کامپوزیت ونیر در تهران

داشتن دندان‌ هایی زیبا و سالم از دغدغه‌ های فرد برای داشتن زیبایی کامل محسوب می‌شود. لبخند های زیبا با داشتن دندان‌ های زیبا و درخشان میسر است. دارا بودن دندان‌ هایی زیبا، یکنواخت و درخشان موهبتی است که همه افراد از آن برخوردار نیستند. امروزه این مشکل برای افرادی که دندان‌ هایی ناسالم دارند به سهولت قابل حل می‌باشد. با پیشرفت‌ هایی که در چند دهه اخیر در علم دندانپزشکی رخ داده است به راحتی و با روش‌های متفاوت می‌‌توان با داشتن دندان ‌هایی که ترمیم و اصلاح و زیبا شده ‌اند یک لبخند استثنایی را تجربه کرد. امروزه انواعی از روکش‌ ها در دنیای دندان و دندانپزشکی به کار می ‌رود این روکش ‌ها دارای تفاوت ‌ها و مزیت‌ یا معایبی نسبت به هم ‌می‌ باشند. کامپوزیت ‌ها به این دلیل که برای جایگذاری آن‌ ها بر روی دندان نیازی به تراشیدن دندان فرد نمی‌ باشند دارای میزان تقاضای بالاتری از سوی افراد می ‌باشند. روکش ‌هایی که به عنوان کامپوزیت دندان برای افراد استفاده می ‌شوند با توجه به میزان هزینه و سلیقه افراد می ‌تواند متفاوت باشد. از جمله روکش‌ های معروفی که برای زیباسازی دندان افراد استفاده می‌ شود، لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر می‌باشد. در این مقاله به طور اجمالی به کامپوزیت ونیر خواهیم پرداخت.

لزوم استفاده از کامپوزیت ونیر

اگر دندان‌ هایی دارید که دچار انواعی از شکستگی‌ ها و عیوب ظاهری می ‌باشند اما به لحاظ درونی مشکل خاصی ندارند، استفاده از کامپوزیت ونیر پیشنهاد مناسبی است تا این نامتوازنی و نمای نامناسب رفع شود.

کامپوزیت ونیر-قبل

ساختار کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر در واقع کامپوزیتی است که به طور عمده از رزین سفید ساخته می‌شود. این کامپوزیت دارای سفیدی و جلای خاصی می‌باشد. از مزایای کامپوزیت این است که می‌ شود آن را طی یک جلسه در فضای آزمایشگاهی ساخت و نیازی به مراجعه چندین باره به دندانپزشک نخواهد بود. البته بعد از گذشت مدتی ممکن است جلای کامپوزیت ونیر کمی از بین برود که با مراجعه به دندانپزشک به سهولت به آن جلا داد.اگر به دنبال یک کامپوزیت مناسب برای دندان خود هستید باید به مواردی از جمله کیفیت و قیمت آن توجه کنید. آنچه قابل ذکر است این است که یک کامپوزیت ارزان ممکن است کیفیت و دوام لازم را نداشته باشد، البته این موضوع قطعی نیست اما برای اطمینان بیشتر لازم است که حتما قبل از انجام روکش کردن دندان ‌ها از کیفیت کامپوزیت و دوام و هزینه آن اطلاع پیدا کنید.

کامپوزیت ونیر در تهران جز متداول ترین کامپوزیت ‌هایی است که در کلینیک ‌های مختلف به طور گسترده برای افراد استفاده ‌می‌شود. هزینه کامپوزت دندان ونیر به ازای هر واحد دندان محاسبه می‌شود. در واقع از مزایای کامپوزیت ونیر نسبت به لمینیت دندان می‌توان به پایین بودن هزینه آن اشاره کرد. با انجام کامپوزیت ونیر در کلینیک تخصصی دندانپزشکی مانادنت خدمات مطلوب با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را تجربه خواهید کرد.

کامپوزیت ونیر-بعد

ماندگاری کامپوزیت ونیر

در رابطه با مدت زمانی که کامپوزیت ونیر دوام خواهد آورد باید در نظر داشت که هر روکشی برای دندان حتی با بالاترین سطح از کیفیت ممکن است دچار خراشیدگی، شکستگی، لب پریدگی و یا تیرگی شود. اما این مشکلات در کامپوزیت ونیر به آسانی توسط دندانپزشک اصلاح و ترمیم خواهد شد و اگر پریدگی یا خراش جزیی نباشد می‌توان یک واحد جدید را جایگزین آن نمود. اگر ونیر کامپوزیت دارای کیفیتی مطلوب باشد و توسط متخصص ماهر انجام شود، می‌تواند سال‌ها بدون مشکل و پریدگی عمر کند. ونیر کامپوزیت در واقع روشی است که به وسیله آن می‌توان زیبایی ظاهری دندان‌ های بدرنگ و آسیب دیده فیزیکی را زیبا جلوه داد. در این روش دندان ‌های فرد دچار آسیبی نخواهند شد.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی مانادنت دارای تیم حرفه‌ای دندانپزشکی آمادگی لازم را جهت انجام ونیر کامپوزیت دارد. تیم تخصصی و حرفه‌ای کلینیک مانادنت با انجام ونیرکامپوزیت با کیفیت و با هزینه‌ای مناسب می‌توانند در داشتن لبخندی زیبا و دندان ‌هایی درخشان و متناسب به شما کمک کنند. با مراجعه به متخصصین مانادنت می ‌توانید با مشاوره و مشورت، متناسب با مشکل دندان‌ هایتان، از خدمات این کلینیک بهره‌مند شوید. کامپوزیت دنیر و انجام فرآیند‌های مربوط به آن از جمله اموری است که در کلینیک مانادنت در شهر تهران با بالاترین سطح از کیفیت برای مراجع کنندگان انجام می‌َشود. داشتن متخصصین و دندانپزشکان با مهارت بالا و داشتن تجربه و تخصص لازم، دارا بودن بالاترین سطح از تجهیزات روز دنیا همگی این اطمینان خاطر را به وجود خواهد آورد که کلینیک مانادنت بهترین گزینه برای انجام کامپوزیت ونیر در تهران می‌باشد. با انتخاب مانادنت تجربه زیبایی و منحصر به فرد بودن را با دوام و کیفیت بالایی تجربه خواهید کرد.

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم