بهترین دکتر کامپوزیت تهران

پوسیدگی و رنگ نامناسب دندان ‌ها همواره معظلی بوده است که اغلب ایرانی ‌ها از آن رنج می ‌برند. در واقع، دلیل این امر جنس نامرغوب دندان ‌های ایرانی است که آن هم به خاطر شرایط آب و هوایی و از همه مهمتر رژیم غذایی نامناسب است. معمولا، افرادی که دارای رنگ نامناسب دندان هستند روش‌ های مختلفی را برای سفید کردن آن امتحان می ‌کنند که متاسفانه هیچکدام به اثربخشی کامپوزیت نیستند. روش ‌های زیادی برای سفید کردن دندان وجود دارد که بلیچینگ یکی از آن‌ها است. اما، این روش کاملا موقتی بوده و امکان تکرار آن برای بیش از 1 الی 2 بار وجود ندارد. چراکه مینای دندان را از بین می‌برد. از همین رو، تنها و بهترین روش سفید کردن دندان، کامپوزیت و لمینت می‌باشد. که برای انجام این کار باید به بهترین دکتر کامپوزیت تهران مراجعه نمایید.

کامپوزیت دندان چیست؟ کامپوزیت در اصل ماده‌ای است از جنس فیلر و پلاستیک خاص که دارای مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه می ‌باشد. این ونیرها برای پوشاندن رنگ نامناسب و ترک خوردگی دندان‌ ها کاربرد دارند. کامپوزیت‌ ها بر اساس نوع کاربرد به دو نوع ونیر و رزین تقسیم می ‌شوند.

موارد ضروری برای انتخاب بهترین دکترکامپوزیت تهران

در اینجا به بررسی آیتم هایی میپردازیم که برای انتخاب یک دندانپزشک خوب برای کامپوزیت باید به آنها توجه داشت:

مراحل انجام کامپوزیت

مراحل انجام کامپوزیت خیلی ساده است. برای اینکار دندانپزشک ابتدا سطح دندان را با مواد مخصوص پاکسازی کرده و سپس ونیرها یا رزین ‌ها را بر روی آن قرار می ‌دهد. سپس به کمک یک لامپ پزشکی مخصوص آن‌ ها را به سطح دندان ‌ها چسبانده و محکم می‌ کند. در مرحله پایانی، دندانپزشک شکل نهایی کامپوزیت دندان را با استفاده از ابزار برش دهنده کامل کرده و به منظور جلوگیری از ایجاد لکه سطوح آن را با ابزاری خاص پاکسازی می‌ کند.

 نحوه انجام کامپوزیت دنادن یکی از مهم ترین نکاتی است که باید توجه داشته باشید تا بتوانید در آخر نتیجه خوبی را مشاهده نمایید، با مراجعه به بهترین دکتر کامپوزیت تهران می‌توانید با خیال راحت به انجام ایمپلنت دندان بپرذدازیدو دندان هایی زیبا و جذاب را برای خود به ارمغان آورد.

بهترین مارک کامپوزیت دندان

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که طبق بررسی ‌های انجام شده تنها چند نمونه از آن ‌ها با کیفیت از آب درآمدند. این کامپوزیت ‌ها شامل برندهای کازمادنت، ایویکولار آی پی سی و اولترادنت می‌ شوند. توجه داشته باشید که دیسک ‌های پرداخت یا پالیش در استحکام کامپوزیت ‌ها بسیار اهمیت دارند. بنابراین، سعی کنید در هنگام خرید به این نکته توجه کرده و بهترین مارک را خریداری کنید. مارک دیسک کازمادنت جزو بهترین برندهای دیسک کامپوزیت دندان است.

باید توجه داشته باشید که کامپوزیت هیبرید، نانوفبلد، میکروفیلد و IPS وینرها از جمله کامپوزیت های باکسفت و محبوب برای دندان می‌باشد.

بهترین کامپوزیت دندان

طول عمر مفید کامپوزیت دندان چقدر است؟

همانطور که می دانید طول عمر دندان ها نسبت به رعایت بهداشت دهان رابطه ای کاملا مستقیم دارد و در طول عمر کامپوزیت دندان این امر نیز صدق می کند. طول عمری که معمولا کامپوزیت دندان دارد حدودا بین 5 الی 8 سال است اما باید بدانید که این طول عمر می تواند بیشتر و حتی کمتر نیز باشد. برای اینکه طول عمر کامپوزیت دندان خود را بالا ببرید، ابتدا باید از خوردن غذاهای ناسالم و سفت جلوگیری کنید مانند ته دیگ، جویدن یخ، شکلات های سفت تافی و ...تا طول عمر کامپوزیت دندان حفظ شود و بعد از آن از خوردن نوشیدنی های مضر مانند نوشابه خودداری کنید.

همچنین بد نیست که بدانید اگر کامپوزیت دندان دچار لب پریدگی و شکستگی شود، دندانپزشک می تواند آن را ترمیم کند. بنابراین در حالت کلی طوری که ما می توانیم درباره طول عمر کامپوزیت دندان نظر دهیم به این صورت است که از زمانی که کامپوزیت در دندان قرار می گیرد و تا زمانی که تغییر رنگ می دهد که این مشکل تنها با عوض کردن کامپوزیت امکان پذیر است، طول عمر کامپوزیت دندان تقریبا بین 5 الی 8 سال می باشد.

چگونه می توان یک کامپوزیت مناسب بر اساس چهره انتخاب کرد؟

همانطور که می دانید برای اینکه یک کامپوزیت خوب بر اساس چهره خودتان انتخاب کنید باید به بهترین دکتر کامپوزیت تهران مراجعه کنید تا ایشان برای شما آن را انتخاب کند و توسط نکاتی مشخص آن را انتخاب می کنند. ابتدا فردی که صورتی بیضی شکل و کشیده دارد، بهترین کامپوزیتی که می توان برای آنها انتخاب کرد از نوع مربعی شکل می باشد. حال کسانی که صورتی گرد دارند از کامپوزیت های برجسته و بلند استفاده می کنند. همچنین کسانی که شکل صورتشان شبیه قلب است از کامپوزیت های گرد و کوتاه استفاده می کنند و در آخر کسانی که چهره ای به شکل مربع دارند بهتر است از کامپوزیت های گرد استفاده کنند.

مزایای کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان دارای مزایای زیادی است اما باید توجه داشته باشید که انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت تهران نیز میتواند در این امر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، در ادامه به بررسی مزایای مراجعه به بهترین دکتر کامپوزیت دندان به طور کامل پرداخته ایم:

  • عدم نیاز به آماده‌ سازی یا تراشیدن دندان
  • انجام کامپوزیت دندان تنها در یک جلسه
  • مناسب بودن قیمت آن نسبت به روکش‌ لمینت
  • قابل ترمیم و تعویض در هنگام آسیب دیدن
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • طبیعی جلوه دادن دندان

عوارض کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان بر خلاف شایعاتی که درباره آن وجود دارد، از عوارض کمی برخوردار است. این روش تنها چند عارضه دارد که مهمترین آن مربوط به تورم و آسیب لثه می ‌شود. وگرنه این روش نسبت به لمینت بسیار کم‌ تهاجمی ‌تر بوده و هرگز نیازی به تراشیده شدن دندان ندارد.

مراقبت‌های پس از کامپوزیت دندان

برای جلوگیری از شکسته شدن و تغییر رنگ ونیرهای کامپوزیتی باید دستورالعمل‌های زیر را جدی گرفت:

  • پرهیز از مصرف نوشیدنی‌ های شکردار و رنگزا نظیر قهوه و چای
  • پرهیز از مصرف خوراکی‌ های سفت و جویدنی مانند بادام زمینی و خوراکی هایی از این قبیل. البته، در صورت شکسته شدن ونیر کامپوزیت هرگز جای نگرانی نیست، چراکه پزشک خیلی زود آن را ترمیم یا جایگزین می‌ کند.
  • انجام معاینات مستمر توسط پزشک
  • استفاده از مسواک ‌های نرم و استفاده از نخ دندان
  • انجام پولیش هر چند وقت یک بار

توجه: اگر بعد از کامپوزیت کردن دندان‌های خود با مشکلی مواجه شدید بهتر است به بهترین دکتر کامپوزیت تهران مراجعه نمایید.

قبل و بعد از کامپوزیت دندان

ویژگی‌های یک دکتر خوب برای کامپوزیت دندان

از آنجایی که قرار است یک روش نسبتا تهاجمی را بر روی دندان ‌های خود اعمال کنید، بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی حتما به نکات زیر در مورد دندانپزشک توجه کنید:

  • داشتن مدرک معتبر از بهترین دانشگاه ‌ها
  • رضایت مشتریان قبلی
  • استفاده از بهترین ونیرهای کامپوزیتی
  • معاینه دقیق دندان‌ ها برای یافتن پوسیدگی ‌ها
  • درخواست قیمت عادلانه
  • برخورداری از کادر درمانی باتجربه
  • مهربانی و صبور بودن
  • اتخاذ جدیدترن روش ‌های روز دندانپزشکی
  • هزینه کامپوزیت دندان در تهران

انتخب متخصص و جنس کامپوزیت دندان یکی از مهم ترین عواملی است که می‌تواند بر روی قیمت کامپوزیت دندان تاثیر بگذارد، گزینه های دیگری مانند تعداد دندان هایی که قصد کامپوزیت کزدن آن ها را دارید و ... نیز می‌توانند در این امر تاثیر گذار باشند. برای اطلاع بیشتر از قیمت کامپوزیت در تهران می‌توانید با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات خود را در مورد قیمت کامپوزیت دنادن در تهران کسب نمایید.

02122853673

 

ویدئو کامپوزیت دندان

توصیه های بهترین دکتر کامپوزیت تهران

بهتر است بدانید که کامپوزیت دندان به مراقبت زیادی احتیاج دارد و بعد از انجام کامپوزیت دندان بیماران باید تا 48 ساعت از خوردن غذاهای سفت به طور کامل اجتناب نمایند، یکی از موارد مهم که باید در هین انجام کامپوزیت دندان به ان توجه داشته باشید ، استفاده از مسواک است؛ بهتر است بدانید که در صورت خوردن خوراکی های رنگی مانند قوه چای و ... باید به مسواک زدن بپردازید زیرا در غیر این صوذت ممکن است با تغییر رمنگ کامپوزیت خود مواجه شوید.

 

سوالات متداول بهترین دکتر کامپوزیت تهران

  1. مراقبت های لازم بعد از انجام کامپوزیت دندان به چه صورت است؟
    پرهیز از مصرف برخی نوشیدنی‌ های شکردار و رنگزا، پرهیز از مصرف خوراکی‌ های سفت و جویدنی، انجام معاینات مستمر توسط پزشک، استفاده از مسواک ‌های نرم و استفاده از نخ دندان نسبت به این موارد بعد از انجام کامپوزیت دندان باید توجه کافی داشته باشید.
  2. مراحل انجام کامپوزیت دندان به چه شکل می باشد؟
     برای این کار دندانپزشک ابتدا سطح دندان را با مواد مخصوص پاکسازی کرده و سپس ونیرها یا رزین ‌ها را بر روی آن قرار می ‌دهد. سپس به کمک یک لامپ پزشکی مخصوص آن‌ ها را به سطح دندان ‌ها چسبانده و محکم می‌ کند. در مرحله پایانی، دندانپزشک شکل نهایی کامپوزیت دندان را با استفاده از ابزار برش دهنده کامل کرده و به منظور جلوگیری از ایجاد لکه سطوح آن را با ابزاری خاص پاکسازی می‌ کند.
  3. کامپوزیت کردن دندان چه مزایایی به همراه دارد؟
    از مزایای کامپوزیت دندان می توان به عدم نیاز به آماده‌ سازی یا تراشیدن دندان، انجام کامپوزیت دندان تنها در یک جلسه، مناسب بودن قیمت آن نسبت به روکش‌ لمینت، قابل ترمیم و تعویض در هنگام آسیب دیدن، عدم نیاز به بیهوشی، طبیعی جلوه دادن دندان اشاره کرد.
نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم