جدیدترین تکنولوژی کاشت دندان

جدیدترین تکنولوژی کاشت دندان

در حال حاضر افراد زیادی ایمپلنت دندانی انجام می دهند و این تعداد سالانه در حال رشد است. در بعضی مرکز جراحی دهان و ایمپلنت های دندانی متوجه می شویم که این بیماران باید به آخرین پیشرفت های فناوری ایمپلنت دندان دسترسی داشته باشند که دقت و راحتی اقدامات را افزایش می دهد. ابزار، تکنیک ها و تجهیزات به روز به همراه جراحان مجرب دهان، فک و صورت، گزینه های درمانی با کیفیت بالا برای کاشت دندان و جراحی دهان در اختیار شما قرار می دهند و در این مطلب نیز به جدیدترین تکنولوژی کاشت دندان اشاره شده است. 

تکنولوژی دیجیتال ایمپلنتولوژی برای کاشت دندان

بهترین جایگزین دندان کشیده شده به سطحی از جزئیات و دقت نیاز دارد که بیش از اقدامات معمول است. فناوری جدید دیجیتال ایمپلنتولوژی توانایی جراحان را در برنامه ریزی و قرار دادن ایمپلنت های دندانی که بهترین جایگزین دندان کشیده شده و از دست رفته گسترش می دهد. این تکونولوژی توسط FDA در دسامبر 2015 تصویب شده است و به دلیل داشتن نرم افزار پیشرفته برنامه ریزی درمانی با راهنمایی دقیق در حین انجام عمل، بسیار کاربردی بوده است. دستورالعمل های ارائه شده به نوبه خود به جراحان دهان و دندان ما کمک می کند تا در مکان تعیین شده برای کاشت دندان شما در موارد زیر مانور دهند و این دیدگاه پیشرفته به جراح دهان و دندان شما اجازه می دهد تا ایمپلنت های دندانی شما را با درجه ی دقت بیشتری نسبت به گذشته قرار دهد.

استفاده از تکنولوژی دیجیتال ایمپلنتولوژی به همراه اسکنر سه بعدی برای کاشت دندان

اسکنر پرتو سه بعدی جایگزین اشعه ایکس معمولی دندانپزشکی شده است و اقدامات دندانپزشکی را با جزئیات بیشتر برای بهبود مراقبت از بیمار فراهم می کند. این اسکن می تواند استخوان، بافت و دندان ها را به صورت رنگی و با وضوح بی نظیری برای برنامه ریزی کاشت دندان نشان دهد. فناوری دیجیتال ایمپلنتولوژی با تجسم حرکات دقیق ابزارهای دانپزشکی در حین جراحی زنده، از فناوری پرتوی سه بعدی استفاده می کند.

کاشت دندان

فناوری دیجیتال ایمپلنتولوژی چگونه بر نتایج کاشت دندان تأثیر می گذارد

از آنجا که اسکن پرتوی سه بعدی به جراحان دهان و دندان در تشخیص و برنامه ریزی ایمپلنت های دندانی کمک کرده است، فناوری دیجیتال ایمپلنتولوژی با تشریح توپوگرافی منحصر به فرد آناتومی، امکان درمان کاملاً سفارشی کاشت دندان را فراهم می کند. در برخی موارد، در صورت عجله داشتن جراحان دهان و دندان می توانند با استفاده از این تکنولوژی در همان روز با دقت بیشتری این روش را در پیش بگیرند و اقدامات لازم برای کاشت دندان را انجام دهند.

در حال حاضر فقط چند کلینیک معتبر و زبده در کشور از این تکنولوژی برای کاشت دندان استفاده می کنند. این نوع ایمپلنت مسلما از بقیه ی روش ها قیمت بالاتری دارد، زیرا در این روش ابزاری که استفاده می شود مستقیما از کشورهای دیگر وارد شده و به دلیل شرایط تحریم، قیمت ایمپلنت دیجیتال به طرز چشمگیری بالاست، ولی از طرفی بسیار دقیقتر بوده و با ظرافت بیشتری انجام می شود. هرچند ارزش این را دارد که برای داشتن دندانی که مادام العمر دوام داشته باشد مقداری بیشتر هزینه کرد.

برای مشاوره بیشتر در این زمینه می توانید از بهترین متخصص ایمپلنت ماندانت کمک بگیرید. شما همچنین می توانید از کاشت ایمپلنت بدون جراحی تهران بهره ببرید. 

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم