ایمپلنت فوری در تهران

ایمپلنت فوری روشی است جدید برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته فرد در کمترین زمان ممکن، که نام دیگر این روش پانچ است. در روش پانچ پزشک در زمان کشیدن دندان طبیعی فرد، با دستگاهی به همین نام سوراخی در لثه بیمار ایجاد کرده و پایه ایمپلنت را در آن جای می دهد. این روش نسبت به روش ایمپلنت معمولی بسیار سریع تر است زیرا دوره نقاهتی که بیمار بعد از کشیدن دندان ها در روش ایمپلنت معمولی باید سپری کندف عملا حذف می شود.امروزه استفاده از این نوع ایمپلنت مورد توجه افراد واقع شده و طرفداران خاص خود را دارد. افرادی که بطور کلی از سلامت دهان و دندان برخوردارند، گزینه هایی ایده آل برای ایمپلنت فوری می باشند.

موارد منع استفاده از ایمپلنت فوری

نکته ای که برای استفاده از این نوع ایمپلنت ها باید مورد توجه قرار داد عدم استعمال سیگار می باشد زیرا فرایند جوش خوردن ایمپلنت را به تاخیر می اندازد. با این مقدمه به بررسی سایر مواردی که مانع استفاده از ایمپلنت فوری است، می پردازیم:

  • هنگامی که تراکم استخوانی اپیکالی ناچیز باشد
  • وقتیکه فنستریشن استخوانی وجود داشته باشد
  • زمانی که عفونت لثه وجود دارد
  • در صورت نازک بودن بیوتایپ لثه
  • وجود بیماری های زمینه ای مثل دیابت

قیمت ایمپلنت فوری در تهران

از دست رفتن دندان‌های طبیعی امری است که از دست ما خارج بوده و نباید پس از ان به وضعیت دهان و دندان پس از آن بی اعتنا بود، چون موجب تحلیل لثه شده و دندان‌های کناری را نیز تحت تاثیر قرار داده و ممکن است سلامت آن ها را تهدید کنند.
عواملی که بر قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارند موارد بسیاری است که مهمترین آن ها شامل تعداد، جنس پایه و تاج ایمپلنت می باشد، همچنین بسته به پیچیدگی کار و میزان وقتی که از پزشک می گیرد، دستمزد پزشک نیز ممکن است تفاوت داشته باشد.
کلینیک مانادنت آماده است تا بهترین خدمات را برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته شما ارائه دهد.

 

دیدگاه‌ها  
0
0
# مرتضی 1399-04-31 16:10
پیشنهاد شما بین ایمپلنت معمولی و فوری کدام مورد است؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم