قیمت سوهان کشیدن دندان

سوهان کشیدن و تراشیدن دندان برای زیباتر کردن دندان های کج و کوله و یا دندان های آسیب دیده است. برای زیباتر کردن دندان ها می توان از روش اصولی ارتودنسی استفاده نمود ولی به غیر از روش ارتودنسی می توان از تراشیدن دندان استفاده کرد که باید این کار توسط افراد متخصص و دارای مهارت انجام پذیرد. هنگامی که دندان بر اثر آسیب دیدگی و شکستگی، حالت عادی خود را از دست بدهد و حالت نوک تیزی پیدا کند، این حالت نوک تیزی می تواند روی زبان را زخم کند و باعث آزردگی فرد شود. برای از بین بردن این حالت نوک تیزی دندان باید از سوهان استفاده نمود. برای از بین بردن تیزی دندان دو حالت وجود دارد: مراجعه به دندانپزشک برای رفع این مشکل و یا سوهان کشیدن دندان در خانه توسط خوده شخص

اگر دندان پس از آسیب و تیزی پیدا کردن درد داشت، حتما باید به دندانپزشک زیبایی پاسداران برای رفع این مشکل مراجعه کرد و خود برای درمان این مشکل هیچ اقدامی انجام نداد. ولی اگر مشکل جدی نبود و دردی احساس نمی شد می توان با یک سوهان داخل منزل برای رفع این مشکل اقدام کرد.

عوارض سوهان کشیدن دندان

توصیه دندانپزشکان این است که اگر برای زیبایی دندان هایتان می خواهید از روش تراشیدن و سوهان کشیدن استفاده کنید هیچ مزیتی در این روش وجود ندارد و با این کار تنها سلامت دندان هایتان را به خطر انداخته اید ولی اگر می خواهید به صورت تخصصی و اصولی این مشکل رفع شود حتما از روش ارتودنسی استفاده کنید. در سوهان کشیدن دندان، شما قسمتی از بافت سالم دندان خود را از دست داده اید و هیچ روشی وجود ندارد که این بافت آسیب دیده ترمیم شود. برای مرتب کردن دندان ها و در یک ردیف نشان دادن، ممکن است حجم بافتی از دندان برداشته شود. یکی دیگر از عوارض سوهان کشیدن دندان ها، رنگ دندان است. تغییرات حاصل از سن روی دندان های سالم متفاوت بوده ولی در مورد دندان های سوهان کشیده، به مرور زمان این مشکل تغییر رنگ دندان شدیدتر می شود.
زمان انجام این کار نسبت به روش اصولی ارتودنسی بسیار کمتر می باشد ولی مشکلات ناشی از این روش تمام مدت طول عمر فرد را درگیر خود می کند.

سوهان کشیدن دندان های نیش

دندان های نیش تیز را می توان سوهان کشید و تیزی را برطرف نمود. ولی برای انجام این کار باید به یک کلینیک تخصصی مراجعه نمایید تا این کار تحت کنترل متخصصان انجام شود. انجام این کار به صورت غیر تخصصی به غیر از عوارضی که در طول مدت عمر گریبان گیر فرد می شود، باعث کوتاهی و از بین رفتن زیبایی دندان نیز می شود.

سوهان کشیدن دندان های جلو

هم ردیف کردن دندان های جلو و زیباتر شدن آن به فرد حس اعتماد به نفس بالایی می دهد. برای میزان کردن دندان های جلو می توانید از روش ارتودنسی نیز استفاده کنید که هزینه بیشتری در مقابل سوهان کشیدن دندان دارد ولی اصولی بوده و عوارض آن در آینده بسیار کمتر از تراشیدن دندان است.

سوهان کشیدن دندان در خانه

هزینه سوهان کشیدن دندان

اگر مایل به انجام کار اصولی برای زیباتر شدن دندان هایتان نیستید و می خواهید به روش سوهان کشیدن این زیبایی را تجربه نمایید، پس باید برای این کار به سراغ دندانپزشکان متخصص در این زمینه بروید که با مهارت و تخصص کامل این کار را برای تان انجام دهند.
به خاطر پرداخت هزینه کمتر، هیچ موقع خودتان از سوهان برای زیباتر کردن دندان هایتان استفاده نکنید. چون ممکن است عوارض آسیب های این کار تا آخر عمر شما را اذیت نماید.

کلینیک مانادنت با دانش بالا و استفاده از تجهیزات بروز، سوهان کشیدن و تراشیدن دندان های آسیب دیده را به صورت تخصصی انجام می دهد. شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده سوهان کشیدن دندان هایتان را در کلینیک مانادنت تجربه نمایید. همچنین از دیگری خدماتی مانند ایمپلنت بدون جراحی تهران بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات در خصوص هزینه لیفت لثه با ما تماس بگیرید. 

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم