هر دلیل دچار تناقص در لثه و دندان شده اند می توانند این عمل را انجام دهند و برای اینکار می توانند از بهترین متخصصان جراحی زیبایی لثه تهران استفاده کنند. برای اینکه عمل موفقیت آمیزی داشته باشید می بایست بعد از عمل مراقبت های بعد از جراحی را رعایت کنید تا مشکلی پیش نیاید.

سوالات متداول جراحی زیبایی لثه چگونه است؟

  1. چرا باید جراحی زیبایی لثه را انجام دهیم؟
    اگر به هر دلیلی دندان ها و لثه شما دچار مشکل است و تقارن خود را از دست داده است می توانید از جراحی لثه استفاده کنید، این موارد می تواند ژنتیکی باشد یا در اثر اتفاق رخ داده باشد.
  2. چگونه می توان عمل زیبایی لثه را انجام داد؟
    برای انجام دادن عمل زیبایی لثه می توانید به بهترین کلینیک های تخصصی که در تهران هستن مراجعه کنید تا آنها این کار را برای شما انجام دهند.
  3. هزینه عمل زیبایی لثه چقدر می باشد؟
    هزینه های عمل زیبایی لثه برای هر دو فک 300 هزارتومان است اما اگر میخواهید تنها یک فک را جراحی کنید این هزینه 200 هزارتومان می باشد. همچنین افزایش طول تاج یک لثه 600 هزار تومان است ولی برای آگاهی از قیمت دقیق تر می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم