هزینه جراحی افزایش طول تاج دندان

بسیاری از افراد از نامتقارن بودن لثه های خود رنج می برند. به طوری که هنگام خندیدن لثه های آنها نمایان شده و جلوه‌ای زشت به لبخند آنها می دهد. خوشبختانه روشهای مختلفی وجود دارند که می توانند این مشکل را رفع کنند. یکی از بهترین روش ها لیفت لثه است. در این روش جراحان بافتهای لثه و در گاهی اوقات استخوان آن را هدف قرار داده و فضاهای بیشتری از سطح دندان را در دسترس قرار می دهند. به طور کلی انجام این عمل کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید.

آشنایی با فرآیند افزایش طول تاج دندان

به طور کلی فرآیند افزایش طول تاج دندان برای افزایش سلامت بافت لثه و آماده سازی دهان برای اجرای درمان های زیبایی و ترمیمی صورت می گیرد. اصلی ترین کاربرد افزایش طول تاج دندان، اصلاح طرح لبخند لثه‌ای است. به گونه ای که با برداشته شدن بافت اضافی لثه، دیگر خبری از نمایان شدن آن ها هنگام لبخند نخواهد بود. دلیل بعدی اقدام برای افزایش طول تاج دندان، ترمیم دندان های آسیب دیده است. انواع بیماری های لثه و آسیب هایی که به دندان ها وارد می شوند از طریق افزایش طول تاج دندان قابل رفع خواهند بود. البته این امر بستگی به مهارت دندانپزشک خواهد داشت. به طوری که اگر نتواند فرآیند افزایش طول تاج دندان را به خوبی اجرا کند، لثه ها دچار عفونت خواهند شد.

آشنایی با فرآیند افزایش طول تاج دندان

هزینه افزایش طول تاج دندان با لیزر

عوامل مختلفی بر قیمت افزایش طول تاج دندان با لیزر تاثیرگذارند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • بزرگی محل درمان
  • مقدار بافتی که باید برداشته شود
  • میزان رشد بیش از حد لثه
  • میزان عفونت لثه
  • مدت زمان جراحی
  • مهارت پزشک
  • محل قرارگیری کلینیک

طبیعی است که هر چه تعداد دندانهای کمتری تحت درمان قرار گیرند، هزینه نهایی درمان نیز کمتر خواهد شد.

هزینه جراحی cl و نحوه اجرای آن

در این فرآیند ابتدا دندان ها بی حس شده و لثه ها کنار زده می شوند. برای دسترسی به بافت لثه دندانپزشک مقداری از استخوان دور دندان را برمی دارد. سپس با شکل دادن استخوان و لثه فرم آن را تغییر می دهد. این فرآیند در مدت زمان کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد و درد خاصی ندارد. دلیل آن هم استفاده از بی حسی های موضعی باکیفیت است. البته بعد از رفع بی حسی مقداری درد همراه بیمار خواهد بود. هزینه این روش نیز بستگی به میزان عفونت و خرابی لثه دارد. هر چه دندانپزشک وقت بیشتری را برای ترمیم و افزایش طول تاج دندان بگذارد، هزینه نهایی و هزینه لیفت لثه نیز بیشتر خواهد بود. دندانپزشک قبل از آغاز فرآیند ترمیم لثه ابتدا نواحی مختلف آن را مورد بررسی قرار داده و قیمت نهایی را به بیمار می‌گوید. شایع ترین عوارض عمل جراحی لثه احتمال بروز عفونت در بافت آن است. البته این امر با رعایت دستورات پزشک به حداقل خواهد رسید. همچنین ممکن است دندان ها نسبت به سرما یا گرما حساس شوند. زیرا ریشه دندان ها دستکاری شده است. به طور کلی این فرایند می تواند طرح لبخند را بهبود بخشیده و زیبایی دندان ها را دو چندان کند.

شاید مطالب زیر برای شما مفید باشند :

عوارض افزایش طول تاج دندان

جراحی لثه برای افزایش طول تاج درد دارد؟

عوارض جراحی زیبایی لثه 

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم