قیمت پیوند لثه

اگر لثه های شما در حال تحلیل رفتن باشد، دندانپزشک شما ممکن است پیوند بافت لثه را توصیه کند. رکود لثه، ریشه ی دندان های شما را در معرض دید قرار می دهد. این باعث می شود سطح ریشه ی دندان های شما بیشتر پوسیده شود و همچنین حساستر و مستعد ساییدگی شود. پیوند لثه می تواند لثه های عقب رفته را اصلاح کند. دندانپزشک شما ممکن است برای این جراحی شما را به یک متخصص لثه ارجاع دهد. 

چگونگی انجام عمل پیوند لثه

در یک پیوند لثه، متخصص شما ابتدا یک تکه بافت را از سقف دهان یا از بافت سالم لثه خارج می کند و سپس آن را به محلی که لثه های شما فرسوده است وصل می کند. این روش نسبتاً سریع است و به محض اتمام کار می توانید به کارهای روزمره ی خود برسید و نیاز به بستری شدن ندارد. این عمل یک روزه نسبت به جراحی های دیگر دهان و دندان قیمت گزافی ندارد.

چگونگی انجام عمل پیوند لثه

قیمت عمل پیوند لثه چقدر است

پیوند لثه به خودی خود تا حدی هزینه بردار است اما قیمت کل پروسه ی جراحی و پیوند لثه به همین جا ختم نمی شود. قبل از انجام هرگونه جراحی دهان، دندان و لثه اول از همه باید از فضای درونی دهان عکس برداری شودو این هزینه جدا از هزینه ی پیوند لثه برای شما حساب خواهد شد. برای آماده سازی فضای دهان برای جراحی باید کل دهان ضدعفونی شود و گاهی ممکن است نیاز به جراحی برای کم کردن حفره های بین دندان و لثه برای برخی بیماران نیز وجود داشته باشد. قیمت این مراحل نیز مسلما جدا از قیمت خود پیوند لثه محاسبه می شود. گاهی ممکن است آسیب لثه خیلی زیاد باشد که ابتدا باید بعد از ضدعفونی کردن دهان آن آسیب را درمان کرد و طی مراحل آتی به جراحی لثه پرداخت که باز هم هزینه های اضافی برای شما دارد. گاهی می توان برای کم کردن هزینه ها از بیمه های درمانی استفاده کرد. بعضی از این بیمه ها تا حدی هزینه های مربوط به جراحی های دهان و دندان را تقبل می کنند، اما اگر این جراحی ها زیبایی باشند آنها در برابر هزینه های مربوطه مسئولیتی ندارند.
اگر مدت طولانی به دندانپزشک خود مراجعه نکرده اید و الان برای پیوند لثه می خواهید اقدام کنید ممکن است باز از لحاظ مالی زیر فشار بروید، زیرا برای چنین افرادی قبل از انجام هر گونه عمل به دلیل دیر مراجعه کردن به دندانپزشک باید فرآیند پاکسازی بافت های اضافی دهان و لثه انجام گیرد و سپس مراحلی که ذکر شد به ترتیب انجام شود که طبق موارد ذکر شده قیمت تمام مراحل جداگانه حساب می شود. خدمات فوق با بهترین کیفیت ومناسب ترین قیمت در کلینیک مانادنت و به دست توانای متخصصان این مرکز انجام می شود.

اگر به دنبال  بهترین فوق تخصص لثه در تهران هستید ماندانت پیشنهاد ماست.

مطالبی که میتواند مورد استفاده قرار گیرد :

عوارض جراحی زیبایی لثه

مراقبت بعد از لیفت لثه

هزینه درمان تحلیل لثه

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم